Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16841 til 16860 af 41162
  • fsa opgave

    Forumindlæg
    hej alle sammen er der ik nogen har dansk fsa opgave maj-juni 2005...opgave nr.2....jeg har meget brug for den...
  • optagelsesprøve stx

    Forumindlæg
    Er der nogen som har været i optagelsesprøve og kan fortælle lidt om hvordan man skal forberede sig til prøven. Jeg skal op i Dansk, engelsk, matematik og fysik.
  • Rette tysk oversættelse?

    Forumindlæg
    Hej jeg har oversat et tekststykke på ca. 180 ord fra dansk til tysk. Er der nogen, som vil rette det? Så kan jeg sende den personligt:)
  • Jorinde und Joringel resume?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har skrevet et resume af dette eventyr?? det er lige meget om det er på tysk eller dansk? Vi skal nemlig have en prøve i det så ville gerne hurtigt kun læse op på den.. Håber nogen kan hjælpe?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har en case for til på fredag i salg og sevice. spørgsmål 1.hvorfor er aerobic og styrketræning blevet så populært blandt danskerne.
  • Synops!!

    Forumindlæg
    jeg har emnte: Videnskab og ansvar.. Og skal finde et emne under det som indeholder fagene: Dansk og Naturgeografi :S er der nogen der har nogen gode ideer?:)
  • Valg af musikvideo

    Forumindlæg
    Jeg har trukket musikvideo i dansk mundtlig. Nogen der har nogen idéer til en musikvideo der er god at analysere? :-)
  • Perspektivering til Lirekassen

    Forumindlæg
    Skal op i mundtligt dansk, og er i gang med at lave synopsis. Men jeg kan ikke finde en perskpektivering til digtet ''Lirekassen''.
  • Modsætningsanalyse

    Forumindlæg
    Hey, dansk eksamen snart, nogen der kan hjælpe??! Hvordan laver man en MODSÆTNINGSANALYSE? Tak på forhånd, Mvh Taia og Nynne
  • Tosse-Carla - Synopsis

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg skal til dansk årsprøve lave en synopsis af teksten Tosse-Carla skrevet af John Nehm. Hvad skal man gå i dybden med i den tekst? Tak på forhånd!
  • Ordbogen.com til fsa

    Forumindlæg
    Hej Nogen der ved om man må bruge ordbogen.com til FSA 9. Klasse, under skriftlig fremstilling i dansk?
  • Samfundsfags eksamen - hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en opgave om EU og de fire dansk forbehold, og jeg mangler en ordentlig problemformulering. Nogen idéer? Hjælp!!
  • kristendom eksamen produkt

    Forumindlæg
    Jeg har trukket Kulturmøde i kristendom til eksamen, og jeg kan ikke finde et produkt. Min problemstilling er Hvordan har perkerdansk indflydelse på den danske kultur? Er der en der kan hjælpe mig?
  • Indlæg/opgave med hints til rettelse af stil under eksamen!

    Forumindlæg
    Søger den opgave skrevet af Michael padewan (tror jeg?). Den skulle gerne omhandle hvordan man retter en dansk stil osv.
  • Piccoline på engelsk?

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved om der findes et ord/term på engelsk der svarer til funktionen (kontor-)piccoline på dansk?
  • Hvilken Model

    Forumindlæg
    jeg skal lave en analyse af en kortfilm til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde ud af hvilken analysemodel jeg skal bruge?! Nogen forslag?
  • HJÆPL!!

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogen der har skrevet en stil i dansk der hedder Møllen skrevet af Klaus Rifbjerg?? jeg har meget brug for hjælp.. er der en der vil hjælpe?? - TAK!
  • 10 klasse

    Forumindlæg
    Jeg tager 10 efter 9 klasse, men hvad sker der egentlig hvis man nu dumper dansk afgangseksamen? Kommer man så ikke ind på 10?
  • Hjælp til DHO emner!

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der har nogle gode ideer til emner om retorik til min DHO opgave? Jeg har valgt retorik og dansk...
  • Three step composition

    Forumindlæg
    Kan nogen oplyse mig om den korrekte danske betegnelse for en "three step composition" i literatur