Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16861 til 16880 af 153957
  • Studieportalen som kilde

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der har erfaring med at sætte studieportalen.dk på som kilde til større skriftlige afleveringer. Bør man angive den som kilde hvis man har brugt den, eller skal man lade være?
  • HF engelsk b-niveau 2009

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen, der ved hvad emnerne var til skriftlig engelsk eksamen på HF B-niveau 2009? På forhånd tak.
  • ER JEG BESTÅET ELLER EJ

    Forumindlæg
    Hej. jeg har fået 02 i både mundtligt og skriftligt matematik b. Har fået 00 i dem begge til eksamen. hvordan finder jeg ud af om jeg er bestået
  • Forskellen på "Den røde hær" og "Den hvide hær"

    Forumindlæg
    Ja som over skriften siger ska jeg finde forskellen på "Den røde hær" og "Den hvide hær"... nogle der kan hjælpe
  • Rettelse af ansøgning.

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl der vil bruge kort tid på at rette en kort jobansøgning igennem? Jeg er ikke den stærkeste når det skal lave skriftligt, så det vil være rart med hjælp. På forhånd tak. Vh
  • Terminprøve

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen ved Hvodan termins prøve i dansk skriftlig forgår med den reform for 3 g. Får man en tideigere eksamen opgave? Tak på forhånd
  • Engelsk

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan øve engelsk grammatik på 9. klasses niveau eller noget der minder om en engelsk skriftlig eksamen? Tak på forhånd :-)
  • Fsa dansk december 2012

    Forumindlæg
    Hvilke emner kunne man komme op i til dansk skriftlig fremstilling, december 2012? På forhånd tusind tak
  • Bestået eller ikke bestået?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg fik 00 i mundtlig matematik C og 4 i skriftlig. Betyder det at faget er bestået med samlet 02 eller hvordan? Er nemlig lidt i tvivl
  • Engelsk terminsprøve imorgen!

    Forumindlæg
    Skal til skriftlig engelsk terminsprøve imorgen. Hvad bliver der lagt stor vægt på ? (evt. grammatik?) Er der ting, der er gode lige at huske ?
  • Rette mine kommaer!?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har noget imod at rette kommaer i min dansk stil? Stilen er på to sider med str. skrift 11
  • Selvlæst værk

    Forumindlæg
    Er der nogle, der har skrevet deres selvlæst værk skriftligt? Som jeg må se, da der ikke er nogle opgaver herinde??+ Mail venligst Ahmed.keser@hotmail.com På forhånd tak
  • tysk eksamener

    Forumindlæg
    hej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af titlerne på de skriftlige eksamener de sidste et par. Jeg har prøvet uvm men kunne ikke helt finde rundt derinde?
  • EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej Er det nogen, der ved om man kan få fat på gamle stx-prøver i skriftlig engelsk sådan så man kan øve sig til eksamen?
  • Tysk resume af filmen Krabat

    Forumindlæg
    Hej:) Skal lave en mundtligt referat af den tyske film Krabat til i morgen. Er der ikke nogen som evt. har et skriftligt referat af filmen?
  • fransk fs10 2012 stilemne?

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvad stilemnet var til fransk eksamen skriftlig fremstilling i 2012? Kunne være super lækkert hvis der nogle der kunne give et link eller bare et svar. Tak!
  • Skr. eksamen og karakterer.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som ved hvor mange point man skal have for at få en bestem karakter til skriftlig matematik? F.eks. hvor mange point ud af 100 skal man have for at få 10 osv. :)
  • Blog layout

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal lave et blogindlæg som skriftlig fremstilling, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan layoutet skal være. Er der nogen, der har et eksempel?
  • Forklaring på Wittgensteins sprogspilsbegreb?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i skriftlig dansk imorgen, og undrer mig over, hvad Wittgensteins sprogspilsbegreb er, da jeg er stødt på udtrykket flere gange.
  • matematik eksamen

    Forumindlæg
    skriftlig eksamen nogen som her været op i fs10 matematik? hvilke slags ? opg' navn

Søgninger relateret til biologi a skriftlig