Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 17061 til 17080 af 60879
-
Dansk mundtlig eksame
ForumindlægJeg har trukket før, nu og i fremtiden til mundtlig dansk. Er der nogle der kender en novelle -
Fysik eksamen B
Forumindlæghej jeg hedder mahdi og jeg vil gerne spørge om at der var nogle som kunne hjælpe mig med at finde noget let forståligt fysik b noter eller bog. jeg har orbit 1 og 2 men jeg synes at de begge er lidt svær at forstå. -
Dansk eksamen Aida modellen
ForumindlægHej søger hjælp til at putte aida modellen over jolly cola reklamen med Tina kjær fra 1993 -
Dansk Eksamen - Killinger (DET HASTERRR!!!)
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af hvilken fortæller jeg har at gøre med i novellen Killinger? Nogen der ved? Tak på forhånd -
Mediefag individuel eksamen!!
ForumindlægHej mennesker derude Er der nogen der ved hvad man skal ind på når man trækker noget indenfor ungdomsforløb? Pls svar! : ) -
Dansk eksamen kortfilm valgaften
ForumindlægHej Jeg har trukket kortfilm valgaften mit tema er samfund, og jeg vil gerne spørge om I syntes at det er en god ide at jeg perspektivere til den grimme ælling og Ørneglugt. De to tekster skal handle om samfundet, og jeg skal finde forbindelsen. Tak for hjælpen på forhånd. -
Eksamen-skildring af omsorgssvigt hjælp!
ForumindlægHeej Skal op i mundtlig dansk og skal bruge en tekst eller sang/reklamer Har trukket "skildring af omsorgssvigt" Nogle der kender nogle tekster, reklamer eller sang Mathilde -
Mekanisk energi - Fysik eksamen
ForumindlægHej folkens. Jeg har trukket et emne der hedder "Mekanisk Energi: Du skal undervejs inddrage bevægelse omkring jordens overflade under påvirkning af jordens tyngdekraft". Jeg har undervejs i min præsentation tænkt mig at komme ind på definitionen af mekanisk energi (Emek=Epot+Ekin) ... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har trukket "kærlighed på godt og ondt -novelle" og vil høre om det er nogen der har noget godt materiale til emnet ? -
Eksame fysik, HJÆLP:S
ForumindlægHej venner.. Jeg skal til optagelsesprøve imorgen og er mega nervøs især fordi jeg skal op i fysik. Hvad er det jeg kan støde på jeg skal op i mundtlig men tror ikk jeg skal lave forsøg.. nogen som kan hjælpe mig please? :s Og så kan i jo regne ud at jeg går i 9klasse -
Biologi eksamen Maj 2008
ForumindlægEr der nogen der har været oppe i denne eksamensopgave som ligger inde med den? kunne godt lige tænke mig at se en igennem da jeg har lidt problemer med opgave 2. -
Noveller til mundtlig eksamen
ForumindlægJeg har trukket noveller fra 90'erne of opefter i mundtlig dansk. Imorgen skal jeg aflevere mit prøveoplæg (en selvvalgt novelle) og jeg har stadig ikke fundet en. er der nogle der ved hvor jeg kan finde kendte danske noveller online? -
AT EKSAMEN - HJÆLP PLS
ForumindlægJeg skal op i AT og har akut brug for hjælp!! Mine fag er Dansk a og Historie a. Jeg ved godt at man i danskfaget benytter sig af den humanistiske metode, men hvad hedder det yderligere, hvis jeg så har lavet en dramaanlyse, som en indenfor skønlitteraturen? Er det nok kun at sige, at jeg har ben... -
Skal jeg op i fransk eksamen?
ForumindlægHej Jeg har lige valgt at tage 5 A fag, hvor fransk er en af disse fag. Jeg har nu fortrudt af forskellige årsager og har derfor skrevet til kontoret, som svarede, at det i princippet var muligt at vælge et andet fag inden skolestart, så længe det ikke havde indflydelse på mit eksamensudtræk.... -
Hjælp til tyskforberedelse - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i mundligt tysk 10. juni 2013 og jeg kunne godt bruge en der kan hjælpe mig med at forberede til dette. Jeg har tysk på B-niveau på HHX. Håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg bor i Hørsholm i Nordsjælland. Hilsen Philip -
Hjælp til fransk eksamen søges
ForumindlægHej Er der nogen, der kan tilbyde fransk eksamenslæsning i Aalborg? Det drejer sig om mundtlig træning i fransk på gymnasieniveau A; samtaleøvelser, udtalelse med videre. Kontakt mig enten her i tråden eller med en privat besked i min indbakke. Mvh Julie -
Eksamens forberedelse til oldtidskundskab
ForumindlægHej alle! Jeg skal til oldtidskunskabseksamen den 19 og jeg er tvivl om hvordan jeg "optimalt" bør forberede mig. Har I erfaringer eller har I fået gode råd af jeres lærer? -
Hjælp til dansk eksamen! Billede analyse!
ForumindlægHej jeg får i 9 klasse! Jeg har et kunstbilledet som hedder "sfinks - kvinden i tre stadier" af Edvard Munch. Jeg har lavet min dispotion og alt det, og er faktisk godt igang! Men der er virkleig nogle ting hvor jeg ikke aner hvad jeg skal skrive, for alt jeg kan læse om ham er meget ... -
Danmark og Euroen - 2009 eksamen
ForumindlægHej allesammen. Er der nogle der var oppe i Samfundsfag A i 2009 i opgaven: Danmark og Euroen. Det er blandt andet disse nedenstående spørgsmål. Hvis der er nogen derude kunne jeg rigtig godt bruge noget inspiration!!! 2. Sammenlign de synspunkter på Euroens betydning for dansk og europæisk økono... -
DANSK BEGREBER! HJÆÆÆÆLP EKSAMEN
Forumindlægheeeej jeg har en vigtig mappe fyyyyldt med ting, men jeg mangler begreber, jeg har kun impressionisme fra det moderne gennembrud. Jeg skal op i prøveform A, så jeg kan jo også komme op i 90'erne, romantikken, avisen eller en kortfilm, har i så nogle begreber der er viiiildt gode, som ka...
