Søgning på: srp historie samfundsfag nazisme. Resultater: 16881 til 16900 af 27855
-
Aktøre og militære alliancer under den kolde krig?????
ForumindlægSkal lave en historie rapport og er godt igang, men forstår simplthen ikke det her spørgsmål og har søgt efter det uden held. Nogen der kan hjælpe mig med hvem aktørerne og de militære alliancer er under krigen? -
Grundloven
ForumindlægJeg har om grundloven i historie og jeg skal svare på et spørgsmål om grundloven: Hvorfor fik man grundloven?? Har kigget rundt på de forskellige hjemmesider, men jeg synes bare ikke der står det helt rigtige.. -
resume?
ForumindlægHej jeg har lidt svært ved at forstå denne lille historie. Kan nogle måske give et lille resume?? The false collar af H.C. Andersen -
Kan ikke komme videre
ForumindlægHej jeg kan ikke komme videre i historien , jeg vil gerne have at pigen ( jeg personen) opdage at det ikke kun er en fangelejr men også der hvor de gasser dem ved ikke hvad jeg skal skrive mer -
HV-spørgsmål? Inkl. i selve opgaven?
ForumindlægHej. Er i gang en historie opgave om Rwanda. Der er lidt forvirirnger omkring det. Problemformulering? Det er mine HV-spørgsmål, ik? Jeg skal aflevere i morgen, men skal mine HV-spørgsmål, være med i opgaven, eller skal jeg slette dem? -
Hjælp til analyse af debutroman.
ForumindlægHej Er der nogen der har læst " og sådan blev det " af Maren Uthaug? Jeg er igang med at skrive en opgave om bogen, og kunne godt bruge nogle frike synspunkter på historien. -
perioden 1500-1800
Forumindlæghej, knokler med opgaver til historie B (udviklingen i Verden, Europa og danmark i perioden 1500-1800) - hvis er her nogen som kan hjælpe med opgaver .... skriv gerne email [email protected] -
Virksomhedspræsentation
ForumindlægHvad skal en virksomhedspræsentation indeholde? På amino.dk fandt jeg et indlæg hvor de skrev at den skulle indeholde: Lidt historie. Hvad virksomheden laver. Infrastruktur. Nøgle tal og markedsandele. Men er der ellers andet? -
kronologisk eller fortælletid
Forumindlæghej. kan i svare mig, hvordan kan man vide og historien (i mit tilfælde Dødens terning) er en kronologisk fortælling eller fortælle tid?, for jeg synes det kan være begge :-( -
Produkt omkring modstandsbævegelsen
ForumindlægHejsa. Jeg har i historie trukket modstandsbævegelsen eller det mit under emne. Nogen som hurtigt kan hjælpe mig med et produkt dertil. Eller bare hjælp til en video man kan lave. Tak på forhånd. -
Dansk A Eksamen - forberedelse.
ForumindlægHej Alle:) Jeg skal snart til eksamen i DANSK A på hf. Jeg sidder og er igang med at forberede mig, men syntes mine noter bliver noget rod. Er der nogen af jer der kan give et godt råd til at holde styr på dem? Jeg skal op i 2 kendte tekster + en ukendt. Hvis jeg nu læser alle min afleveringe... -
Kvinders valgret 1915
ForumindlægHej allesammen! Jeg er igang med at skrive DHO (Dansk-Historie opgave) og jeg skal have hjælp til; årsagerne til at kvinder får stemmeret 1915?? Tak på forhånd:) -
Symboler i Agnete og Havmanden.
ForumindlægMangler lige lidt hjælp til nogle symboler, så som hvad er symbolet for en harpe, hvad skal det betyde? Hvad gør en harpe i en historie? Der er flere symboler så som: Harpe af guld. Guldspændte sko. Guld Hår. Et rødt guldbånd. -
Begrebspar - HASTER!!
ForumindlægStår og skal til AT årsprøve i næste uge, og i derfor vil jeg gerne vide, hvad begrebspar helt præcist. Hvad er forskellen på begrebspar og metoder? Jeg har fagene: Biologi og historie. -
Spiselig Kemi
ForumindlægHej Alle Jeg skal skrive en rapport om spiselig Kemi. Og skal til at skrive om historien. Hvordan kan jeg det? Hvor kan jeg evt læse om det? Rapporten er til i morgen. Tak på forhånd -
BOG VIGTIGT
Forumindlæghej alle. Jeg sidder til 24 eksamen i historie. Er der nogen der ligger inde med bogen: Aztekerriget og den spanske erobring (1997) Der måske kunne sende mig billder af 2-3 sider.. VIL REDDER ALT. -
Metode!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skriver AT i tysk / historie (begge A) Jeg har en film, das Boot, men kan ikke finde ud af hvilken metode den tilhører under (inden for faget tysk), HJÆLP! -
DHO: mellemkrigstiden - emner?
ForumindlægHej Jeg skal skrive en DHO om mellemkrigstiden, og jeg har valgt historie. Jeg vil høre, om nogle har et par gode foreslag til et emne, da jeg har lidt svært ved det. Håber I kan hjælpe! -
Reformationen
ForumindlægHej jeg skal skrive en rapport i historie om reformationen.. Nogen der kan hjælpe med det her spørgsmål som lyder således: hvad var de væsentligste faktorer til reformationen og hvor blev den gennemført? Tak på forhånd:) -
NELSON MANDELA RAPPORT - HJÆLP!
ForumindlægJeg har fået en rapport for til historie, og nu er jeg godt igang. Jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive konklusionen? Og hvordan jeg skal sætte den op ? HJÆLP PLS. DEN SKAL AFLEVERES HER FREDAG D. 19!
