Søgning på: historie noter hf. Resultater: 16901 til 16920 af 33009
-
Digtanalyse
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med at finde ud af, hvilket slags digt dette er: http://www.post-boks.dk/praediken/skaebne.htm jeg vil mene det er episk, da det fortæller en historie, men er det et traditionelt digt? -
Romerriget
ForumindlægHej, jeg skal op til historie eksamen her den 23. og jeg sidder og læser op lige pt. Men jeg kan ikke komme på nogle gode der omhandler romerrigtet? E der nogle der kan hjælpe lidt her? -
Hvorfor fik nazismen ikke fat i DK?
ForumindlægEr igang med dansk-historie opgave, og har stillet mig selv spørgsmålet "Hvorfor fik nazismen ikke fat i Danmark i 30'erne?" Hvorfor??? -
Eksamen
ForumindlægHej, når man trækker sine kilder i historie til 24-timers forberedelsen. Trækker man da kun kilder? eller er der samtidig vedlagt nogle spørgsmål man skal svare på? ud over besvarelsen af sine egne problemstillinger -
FN
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til en problemstilling i historie.. Det handler om seksdagskrigen, der omkring. Her er spørgsmålet - Hvorfor er det problematisk for palæstina at blive optaget i FN ? Mvh Annemarie -
servicevirksomhed
Forumindlæghej.. jeg er ny til erhvervsøkonomi.. og ja har ret svært ved at finde en servicevirksomhed som jeg kan skrive om.. jeg skal skrive om den.. *historie *størrelse *virksomhedsform *ledelse -
Perspektivering til killinger af Dean Koonz
ForumindlægJeg kan ikke finde på noget at perspektivere til, nogle der vil hjælpe??? Nogle film eller bøger der minder om denne tekst? Hvis i ikke kender historien er der et resume vedheftet... tak på forhåld ;) -
investiturstriden
ForumindlægJeg sidder fast ved dette ene spørgsmål i historie, "Hvad siger investiturstriden om magtspillet mellem stat og kirke?". Nogen, som kan hjælpe? -
Perspektivering til killinger af Dean Koonz
ForumindlægJeg kan ikke finde på noget at perspektivere til, nogle der vil hjælpe??? Nogle film eller bøger der minder om denne tekst? Hvis i ikke kender historien er der et resume vedheftet... tak på forhåld ;) -
Perspektivering til killinger af Dean Koonz
ForumindlægJeg kan ikke finde på noget at perspektivere til, nogle der vil hjælpe??? Nogle film eller bøger der minder om denne tekst? Hvis i ikke kender historien er der et resume vedheftet... tak på forhåld ;) -
Det gode liv
ForumindlægJeg skal skrive AT-opgave i drama og historie, og jeg ville høre om I kender nogle gode teaterstykker som illustrerer en kamp for det gode liv? På forhånd tak - RavnMaja -
AT, rejser.
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive en AT-opgave ang. rejser i fagene historie og fysik. Er der muligvis nogle, som har nogle foreslag til, hvad jeg kan skrive om? (: -
Klaus Rifbjerg
ForumindlægHej .. Er der nogle der har læst Tanden fra Og andre historier af Klaus Rifbjerg?, er der evt. noget man skal være opmærksom på når man læser denne? udover at novellen handler om et barns modtagelighed og trykhed hos voksende. -
Mærkeligt layout i tekstdokument
ForumindlægSad og skrev notater til historie, da jeg trykkede på noget mææærkeligt. Nu ser ALLE mine programmer ud som vedhæftede. ARGH! Hjælp mig - hvordan får jeg det tilbage igen?? :b -
HJÆLP
ForumindlægJeg ville meget gerne have noget hjælp til et emne i studieretningsprojekt til Stx. Jeg har samf A, eng A også må man jo også have dansk og historie med.. Så hvis der er nogle ideer? Jeg er fuldstændig blank.. -
Matematik, biologi, idræt
ForumindlægHej Studieretningsopgave emner med matematik, biologi og idræt på studieretning?? Nogle der har nogle idéer til emner, man kan skrive i? Må også gerne skrive det sammen med dansk/historie... -
Nogen der har lavet opgave om Jack London?
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp. -
Nogen der har skrevet om Jack London?
ForumindlægHejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp. -
johannes kepler som renæssance menneske
Forumindlæghej alle vi har at (en blanding af fysik og historie) og jeg skal svare på hvordan johannes kepler var som renæssance menneske, og om at opfyldte de krav som der var dengang. Nogen der kan hjælpe mig ? -
SRP - samf og hist.?
ForumindlægHej:) Jeg skal skrive studieretningsopgave i fagene samfundsfag og historie. Jeg kan ikke finde på et emne. Er der nogen som har nogle gode ideer? Jeg håber I kan hjælpe mig.
