Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 17041 til 17060 af 101232
-
Solsystemet og dets størrelsesforhold ?
ForumindlægJeg skal til fysikeksamen i morgen og har fået et spørgsmål hvori der indgår en besvarelse af underemenet : "Solsystemet og dets størrelsesforhold" - nogen gode ideer til hvordan jeg kan gribe dét an??? M. -
Råd??
ForumindlægHey.. jeg skal til træningsprøve imorgen. Er der nogen der kan give gode råd til forbedrelsen til den.? tak på forhånd -
Stjerne - størrelsesklasser
ForumindlægHvor mange måder findes der og finde afstande til stjerner på, ud fra dens størrelsesklasse? -
Atomer spektre
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne have hjlæp til mit spørgsmål, da jeg er i gang emd at skrive min fysik rapport Hvorfor har atomerne spektre? Håber virkelig I vil hjælpe for har brug for det -
høj inflation
Forumindlæghar en sok-1-3 forløb og har om inflation og fik dette spørgesmål da jeg ikke rigtigt kan finde på internetted prøver jeg lykken herinde og det ville være en stor hjælp hvids i kunne svare på dette spørgesmål vist forneden :) Hvad vil de politiske partier gøre for at mindske de høje prisstign... -
BRUG FOR NOTATER!!
ForumindlægER DER IKKE NOGEN DER TILFÆLDIGVIS SKULLE HAVE NOGLE SPANSK NOTATER TIL "EL BOLA"(JUAN ANTON MAÑAS) ELLER "CUENTOS" (JUAN JOSE MILLAS)?? -
matematik
ForumindlægHej Jeg har lige været til terminsprøve i matematik og jeg fandt ud af der er faktisk mange ting jeg ikke har styr, når det kommer til hvordan man løser opgaverne, især okring grafer, differential, integrale kan sagtens forstå tingene når vi gennemgår det i klassen, men så når opgaverne komme... -
Fysik opgaveregning..
ForumindlægHej Er der nogen har nogen eksempler på de forskellige opgaver som kan komme og svare på dem selvfølgelig. I har evt. noget der ligger på jeres computer eller kende en side med rigtigt meget stof. Det vil være en stor hjælp, hvis i sendte det til mig.. På forhånd tak -
HJÆLP!!
ForumindlægER der nogle der har caseopgave 16.1? skal op i morgen, og har fundet ud af jeg ikke har opgaven..På forhånd tak.. -
hjælp til stil..!
Forumindlæghej jeg skal skrive en stil men jeg kan ikke finde ud af det. overskriften er DEN HEMMELIGE BOG nogen der har en stil liggende eller kan hjælpe..????? -
Desposition
ForumindlægHej.. på tirsdag skal jeg op i mundtlig fysik/kemi og skal derfor lave en desposotion, men det kan jeg bare ikke finde ud af er i ikke søde og f.eks. give eksempler eller lave en lille en til mig? jeg går i 8. klasse og emnerne er: metaller, fra atomer til lyn og torden, luft og vand, syre og ... -
Mundlig eksamen A-nivau
ForumindlægHey.. skal til studenter eksamen på tirsdag, er der nogle der kender et sted hvor man kan finde noter til helge mygin's bog kemi 2 og kemi 3?På forhånd tak-Mikkel -
Eksames opgavesæt
ForumindlægHeeYy super søde mennesker... Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. jeg har brug for besvarelse for opgavesættet- STX Matematik A december 2011og STX Matematik A 18 maj 2011. Udover det kunne jeg også bruge STX Matematik A december 2010, STX Matematik A maj 2010. Håber der er nogle sø... -
eksamen 9.klasse
Forumindlæger det gode og få 4 i alle sine eksamen som dansk og matematik og engelsk og fysik -
Samfundsfag. :(
ForumindlægNogen der kan hjælpe med lidt samfundsfag :-)? -
Hvor meget må man gange sit snit med
ForumindlægHej alle.. så lige snittet til de forskellige uddannelser idag, og de er jo lidt høje. men bliver lige i tvivl om hvor meget man må gange sit snit med, er det 1,02 eller sådan noget.. -
Hej - Hvor er virksomhedsøkonomi
ForumindlægHej, det er et fedt site i har.Men jeg lagde mærke til at det jeg studerer - virksomhedsøkonomi - desværre ikke har et overordnet navn, det ville være dejligt med et forum der hed virksomhedsøkonomi, fordi så ville alle økonomerne og andre kunne svare på virksomhedsøkonomiske spørgsmål. MVHKarl -
hvorfor
Forumindlæghvorfor er det man siger at schweiz pga. deres høje lønniveau og store transport udgifter er kendt for at lave pålidelige og kvalitetsprodukter? -
Laborant uddannelsen!
ForumindlægHej allesammen! Jeg blev matematisk student i sommers, og holder lige nu et sabbatår hvor jeg arbejder på en tandlægeklinik. Jeg har tænkt mig at ville læse videre efter sommerferien, men spørgsmålet er bare hvad jeg skal læse? Lige nu har jeg ufattelig meget lyst til at blive laborant, jobbet ... -
Proteinsyntese
ForumindlægJeg sidder og er ved at skrive notater til genetik og er kommet lidt i tvivl om Proteinsyntese... Jeg har skrevet at Proteinsyntese er syntese af proteiner som starter med, at ribosomers oversætter mRNA til en aminosyresekvens (peptid)ved hjælp af tRNA. Aminosyresekvensen modificeres efterfølgen...
