Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16881 til 16900 af 153957
  • eks. på math opgaver?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op til skriftlig matematik B imorgen... Hvad skal jeg egentlig kunne af matematik på B-niveau. Gerne med eksempler.
  • Hurtigt! TAK!

    Forumindlæg
    I engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009?
  • vedr. karakter

    Forumindlæg
    hvis man ikke bestå skriftlig mat B. men kun har bestået mundligt B. har man så bestået mat. el. ik???
  • udenhjælpemidler

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har eksempler på eksamensopgave udenhjælpemidler i engelsk? jeg skal op i engelsk skriftligt og kunne godt tænke mig og øve på udenhjælpemidler delen af eksamen
  • Matematik B- 1. g

    Forumindlæg
    Hej,. Jeg skal til årsprøve i matematik skriftligt og mundtligt.. jeg ved ikke hvad jeg skal læse ? og hvordan det forgår ? Er der ikke nogen der har en årspeøve for 1.g der kan send den til mig?
  • Engelsk terminsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa. Når man skal op til terminsprøve i skriftlig engelsk B, er det nogle nye opgave sæt eller er de gamle opgavesæt fra eksamen sidste år?
  • Klage over skrifltig karakter

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan klager man over en skriftlig karakter ved studentereksamen? Venlig hilsen og på forhånd tak for svar, Rasmus Elmelund.
  • Hjælp til DIO! reflektion og konklusion

    Forumindlæg
    Det ville være fedt, hvis der var nogle af jer, der vidste, om man både skulle lave reflektionsafsnit OG konklusion i den skriftlige DIO-opgave?
  • Kommentar

    Forumindlæg
    Hej Når man skal skrive en kommentar, og kommentere til noget vedlagt materiale i skriftlig fremstilling, skal man direkte nævne de synspunkter, og kommentere på dem med ens egen mening?
  • Termins

    Forumindlæg
    Hejsa havde lige et kort spørgsmål: Kan man godt komme op til termins-skriftlig (i 3.g) i et eller andet som man har haft i 2.g?
  • unilogin??

    Forumindlæg
    nogle der ved hvorfor man skal skrive sit uni login på det man aflevere til ens skriftlige eksamener?
  • "camilla and the horse"

    Forumindlæg
    hej, er der eventuelt nogle der ligger inde med "camilla and the horse" fra dansk skriftlig eksamen 2008?
  • Linjens ligning - hvad er mest rigtigt?

    Forumindlæg
    Hej alle hvilken form er mest eftertragtet i en skriftlig eksamen: -3x+2y+8=0 y= 3/2x-4 Tak :)
  • En der ikke vil rette? Please?

    Forumindlæg
    Jeg er omsdier blevet færdig med min større skriftlige opgave i dansk. Er der ikek nok en der vil rette den igennem? Den skal afleveres i mogen!
  • Dumpet eller ej ?

    Forumindlæg
    Kemi b HTX årskarakter: 4 mundtligt, 02 skriftligt og eksamen 00. Er faget bestået ?
  • spansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle spanskkyndige, som har lyst til at kigge på min eksamen i skriftlig spansk? Jeg er ikke den bedste, så er I advaret :) Mange tak!
  • Samfundsfag eksamen emner

    Forumindlæg
    Heeej allesammen. Er der nogle aktuelle emner, som er værd at læse som forberedelse til samfundsfag skriftlig? :)
  • Freizeit und Schulsport

    Forumindlæg
    Hey Nogle der kan hjælpe mig med at rette fejlene ved min skriftlige opgave? Hvis det et ja sender jeg teksten ind
  • Dansk eksamen 2012

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der ved, hvor man kan finde tidligere eksamenssæt fra de danske skriftlige eksamener? Eller bare nogen, der ved hvad emnerne var sidste år?
  • Dansk emner

    Forumindlæg
    Hey... er der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om ved den skriftlige eksamen i dansk for HTX 2009??

Søgninger relateret til biologi a skriftlig