Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17041 til 17060 af 25907
-
Hurtig rettelse - haster..
ForumindlægJeg har oversat 10 sætninger fra dansk til engelsk, men jeg er ikke helt sikker på, om jeg har lavet det rigtigt - men det som jeg har brug for, er en hjælpende hånd.. og det er ikke høj-niveau.. knap 9. klasseniveau.. håber at der er nogen venlige sjæle derude.. -
Noter til Romeo og Juliet
ForumindlægJeg er nu i engelsk på højt niveau i gang med at læse Rome and Juliet og ville høre om der var nogen, som lå inde med noter til bogen? Jeg synes den er virkelig svær, så det ville være en stor hjælp! Mvh Ditte -
Guldkorn om 9/11
ForumindlægHey, jeg skal op i Mundlig Engelsk imorgen. Jeg vil gerne høre om i har nogle gode råd til hvad jeg kan sige om 9/11. Altså nogle ting som kan impornerer lærer og sensor. På forhånd tak -
SRP FORSLAG..
Forumindlæghey tiden nærmer sig så ville høre om i har forslag hvad jeg kunne skrive om.. kunne godt tænke mig at skrive om noget der har med sociologi at gøre og indvandrere.. nogen forslag? har samf, engelsk,dansk og historie på A. -
studentereksamen
Forumindlægjeg er en pige på 19 år, der skal til studentereksamen til sommer og mangler MEGET hjælp til engelsk på a-niveau og lidt hjælp til andre fag også...jeg håber der er en med en læreruddannelse der kan hjælpe mig med privat undervisning så jeg bliver klar til eksamen -
EngB stil/eksamen
ForumindlægHej Til skr. engB eksamen kan man risikere at komme op i samme emne/tema, som man har lavet engelsk stile i før? Altså kan man "skrive stilen af"? Hilsen Sam -
terminsprøve
ForumindlægHey jeg skal snart til terminsprøve og tænkte på om der er nogen som har været til sygeeksamen i 2006, som kan fortælle hvad teamet i stilhæftet var? til Dank,samfundfag,engelsk (sproglig) håber nogen kan hjælpe!!! -
Rettelse af forberedelse til eksamen
ForumindlægHey folkens Jeg har en tekst, som jeg skal fremlægge til den engelske mundtlige eksamen om ikke så længe. Jeg ville høre, om der var nogle, der var interesserede i at rette den for lidt grammatik. Hvis der er mulighed og intereresse for dette, så venligst skriv i indbakken :-) Den er ikke... -
Stil" Diamond Mine"
ForumindlægHey.. Er der nogen som har lavet en engelsk højniveau stil, som hedder "Diamond Mine" fra 2006. Kunne nemlig godt bruget noget inspiration og der ligger ingen opgaver herinde... så det vil være rart, hvis nogen gad at uploade den! -
TI-89 titanium helt ny
Forumindlægjeg har en ti-89 titanium. helt ny importeret fra udlandet. menaul oer paa engelsk men du faar helt ny en i skolen! gratis! Alt er med til den, med 3 aars garanti men som sagt ikke i dk Pris 1050 dkk -
Kemiske udtryk
ForumindlægHej! Jeg har skrevet en kemirapport og skal nu lave et engelsk abstract. Hvor kan jeg finde alle de kemiske udtryk (står ikke i min ordbog)? Hvis nogen skulle kunne dem leder jeg efter: opløselighedsligevægt kompleksitetskonstant ligand metalion sølvion koordinationstal reaktion ligevægtskonsta... -
Holiday and Dream Vacations
ForumindlægHej alle sammen derude Jeg har trukket Holiday and Dream Vacations til Mundtlig Engelsk 10. Klasse, men jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle om og hvor jeg kan finde informationer om emnet. Pleeeeeeease jeg beder om jeres hjælp derude. -
søger nogle timers privat undervisning
ForumindlægHej, Skal snart skrive projekt på mit studie - engelsk sproget service økonomi - kunne VIRKELIG godt bruge noget hjælp til at forstå de grundliggende principper indenfor økonomi. Er selvfølgelig villig til at betale for hjælpen! mvh Kirstine N.B bor i KBH -
SSO - Bedøm
ForumindlægNogen der lynhurtigt har lyst til at bedømme min engelsk SSO fra i år, og give et bud på hvad du tror karakteren vil lyde på? Det behøver ikke tage mange minutter! Skriv i tråden, hvis du skulle være interesseret. På forhånd tak :) -
Eksamen - Undertrykkelse
ForumindlægOppression altså undertrykkelse Jeg har trukket undertrykkelse til min engelske eksamen, men jeg er ret blank ift. hvad jeg kan snakke om, så smid alt hvad i har, omkring idéer til undertrykkelse. K.H Freja -
Hjælp til emne?
ForumindlægDa jeg skal til at skrive min afsluttende engelsk dispotion og slet ikke kan kommer på nogen underemner under det overemne jeg har valgt, tænkte jeg om i ville hjælp? Emnet er Choices & identity, håber i vil hjælp! -
Selvvalgt emne
ForumindlægHEEY allesammen!! Da jeg til 9.klasses afgangsprøve skal op i mundtlig engelsk, skal jeg lave et selvvalgt emne, som jeg fortæller om til eksamen. Men jeg er helt lost hvad det angår, ved simpelthen ikke hvad jeg skal have om... Håber I kan komme op med nogle idéer? Knus Artemis :D -
Et hurtigt spørgsmål vedr. prøven
ForumindlægHej SP. Det er sådan at jeg skal til engelsk mundtligt i morgen. 10 klasse. Det eneste jeg må have med er min Outline. Men må jeg medbringe en tegning, eller evt. tegne på selve outlinen til prøven? Hvis jeg skal illusterer noget? Mvh. Dennis -
Det HASTER!
ForumindlægHej Jeg er igang med at forberede mig til min engelsk eksamen, som jeg snart skal til. Jeg skal fremlægge om: The British School system. Jeg er i tvivel om noget. Er Private schools og public schools det samme? Håbet at i kan hjælpe. -
Entering another culture
ForumindlægHej. Jeg er så (u)heldig, at have trukket hovedemnet: Entering another cultere, i engelsk. Problemet er så, at jeg ikke kan komme på nogle ideér til et underemne. Nogle begavede mennesker som har et godt underemne? ;)
