Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16881 til 16900 af 153957
-
eks. på math opgaver?
ForumindlægHej, Jeg skal op til skriftlig matematik B imorgen... Hvad skal jeg egentlig kunne af matematik på B-niveau. Gerne med eksempler. -
Hurtigt! TAK!
ForumindlægI engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009? -
vedr. karakter
Forumindlæghvis man ikke bestå skriftlig mat B. men kun har bestået mundligt B. har man så bestået mat. el. ik??? -
udenhjælpemidler
Forumindlæghej er der nogen der har eksempler på eksamensopgave udenhjælpemidler i engelsk? jeg skal op i engelsk skriftligt og kunne godt tænke mig og øve på udenhjælpemidler delen af eksamen -
Matematik B- 1. g
ForumindlægHej,. Jeg skal til årsprøve i matematik skriftligt og mundtligt.. jeg ved ikke hvad jeg skal læse ? og hvordan det forgår ? Er der ikke nogen der har en årspeøve for 1.g der kan send den til mig? -
Engelsk terminsprøve
ForumindlægHejsa. Når man skal op til terminsprøve i skriftlig engelsk B, er det nogle nye opgave sæt eller er de gamle opgavesæt fra eksamen sidste år? -
Klage over skrifltig karakter
ForumindlægHej. Hvordan klager man over en skriftlig karakter ved studentereksamen? Venlig hilsen og på forhånd tak for svar, Rasmus Elmelund. -
Hjælp til DIO! reflektion og konklusion
ForumindlægDet ville være fedt, hvis der var nogle af jer, der vidste, om man både skulle lave reflektionsafsnit OG konklusion i den skriftlige DIO-opgave? -
Kommentar
ForumindlægHej Når man skal skrive en kommentar, og kommentere til noget vedlagt materiale i skriftlig fremstilling, skal man direkte nævne de synspunkter, og kommentere på dem med ens egen mening? -
Termins
ForumindlægHejsa havde lige et kort spørgsmål: Kan man godt komme op til termins-skriftlig (i 3.g) i et eller andet som man har haft i 2.g? -
unilogin??
Forumindlægnogle der ved hvorfor man skal skrive sit uni login på det man aflevere til ens skriftlige eksamener? -
"camilla and the horse"
Forumindlæghej, er der eventuelt nogle der ligger inde med "camilla and the horse" fra dansk skriftlig eksamen 2008? -
Linjens ligning - hvad er mest rigtigt?
ForumindlægHej alle hvilken form er mest eftertragtet i en skriftlig eksamen: -3x+2y+8=0 y= 3/2x-4 Tak :) -
En der ikke vil rette? Please?
ForumindlægJeg er omsdier blevet færdig med min større skriftlige opgave i dansk. Er der ikek nok en der vil rette den igennem? Den skal afleveres i mogen! -
Dumpet eller ej ?
ForumindlægKemi b HTX årskarakter: 4 mundtligt, 02 skriftligt og eksamen 00. Er faget bestået ? -
spansk eksamen
ForumindlægHej Er der nogle spanskkyndige, som har lyst til at kigge på min eksamen i skriftlig spansk? Jeg er ikke den bedste, så er I advaret :) Mange tak! -
Samfundsfag eksamen emner
ForumindlægHeeej allesammen. Er der nogle aktuelle emner, som er værd at læse som forberedelse til samfundsfag skriftlig? :) -
Freizeit und Schulsport
ForumindlægHey Nogle der kan hjælpe mig med at rette fejlene ved min skriftlige opgave? Hvis det et ja sender jeg teksten ind -
Dansk eksamen 2012
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvor man kan finde tidligere eksamenssæt fra de danske skriftlige eksamener? Eller bare nogen, der ved hvad emnerne var sidste år? -
Dansk emner
ForumindlægHey... er der nogle, der ved hvilke emner der blev skrevet om ved den skriftlige eksamen i dansk for HTX 2009??
