Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 17021 til 17040 af 34450
-
THISE
ForumindlægHvordan kan det være at der er oprettet 600 indlæg omkring Thise mejeri, bare her i fordmiddag. Er der en eksamen igang eller hvad sker der? -
Mein Leben (hjælp!!)
ForumindlægHej :D er der nogen der kender "mein leben" af Marcel reich.ranicki, og i så fal, vil de hjælpe mig med forståelse af teksten s. 44-49? skal til eksamen i det i morgen -
Forberedelse
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv) -
Hjælp!!
ForumindlægHej :)Skal snart op i tysk eksamen, så jeg ville høre om der ikke er nogen skønne mennesker herinde fra, som har gennemgået Der Fischer og der Erlkönig og har en sammenligning af de to digte af Goethe? :)tak -
Energiforbrug og nyttevirkning
Forumindlæg... En overskrift jeg kan risikere at trække til eksamen... Nogle gode råd til, hvad man kunne snakke om og evt. perspektivere til? alle ideer er velkommen! -
Landene i Syd
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvad der er vigtigt at fortælle om til eksamen til emnet "Landene i Syd" - for der er rigtig mange ting... -
radioaktivitet
ForumindlægHej, jeg vil bare lige spørger hvad for nogen forsøg man kan lave til radioaktivitet til eksamen. med venlig hilsen JG0005 -
Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren?
ForumindlægNV EKSAMEN 1G Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren? Og hvad har feedback mekanisen noget at gøre med grønlandspumpen? -
karakter
ForumindlægHvis man af en given årsag ikke dukker op til den sidste eksamen og vælger át tage den senere. Bortfalder årskarakterne (mundtlig og skriftlig)i det fag så? -
cfc-gasser og ozonlaget
ForumindlægEr der nogen der kan forklarer mig hvad cfc-gasser er? skal til folkeskolens biologi eksame på mandag, og ved ikke hvad det er? hvordan er det forbundet med ozonlaget, og hvad er ozonlaget? hjælp?mvh -
gennemsigtighed
Forumindlægjeg sidder og læser til erhvervsøkonomi eksamen på gymnasielt niveau. og er nu stødt på begrebet fuld gennemsigtighed, som jeg tænkte på om der lige var en der kunne komme med en hurtig forklaring på det? -
Kemien vi spiser - Hjælp forsøgsark
ForumindlægHeej Alle Er der nogle som har forsøgsarkene til kemien vi spiser fra 10 klasse, skal til eksamen i morgen så kunne virkelig godt bruge dem :) På forhånd tak for hjælpen. -
PLZ hjælp
Forumindlægheeej alle, jeg skal til fysik A eksamen, er der nogle ting jeg bar SKAL kunne ??? og har i nogle råd?, tak! -
Badminton noter
ForumindlægEr der nogle som har noter i bogen "Badminton - slag fra alle vinkler"ER meget presset, så håber i kan hjælpe mig..Skal til eksamen mandag/tirsdag... -
ødipus - komplekset, please det haster!
ForumindlægHej jeg skal snart op til old eksamen, og ville spørge om der er nogen af jer der har noget om Ødipus og Ødipuskomplekset? .. har virkelig svært ved det.. håber der vil være noget der vil hjælpe.. -
fag udtryk
Forumindlæghej alle sammen jeg ville hører om nogen der kender et sted eller ligger ind med nogle fag udtryk fra geografi, kemi og biologi... som en hjælp til eksamen -
Samfund
ForumindlægHey...Hvis man nu kommer op i Odysseen til eksamen, så har jeg hørt flere steder at man skal perspektivere til samtiden...Nogen der kan hjælpe mig med det? Hvad er godt at sammenligne med? -
Link eller andet til forståelse af metode valg
ForumindlægDet eneste jeg er lidt usikker på mht. min samf. eksamen i morgen, er metode valg - findes der et link eller lign. som forklarer dette ?? på forhånd tak -
Eks. på eksamensspørgsmål i kemi
ForumindlægHejJeg søger eksempler på eksamensspørgsmål til kemi-eksamen på ca B niveau.Håber at I kan hjælpe -
huen??
ForumindlægHej hvis man får mindre end 6 ved sin sidste eksamen får man også huen???(forudsat at både årskarakter og eksamensgennemsnit er bestået!)
