Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 1681 til 1700 af 65692
-
matematik skriftlig
ForumindlægNogen der kender til et link, hvor der står beskrevet, hvad man skal kunne til Matematik A i del uden hjælpemidler? jeg har prøvet at kigge på UVM og EMU men kan finde en oversigt over hvad man skal kunne. på forhånd tak. -
00 - Til eksamen.
ForumindlægHej jeg har lige været oppe til dansk eksamen. Jeg trak en gammel tekst som jeg absolut ikke forstod noget af, jeg var pisse nervøs og det gik bare af røv til. Jeg havde intet til teksten og jeg fik desværre 00. Mine karaktere normalt i dansk ligger på 7/10 og regner med at få 7/10 i årskarakter.... -
HJÆLP: 6,1 i 9. klasses eksamen - Uddannelsesmuligheder?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er 17 år, jeg går lige nu på SOSU Grundforløb, som slutter meget snart (før det, gik jeg i 9. klasse). Jeg skal på STX i august 2015. - Jeg vil rigtig gerne være klinisk diætist, men kan jeg blive det, når min eksamenskarakter fra 9. klasse kun er på 6,1? - Hvad KAN jeg bliv... -
eksame udtrækning?
Forumindlæghar et spørgsmål angående matematik på hhx, jeg har det på c niveau nu, men skal afslutte det på B niveau, er det 100 % jeg kommer op til eksame i det? -
mat eksamen
ForumindlægNogen der har svarene fra Matematik eksamen skriftlig 2008 i maj.... vil gerne betale -
Svar fra STX
ForumindlægHej. Ville lige høre hvornår man kan forvente svar for optagelse fra stx? :D Tak :D -
Eksamen I dag
ForumindlægHej Jeg var til eksamen i engelsk stx b i dag, og har fundet ud af at jeg har lavet et par gentagelser og kommafejl.. Er der nogle, der ved om censorerne kigger meget på kommafejl på stx b engelsk, og om det i så fald tæller meget ned? Tak på forhånd:) -
Hyphenation word 2010
ForumindlægHej Studieportalen Er der en eller anden, som ved hvordan man sætter automatisk orddeling(Hyphenation) på i word 2010? Hvergang jeg åbner mit dokument i word, får jeg følgende besked; "Word hyphenation feature is not available. Run the Microsoft office setup program, install the feature a... -
Nogen der har nogen af opgavesættene fra sidste års matematik B eksamen? :)
ForumindlægHvis nogen har opgavesæt fra matematik B eksamenen 2014, så må i meget gerne sende det her :) -
Matematik, bestået?
ForumindlægI matematik får man 2 karaktere. Men skal man bestå både mundtlig og skriftlig for at bestå faget, eller skal man have et gennemsnit der er over bestået? Mvh Louise -
Opgavesæt + forberedelsesmateriale søges til matematik skriftlig eksamen 2016
ForumindlægHej SP'er Er der nogen som ligger inde med opgavesættet matematik A niveau htx skriftlig eksamen 2016? -
HTX Matematik A 2009 skriftlig eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen som har besvarelser til eksamens sættet matematik A 2009 HTX for at tjekke resultater ? -
Sidste års eksamen?
ForumindlægHej alle. Jeg vil gerne hører om nogen af jer, har sidste års matematik B og A eksammens prøve? Kan I huske nogle af opgaverne? Hvis I har sætte må I meget gerne sende den :) -
Spansk eksamen
ForumindlægHejsa jeg laeser paa STX og skal tr;kke spansk 24 timers eksamen i morgen d. 20. juni og skal op til eksamen d. 21 juni. Saa vil lige hore om der ikke var en som kunne hjaelpe mig. Betaler ogsaa gerne. -
Det besale i matematik
ForumindlægJeg vil høre om hvad der er virkelig vigtigt, at kunne til skriftlig matematik eksamen i folkeskolen, som giver 100% garanti for at jeg består? Jeg skal op her til sommer, og vil gerne være forberedt. -
engelsk fsa 2010
ForumindlægHej.. jeg er ved at lave en opgave, om forskellige stile i engelsk fsa(; men jeg mangler navnet på den fra 2010, Er der nogle af jer der var oppe i engelsk (skriftlig) sidste år ? som kan huske hvad stilen hed? ( mangler også den i tysk, det er skrevet i et andet spørgsmål) -
NV eksamen? Hvordan?? :)
ForumindlægHej allesammen! I stx 1.g skal vi afslutte NV med en eksamen. Men kan I fortælle mig lidt om hvordan det hele egentlig foregår? Er det mundtlig eller skriftligt? Begge dele? Er der nogen som har været oppe til denne eksamen, som kan fortælle mig lidt om hvordan det egentlig foregår?? :) -
Dansk eksamen?
ForumindlægHej. Kan i fortælle mig hvordan dansk eksamen foregår? Både mundtligt og skrifligt? Jeg er i gang med Dansk A (HF), og vil gerne have en strategi for hvordan jeg klarer mig bedst muligt. Tips til at klare sig så godt som muligt til den mundtlige eksamen? Tips til at klare sig så godt som mulig... -
Klage over eksamen
ForumindlægKan man klage over sin karakter i skriftlig eksamen stx og stadig blive student med ens medstuderende? -
Muligt emne til AT 2010.
ForumindlægHej. Jeg har været inde og kigge i det udleverede Ressourcerum på CD'en til AT2010. I rum nummer 2 under Kultur og æstetik faldt jeg over overskriften Evolutionstanker i Antikken. umiddelbart et emne som jeg syntes virker interresant, især da jeg godt kan lide Oltidskundskab. Men ville gerne...
