Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16881 til 16900 af 41162
  • nogen der kender

    Forumindlæg
    Nogen der kender nogle hjemmesider hvor man kan oversætte fra engelsk til spansk? det må også gerne være dansk til spansk hvis der findes sådan nogle
  • eksamen i morgen. hjæææææælp

    Forumindlæg
    Hej folkens DET HASTER VIRKELIG. Skal op til eksamen i morgen i dansk og skal sætte den grimme ælling i aktantmodellen, kan i hjælpe???
  • Levende reklamer

    Forumindlæg
    Hej Skal til mundtlig dansk eksamen imorgen i levende reklamer. Kan man bruge/ beskrive det gyldne snit i en levende reklame. ?
  • En fiktions tekst af et produkt ?

    Forumindlæg
    Hej jeg har en opgave i danske hvor jeg skal finde et produkt som skal danne baggrund for min anmeldelse og jeg skal lave den som en fiktionstekst. Nogle gode forslag??
  • Salg af Ordbøger

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Jeg har nogle af Gyldendals Røde Ordbøger, der er så godt som nye. De har brug for en ny ejer, hvor de vil komme til nytte: Det drejer sig om: Engelsk/dansk, udgave 10 Dansk/engelsk, udgave 13 Fransk/dansk, udgave 9 Dansk/fransk, udgave 7 De sælges billigt, byd,...
  • Skattereformen

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er i gang med at skrive om dansk økonomi, og jeg tænkte på om nogle kunne give nogle forlemper og ulemper ved den nye skattereform?
  • En æggesnaps - sproget

    Forumindlæg
    Hej. Som jeg har skrevet før, så har jeg trukket en ægggesnaps til min dansk eksamen i morgen! Har brug for hjælp til noget med sproget! Håber i vil hjælpe!!
  • eks på en god logbog

    Forumindlæg
    jeg skal bruge en eksempel på en god log bog , for jeg og min gruppe skal lave et sammen , dansk niveau C . tak på forhånd
  • Danskeksamen, hvordan foregår det?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i dansk mundtlig eksamen og kan ikke helt huske hvordan eksamen foregår. Trækker man et ukendt læst tekst og skal derefter relatere til det man har lært?
  • er det kendt eller ukendt tekst?

    Forumindlæg
    i historie, engelsk, dansk og datalogi i 3.g i år? altså gammel reform? og trækker man kun tekster, eller også et spørgsmål?
  • Hjaelp det haster!!!!!

    Forumindlæg
    hej Er der nogen som vil se paa min dansk analyse af to digte plz plz plz!!! Den skal afleveres iaften! Please :-D
  • HJAELP DET HASTER!!

    Forumindlæg
    hej Er der nogen som vil se paa min dansk analyse af to digte plz plz plz!!! Den skal afleveres inat! Please :-D
  • oplæg til et hf-hold

    Forumindlæg
    Hej alle Hvordan kan man vise at den stil man har skrevet i dansk skriftligt er til et hf-hold? Skal man bruge nogle bestemte begreber eller ordforråder. På forhånden tak
  • Samfundsfaghjælp

    Forumindlæg
    Hvilken betydning har uddannelse af de multietniske grupper for det danske samfund?” Nogen der kan hjælpe med det. Eller finde en artikel omhandlende dette spørgsmål
  • Skal man op til eksamen?

    Forumindlæg
    Hej, jeg går i 10'ene og jeg har afsluttet folkeskolen så behøver jeg at dukke op til dansk eksamen?
  • Tove Ditlevsen

    Forumindlæg
    Skal på Tirsdag op i dansk eksamen, men mangler lige hurtigt en Tove D novelle eller roman, som IKKE starter i in media res! hjælp!!!!
  • forfattere

    Forumindlæg
    Skulle der ikek være nogen der har en fil hvor der er en kort beskrivelse af de mest kendte forfattere, .. gerne danske digtere osv..
  • Lektiehjælp til eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op til dansk eksamen d. 8/6. Jeg søger en lektiehjælper der kan hjælpe mig inden jeg skal op. Vh Line
  • Konkurrenceforholdene i detailledet

    Forumindlæg
    jeg skal besvare dette spørgsmål: Analyser konkurrenceforholdene i detailleddet på det danske legetøjsmarked. hvilke modeller skal jeg tage med?
  • Er nervøs og ked af det

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige været op i skriftlig dansk og er bange for at ikke bestå. Er der ikke nok nogen der vil kikke min stil igennem og komme med en karakter?