Søgning på: SO2 - Studieområde del 2. Resultater: 17081 til 17100 af 198015
  • DNA replikation

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der ved hvad formålet med DNA replikation er?
  • En lille opgave :)

    Forumindlæg
    I en trekant ABC med arealet 30 er vinkel A = 39grader og |AC|=12. Beregn |AB| og |BC| Beregn vinkel B og vinkel C Hvordan løses denne opgave :s
  • det Osmaniske rige

    Forumindlæg
    Bestode det ikke af tyrker og kurder der var muslimer?
  • delkonklusion?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som kan forklare mig kort hvordan en delkonklusion skrives? Er lidt i tvivl..
  • bestem regneforskrift

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter04/HF2004-8-1V.pdf Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal udregne opgave 7b - Bestem en regneforskrift for anslagsenergien z som funktion af afstanden x fra affyringsstedet. Håber der er nogen der kan hjælpe med denne opgave?
  • HJÆLP HURTIG 1

    Forumindlæg
    Hvordan siger man: og hvilket materiale skoen skal være lavet af oversat til tysk
  • mat.

    Forumindlæg
    Hej.. Håber meget en kan og vil hjælpe mig med denne opgave :) Opgave: En funktion f er bestemt ved: f(x) = x^1/3 x>0 Beregn f'(1) og f'(8) Grafen for f har en tangent i hvert af punkterne A(1,1) og B(8,2). Beregn et gradtal for den spidse vinkel mellem disse to tangenter.
  • hurtigt hjælp

    Forumindlæg
    Hej! hvis en bølgelængde er 632,8 nm hvor meget svar det til i meter. enheden nano forvirrer mig lidt. På forhånden tak
  • finkultur

    Forumindlæg
    Er det ikke ting som: teater, billedkunst, musik osv.
  • Udfyldning af formular

    Forumindlæg
    Jeg skal have en telefon (Lumia 550) indsendt til reperation.Jeg har været i kontakt med Microsoft, som har sendt mig en formular, som jeg skal udfylde, med beskrivelse af fejl, samt kontakt oplysninger. Formularen er på engelsk, og det er obligatorisk at man skal skrive telefon nummer.Her vil de...
  • Historie eksam...HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen der ved, hvordan man gennemgår historieeksam på A-niveau bedst muligt?
  • Carbonhydriders egenskaber

    Forumindlæg
    Hej Nogle der ved, hvordan man kan afstemme følgende ufuldstændig reaktion(Det er forbrænding af heptan): C7H16 + O2 --> CO2 + CO + C + H2O
  • International økonomi

    Forumindlæg
    Hvor skal man lede efter international økonomi på denne side.. Synes måske det burde oprettes som fag/kategori..
  • FSA Oplæg

    Forumindlæg
    Hej Jeg tænkte på om der ikke er en som kan sende et link til/ sende billeder af FSA Problemløsning 9. klasse 2013
  • en enkel sætning

    Forumindlæg
    hvordan skal man oversætte: det er i 1961, og muren er netop blevet bygget? - Es ist 1961, und die mauer wird gerade bauen??
  • 1 sætning

    Forumindlæg
    To help the climate can people turn down the lights, water and electricity, or just try to save it. Lifestyle can be changed by taking the train or bicycle instead of the car. er det rigtigt. eller er der nogle fejl. i må gerne rette fejlene!
  • hjælp til ligning

    Forumindlæg
    A= e*f*g*i Jeg skal isolerer f
  • det gyldne snit

    Forumindlæg
    HVordan forklarer jeg begrebet det gyldne snit og hvordan det er blevet brugt i kunst og arkitektur.
  • carbinhydrider

    Forumindlæg
    Er der nogen der ganske kort kan sige mig... Hvad er et carbinhydrid? ganske kort for ved godt at man self kan læse om dem osv men skal bruge en lille overskrift til emnet.
  • Historie eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til eksamen i historie, men jeg er ikke helt klar over, hvor lang forberedelsestid jeg har til rådighed? Eksaminationen skulle tage ca. 30 min.. Håber der er nogen som kan hjælpe mig :) Forresten, jeg er på gammelordning.. - hvis der nu er forskel.. Tak på forhånd!