Søgning på: srp biologi historie. Resultater: 16981 til 17000 af 28854
  • Renæssancen - arbejdsspørgsmål

    Forumindlæg
    Hejsa.. Er der nogle af Jer derude, som har nogle gode links til arbejdspørgsmål til Renæssancen (Historie) som jeg kan blive insipireret af? Det ville være sååå dejligt og en kæmpe hjælp :)
  • Kulturmøder - Islam og Vesten

    Forumindlæg
    Har trukket kulturmøder, islam og vesten i min 24 timers forberedelses historie eksamen. Nogle med nogle kreative inputs til eventuelle problemstillinger, jeg er helt blank
  • Hiroshima.synopsis

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive om atombomben med udgangspunkt i hiroshima. Jeg mangler kilder til historie-delen, og mangler metode i fysik-delen.. ER der nogen der kan hjælpe?
  • Induktiv og deduktiv

    Forumindlæg
    Hej Jeg har om hungersnød i Kina 1958-62 og ville gerne vide hvordan jeg i forbindelse med samfundsfag el. historie kunne bruge den induktiv eller deduktive metode så de går ind under mit emne.
  • Hjælp ydes

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er en ung studerende, der kan hjælpe med historie, engelsk og samfundsfag i tilfælde af at nogen skulle behøve lektiehjælp. Pris kan der tales om efter aftale.
  • Nattergalen

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for noget hjælp her. Jeg skal skrive en analyse af nattergalen og det går også fint, men jeg kan ikke komme i tanke om en anden historie at relatere til.
  • Til alle

    Forumindlæg
    Hejsa..I 9ender klasse for man en bog ved navn: ALLES KLAPPT! 3Er der nogen der har notater fra nogen af disse historier?Ville jeg blive meget glad for at se på den.Mange tak.
  • ?

    Forumindlæg
    Jeg skal beregne grundflade areal ud på cheopspyramiden.. Men kender ikke formlen for det.. her er linket jeg skal tage det ud fra. http://www.denstoredanske.dk/Rejser,_geografi_og_historie/Mellem%25c3%25b8sten/Egypten/Cheopspyramiden
  • The hand that feeds me

    Forumindlæg
    Hej. Jeg kunne godt tænke mig at få at vide om der er nogen der har lavet en essay om histrein "the handthat feeds me" ? hvad er moralen i historien ?
  • Dronning Victoria

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal besvare en problemformulering i AT i historie og engelsk og jeg ville gerne have lidt hjælp da nettet ikke helt gider svare: 3. Hvilke politiske og samfundsmæssige problemer var der under dronning Victorias regeringstid?
  • "Charles" (1948)

    Forumindlæg
    Hey derude. Nogle flinke mennesker, som har læst "Charles" af Shirley Jackson & som kan sige mig hvordan/hvorfor identitet er vigtig for denne historie?
  • da vinci mysteriet

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan huske hvilken bibliotek i London ham Lyndon og Sophie brugte til at søge om gralen? Den bibliotek som havde noget med historie at gøre...
  • da/hi opgave

    Forumindlæg
    hej allesammen. Jeg skla skrive en dansk og historie opgave, jeg har om individets tid 1960-2001, jeg skal skrive en problemstilling, som jeg har svært ved. nogen der kan hjælpe?
  • åndernes hus

    Forumindlæg
    jeg har virkelig brug for jeres hjælp. er der nogle af jer, som har nogle rigtig gode ideer til hvad man kunne tage udgangspunkt i i historien så? Alt andet end Cuba-krisen...
  • eksempel

    Forumindlæg
    hvordan skal nedenstående forstås? det er en af de ting eleven på STX historie A skal kunne til eksamen. kan I give mig et eksempel hvad det er for noget? "-Samspillet mellem mennesker, naturgrundlag og samfund" tak på forhånd
  • eventyrlig novelle?

    Forumindlæg
    hey mennesker, kan en historie godt både være en novelle og et eventyr? altså stilen er en novelle og genren er eventyr? jeg er i tvivl, håber nogen kan gøre det klart for mig... taj:)
  • Dansk stil, skal afleveres IMORGEN!?

    Forumindlæg
    - Hej, jeg skal skrive en stil. Jeg kan skrive om en ferie der har haft stor indflydelse på mig, eller en historie der hedder forladt, og det skal ende med en dukke der ligger på en sten på stranden. Har i nogle ideer? Tak (:
  • hjælppp

    Forumindlæg
    hej alle sammen !!!! skulle lige høre om nogle af jer har læst en engelsk historie som hedder: "outside the door" eller om der er nogen som har skrevet en essay til den ? har nemlig brug for lidt inspiration... Tak...
  • kong akhnaton

    Forumindlæg
    Hej , jeg vil skrive om kong Akhnaton i historie, og jeg skal lave en problemformulering , men jeg ved ikke helt hvad for nogle spørgsmål kunne være interessante . Har i nogle ideer som kan hjælpe mig ?
  • kurz von frankfurt

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen der har læst de her historier. de handler om DDR, og krig. Er der nogen der vil give mig en referat, eller nogen noter til de her to tekster, vil det være til et store hjælp.. Meine beste Freundin kurz von frankfurt plzz hjælp