Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16901 til 16920 af 153957
  • rumkapløb mellem USA og Sovjet

    Forumindlæg
    Hej, nogen der har skrevet SRP om rumkapløb mellem USA og Sovjet? eller bare større skriftlig opgave, behøver hjæææælp....
  • Stil emner december 2008

    Forumindlæg
    Hejsa skal op til terminsprøver i morgen i dansk skriftlig fremstilling og det bliver dem fra december 2008 så jeg vil gerne vide lidt om emnerne.
  • HJÆLP til oversættelse af engelsk

    Forumindlæg
    Hej Da jeg ikke er helt vildt god til skriftlig engelsk vil jeg høre om der er nogle der vil gennemlæse og rette min engelsk oversættelse ??? Håber virkelig på hjælp :)
  • Nogen der ved engelsk prøver??

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan fortælle mig at hvordan forgår en engelsk skriftligt eksamn? altså jeg skal op i det i morgen er meget nervøs!! er det meget svært??
  • Sidste 3 års emner i engelsk(fsa)

    Forumindlæg
    Hej kan nogen af jer fortælle mig hvilke emner der har været i skriftlig engelsk i de seneste 2-3 år.
  • Eksamen i 3g

    Forumindlæg
    Nogle der har forstand på eksamener på STX 2010? Hvor mange skal man op i hhv. skriftlige og mundtlige eksamner igennem gymnasieperioden?
  • Kemi B og fysik B???

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan er eksamen i de 2 fag? skal man op til både skriftlig og mundtlig??? eller er der kun mundtlig eksamen?? Håber hører snart:)
  • Klage over eksamen

    Forumindlæg
    Kan man klage over sin karakter i skriftlig eksamen stx og stadig blive student med ens medstuderende?
  • Har jeg bestod engelsk?

    Forumindlæg
    Hej Jeg hae været til eksamen i engelsk, hvor jeg fik 4 mundtligt og 00 skriftligt. Er jeg så bestod eller dumpet? På forhånd tak
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har tid og lyst til at bedømme min eksamen i skriftlig engelsk? Jeg kan sende den til jeres mail.
  • Hvem er god til engelsk?

    Forumindlæg
    Er der en skøn person, som kunne tænke sig at hjælpe mig med rette min engelsk stil.. Jeg er ikke særlig god til skriftlig engelsk. Håber der er en der kan .. Mange tak:-)
  • Magtens tredeling

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en skriftlig opgave, men det er det her spørgsmål som jeg ikke forstår. - Hvordan kan den lovgivende magt komme af med den udøvende magt? og omvendt? Tak på forhånd
  • skal man lave en konklusion?

    Forumindlæg
    Hej Når man laver sin rapport i projekt opgaven, skal man så skrive en konklusion til sidst? Da i lavede jeres projektopgave, hvor lang var jeres skriftlige del så?
  • Hvornår skal verbet tilsidst?

    Forumindlæg
    hej, Jeg skal til skriftlig terminsprøve i morgen (9. klasse), og jeg er stadig ikke helt sikker på, hvornår man skal sætte et verb tilsidst. Er der nogle, som kan hjælpe mig? :)
  • Falkonergårdens gymnasium

    Forumindlæg
    hej Er der nogle her inde der har været til optagelsesprøve på falko eller nørre g. og kan fortælle lidt om kravet var højt der. altså at komme ind. Var det mundtlig eller skriftlig
  • Termin

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i engeksk skriftlig terminsprøve i morgen. Er det opgavesættet fra 2010 maj, august eller... osv ? Eller er det fuldstædigt forskelligt?
  • HHX optagelsesprøve (haster)

    Forumindlæg
    Hej alle Skal til optagelsesprøve imorgen på hhx i lyngby, og skal op i matematik og engelsk skriftlig. nogle der ved hvordan det foregår? og hvad de typisk spørger om?
  • FSA 2011

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved hvilke fag der er blevet udtrukket - FSA 2011 i København??? (mundtlige og skriftlige??)
  • Samfundsfag eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der ligger inde med eksamenssættet til skriftlig samf. august 2010 og maj 2010 (den som hedder Intervention)? På forhånd tak!
  • 855 online og ingen kan hjælpe:(

    Forumindlæg
    .. Er der en sød person der er god til skriftlig dansk???? som kan rette en lille opgave for mig .. Den skal afleveres iaften :'(

Søgninger relateret til biologi a skriftlig