Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17041 til 17060 af 41162
-
utopier eller dystopier?
ForumindlægHej dér ude!:) Er der nogle som kender nogle gode utopier eller dystopier i dansk litteratur?? Kunne godt bruge det til AT! -
blade runner film
Forumindlæghej folkens. Er der nogle som har arbejdet med filmen blade runner Dansk A 2g har nemlig brug for hjælp -
Engelsk oversættelse - hjælp til rettelser!!
ForumindlægJeg skal oversætte denne danske tekst til Engelsk. Det har jeg så gjort, men jeg vil gerne have hjælp til at rette den for fejl! Hvis du kan hjælpe ville det være skønt! -
HJÆLP!!
ForumindlægNogle som har læst skuespillet, af august strindberg "faderen" som oprindeligt er på svensk med er blevet oversat til dansk har Sven Holm, og lavet en analyse af den ?? -
Mount Everest
ForumindlægEn dansker våger sig op i Mount Everest. Desvære når han ikke helt op til toppen. Dette er en dagbog, skrevet fra hans synsvinkel -
Udenlansk bog skrevet efter 1945
ForumindlægHeey. Jeg skal læse en bog hvor orginal IKKE er dansk. Den skal være efter 1945, og helst ikke for lang. Nogle Idéer? MVH Anne Mette -
Terminsprøve
ForumindlægHej jeg skal til terminsprøve i Dansk på A niveau her i næste uge. Og det er Hf. Kan nogle hjælpe mig plzz -
HJÆLP!!! enten gratis eller mod betaling
ForumindlægHej, en der har haft om dansk økonomi i samfundsfag c, og kan hjælpe mig med min opgave. må de meget gerne sende en besked til mig.. -
Rettelse af STIL
ForumindlægNogen der kan rette min forholdsvise lille dansk-stil på omkring 1 side.. Tak på forhånd -
essays til Eksamen
ForumindlægJeg mangler en essay jeg kan analysere til min Dansk eksamen til sommer. De skal være på 5-10 normal sider og det ville være rart hvis i kunne linke til dem. Tak på forhånd -
Novelle om ondskab
ForumindlægHej. Jeg har trukket en novelle om ondskab, som jeg skal analysere i dansk mundtelig eksamen 9. klaase. Nogle der har gode ideer? -
neé en France
ForumindlægHej Har lige fået et resume til kapitel 10 i Neé en France for til i morgen... Er der nogen der kan give mig et hurtigt referat af det på dansk? bare i hurtige træk... det ville bare være så skønt :) -
Science fiction eksamenstekster
ForumindlægHej alle :) Jeg har trukket fordybelses området "science fiction" til dansk mundtlig eksamen. Er der nogen, som har en god tekst, som ikke er for lang? På forhånd tak :) -
Opsamling.
ForumindlægHey - Jeg har 4 opsamlingssætninger til tysk, i morgen - Men jeg kan simpelthen ikke få dem til at passe nogle steder. En der vil kigge på de danske? (: -
Fra barn til voksen
ForumindlægEr der nogen der har en dansk opgave om emnet "Fra barn til voksen"? Er der nogen der har analyseret teksten "Drivhuset" af Anders Bodelsen? På forhånd tak -
Enkelt fransk sætning
ForumindlægHun ligner næsten en dansker!: Mit bud: Elle se ressemble presque à une danoise! -
4. gradspolynomium
ForumindlægHvilken regression bruger man, når man laver et fjerdegradspolynomium? På lommeregneren hedder det QuartReg, men hvad hedder det på normalt dansk? -
Eksamen 2007 - Besøg i fængslet
ForumindlægEr der nogle der har skrevet om "Besøg i fængslet" fra dansk eksamen 2007, som vil ligge den her som inspirationskilde til min mundtlige oplæg? Tusind tak for det! Anne -
Hare Krishna
ForumindlægJeg skal læse om Hare Krishna. Er der nogen der kender nogen danske sider, men tekster som kan bruges til at analyseres i et projekt? -
mafia><DK-rocker= ligheder?
ForumindlægHvilken grupper kan mafiaen sammelignes med her i Danmark. >måske danske-rocker? men de har da ikke nogen politisk indflydelse som italienske mafia har?
