Søgning på: matematik a eksamen. Resultater: 17021 til 17040 af 178710
-
Eksamens projket
ForumindlægHey alle Nogen der har nogle gode ideer til at produkt mod hovedpine? Eller nogle andre problemstillinger indenfor hverdagen som vil gøre ting nememre og hurtigere? -
Bilag til eksamen
ForumindlægHej! I forbindelse med 24-timers forberedelseseksamen; hvilke bilag kunne man så trække til eksiminationen? Nogle erfaring? Mvh. Anna -
Hjælp tysk eksamen,
Forumindlæghjælp jeg har en tysk tekst som jeg skal forberede til i morgen, den hedder Der Finale ZooK fra focus. er der nogle som har læst denne, jeg fatter minus af den -
HJÆLP til eksamen imorgen!
ForumindlægSamf på B-niveau: Mit tema hedder: "På vej til et markedsdemokrati" Har så nogle artikler omkring Thornings problemer ang. de reformer hun vil have igennem (hun kan ikke gøre det, og samtidig få den gevinst ud af det hun ønsker, pga. Venstre enhedslisten og R). Har tænkt mig at ... -
EKSAMEN PÅ MANDAG
ForumindlægBiologi søger forsøget : vurdering af Bmi og æble/pære ratio og forsøget: osmose forsøget med kartofler :) Håber nogen kan hjælpe mig før mandag . -
Eksamen i morgen , haster!
ForumindlægHeey .. ville høre om der er nogle der har nogle gode noter omkring landbrug i naturgeografi... jeg er gået lidt død i min tekst og kan ikke rigtige forstå meningen.. håber meget på at der kommer nogle inden kl 22. -
Hjælp til dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til dansk afgangseksamen her om en måneds tid. Jeg har et digt, eller sang, "Stjernekrig" skrevet af Elisabeth Gjerluff Nielsen, men hvis der er nogen, som gider at hjælpe mig, ville jeg blive glad. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om digtet er et dramatisk eller episk dig... -
Samfundsfags eksamen - hjælp
ForumindlægJeg skal skrive en opgave om EU og de fire dansk forbehold, og jeg mangler en ordentlig problemformulering. Nogen idéer? Hjælp!! -
EKSAME I MORGEN !!!
ForumindlægHey alle... Hvad skal jeg gøre ? .. Jeg skal til samfundsfagseksamme og er helt vildt nervøs ? Er bange for dumpe ? Nogen der kan give nogle råd ? -
AT-Eksamen
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg skal op til AT på mandag. Jeg beskæftiger mig med 11. september og overvågning, i fagene historie og samfundsfag. Jeg kunne godt tænke mig, at høre nogen bud på hvad man kan sige om fagenes sammenspil, fagenes og dets muligheder/begrænsninger, evt. hvilke andr... -
AT-eksamen
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg skal op til AT på mandag. Jeg beskæftiger mig med 11. september og overvågning, i fagene historie og samfundsfag. Jeg kunne godt tænke mig, at høre nogen bud på hvad man kan sige om fagenes sammenspil, fagenes og dets muligheder/begrænsninger, evt. hvilke andr... -
engelsk eksamen
ForumindlægNogen der har en analyse af My Friends The Tristan Islanders ? :) -
AT-eksamen
ForumindlægHey Er der nogen der vil kigge på min analyse af to historie kilder fra anden verdenskrig? Jeg er nemlig i tvilv om jeg har lavet det rigtigt. -
EKSAMEN REPORTAGE
ForumindlægHej Jeg skal analysere og skrive en synopse om en reportage. Hvordan skal den bygges op? Hvad er vigtigt at have med? evt. andet -
Hjælp.. Eksamen imorgen
ForumindlægUdled den rette linjes ligning i planen, samt bevis formlen for et punkts afstand til en linje. Nogle der kan hjælpe? -
AT-eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation, at jeg skal op til AT imorgen. Jeg beskæftiger mig med 11. september og overvågning, i fagene historie og samfundsfag. Jeg ville lige høre om der er nogen som er intresserede i at hjælpe mig med noget, som virkeligt haster. Jeg kunne godt tænke mig, at ... -
Historie eksamen
ForumindlægHey hey! Jeg har lige trukket historie i dag, og skal altså op i morgen.. Jeg kan ikke finde mine noter om hvordan eksaminationen foregår, altså hvor længe jeg skal fremlægge mine tekster, hvor meget baggrund jeg skal snakke om osv. Er der en der kan forklare mig det? På forhånd tak. -
Eksamens analyse
ForumindlægHej, jeg skal op i musik om en lille uge (C-niveau). Jeg ved at jeg vil komme op i en "the doors" sang. Så derfor vil gerne høre hvordan jeg sådan heelt præcist skal gribe sådan en sang an, eller komme med et eksempel på en analyse af en the doors sang (det kunne være helt kanon). Desu... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej, jeg står i denne situation at jeg inden længe skal op til afgangseksamen i engelsk og mit problem er at jeg simpelthen er tom for ideer til hvad jeg skal snakke om. Mit overemne Teen life, så skal snakke om noget der passer til dette. Håber i kan hjælpe med inspiration og har en masse gode i... -
Finanskrisen Eksamen
ForumindlægHej alle :-) jeg har lige et par spørsmål som jeg brug for hjælp til. hvad forstår man ved finanskrisen? hvad kendetegner et land med lavkonjunktur? hvorfor er det de 16-24 årige der er hårest ramt af arbejdsløsheden i danmark lige nu? hvorfor kan det blive katastrofalt hvis de unge ikke kommer i...
