Søgning på: matematik a eksamen. Resultater: 17101 til 17120 af 178710
-
eksamen i økonomiskgrundforløb
Forumindlægkan i hjælpe mig det her spørgsmlål - hvilke konsekvenser har det for arbejderklassen, hvis de bliver arbejdsløse? jeg har fundet ud af hvad der sker med arbejderklassen hvis de blev arbejdsløse men hvad sker der med de økonimske mål , hvis 40% af befolkningen hvis de blev arbejdsløse, hvem... -
EKSAMEN MUNDTLIG!
ForumindlægHej Guys! Kan i hjælpe med den her: Forklar hvordan enzymaktiviteten bestemmes og forklar herunder konstanterne Km og Vmax. På forhånd tak! -
kemi eksamen
ForumindlægHej jeg sidder og prøver at finde ud af de her spørgsmål men jeg kan slet ikke få mit hoved om nogen af dem... du skal gøre rede for: - hvordan molekyler er opbygget - hvad det vil sige at et molekyle er polært - hvad polariteten betyder for et molekyles fysiske egenskaber - hvordan en kemi... -
Dansk Eksamen
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af hvilket syn at Martin Andersen Nexø har på arv og miljø i hans novelle "Ulven og fårene". Hvilket syn har han? og kan du fortælle mig mere om arv og miljø? Jeg vil også meget gerne have analyser af Martin Andersen Nexø's "Ulven og fårene", som j... -
dansk eksame
Forumindlæghej. jeg har lige trukket "erindringer" som fordybelses område i dansk. er der nogen der har nogle gode forslag til hvilken tekst jeg kunne vælge?:) -
Dansk eksamen
ForumindlægHej jeg har trukket "nutidig realistisk lyrik" er der nogle der har nogle ideer?? -
Det er vigtigt!!! Eksamen
ForumindlægHej, er der nogen der vil være sød at hjælpe mig?? "Det Moderne Storbyliv" hvad kan jeg skrive om det i min synopsis? Jeg skal aflevere den imorgen? Jeg kan ikke finde nogen forklaring på det, og om hvad jeg skal skrive i min synopsis? please, hjælp mig! Jeg har virkelig brug for hjæl... -
Eksamen dansk -hjælp
ForumindlægHej. Jeg har trukket fordybelsesområdet ''det unge liv'' og har valgt teksten ''william'' af jan sonnergaard. Jeg skal læse et stykke op, som jeg ikke helt ved. Jeg vil gerne have et stykke hvor jeg ligesom kan sige at det er point of no return. håber i vil hjæl... -
Eksamen - hjælp til rettelser
ForumindlægHej Jeg er i tvivl om jeg skal indsende en klage, så ville bare lige høre, om der er en der kunne markere de grammatiske fejl, for så kunne jeg prøve at sammenholde det med mine tidligere opgaver, er der en venlig sjæl derude? -
DANSK, EKSAMEN
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har trukket emnet "essay" og vil lige høre om I kender nogle gode essays? -
hjælp til 24-timers eksamen
ForumindlægHej, er der en i Århus som har læst/læser samfundsfag som kan hjælpe med at analysere samf tekster + statistik på b-niveau d.19 juni? selvf. mod betaling men til en studievenlig pris. Krav: Du skal have godt styr på det faglige! Mvh. Thea Kontak: Theastergaard@yahoo.dk -
hjæælp - skal til eksamen i morgen.
ForumindlægHar endnu 3 spørgsmål hvor jeg slet ikke kan finde svar på, i min bog. Håber i vil hjælpe mig . 1) Forklare hvordan transport af molekyler sker over cellemembranen 2) Redegøre for hvordan åndedrætssystemet er opbygget. 3) Forklare hvilken betydning det har med manglede motion. -
Engelsk eksamen
ForumindlægEr der nogle, der har en oversigt over, hvordan man laver et engelsk essay? :) -
Eksamen i 3g
ForumindlægNogle der har forstand på eksamener på STX 2010? Hvor mange skal man op i hhv. skriftlige og mundtlige eksamner igennem gymnasieperioden? -
Hjælp__ FYSIK EKSAMEN
ForumindlægJeg er i fuld gang med at forberede og lave dispositioner til alle vores udgivede emner, men så løber jeg ind i emnerne der hedder "OVERFØRSEL AF ENERGI" "KERNEREAKTOREN" og " IONBINDINGER" Er der ikke nogen som kan hjælpe mig med et forsøg til emnerne og hvad f*... -
Eksamens hjælp til tysk
ForumindlægHej alle sammen Jeg får i nat, af vide om jeg er så uheldig at skulle op i mundtlig tysk. Jeg går i 2.g og skal til at afslutte det her i år på B. Jeg søger en, som kan stå til rådighed nogen timer, som har fuldstændig styr på det tyske. Det er selvfølgelig betalt, timeløn kan vi snakkes ved om,... -
Historie eksamen haster
ForumindlægHej jeg sidder og er igang med min 24 timer forberedelse i Historie men er pt blank for problemstillinger og vil hører om i havde nogle ideer. Mit emne er ''Sidste år før krigen'' og omhandler fascisme. Mine kilder er ''Historiebevidsthed og vidne - case 1 fra ww... -
Samfundsfags eksamen - hjæælp!
ForumindlægHej allesammen, Jeg skal snart til samfundsfagseksamen og tænkte på om i havde nogle gode råd til, hvordan og hvorledes man bedst forbereder sig? Tak på forhånd, Gunnar -
Erhvervsøkonomi eksamen
Forumindlæg -
Fysik eksamen
ForumindlægHej! Har trukket et spørgsmål hvor jeg skal forklare bølgeligningen, udbredelseshastighed, det elektromagnetiske spektrum og hvor møder vi elektromagnetisk stråling, er der nogen som kan forklare disse ting for mig? Der står ikke det helt store i vores fysikbog. Tak på forhånd :)
