Søgning på: spansk eksamen mundtlig. Resultater: 17101 til 17120 af 44012
  • Hvad menes der med ...

    Forumindlæg
    Hej.... Er der ikkelige en der gider at fortælle mig hvad der menes med det nedenstående:"You can't burn the candle at both ends."På forhånd tak!!!!
  • hvad betyder det på dansk?

    Forumindlæg
    "Cuando lleváis el dedo humedecido a un tarro de azúcar, A que sentís ya el dulce en la boca como si la yema fuese la punta de la lengua? Pues así es la lengua de las mariposas".
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Må jeg medbringe lommeregner og sådan nogle ting og formelsamling ?
  • Noteapperat?

    Forumindlæg
    Nogen der ved om man skal have kildeangivelse eller noteapperat med i synopsen?
  • hvad er en præsentation

    Forumindlæg
    hej alle spørgsmålet siger lidt sige selv, er der nogen der ved hvad en præsentation er ? er nemlig ikke sikker på forhånd tak
  • Baggrundsinfo fra synops i fremlæggelse

    Forumindlæg
    Ja, altså nu har jeg i min synops bl.a. redergjort for hvordan det politiske system i det land fungerer, men hvordan så i forbindelse med fremlæggelsen, skal jeg så også redegøre for det i selve fremlæggelsen, eller skal jeg bare kort hive hovedpunkterne frem ? og så hurtigt køre videre, idet det...
  • Analyse og fortolkning af Skæbne, af Morten Nielsen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået en opgave at analysere Skæbne af Morten Nielsen. Kan læses her: http://www.1sted.dk/ii/dokumentar/sk%C3%A6bne.asp Mit spørgsmål går så ud på. Hvordan skal "Helvede satte på spring" forstås, jeg tænker lidt på det som en anden person som er helvede. Og som vælter den ty...
  • Fældningsreaktion

    Forumindlæg
    Hej Er der en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med at gennemgå den vedhæftede fældningstritreringsfigur? Jeg skal forklar princippet i metoden, og hvordan man kan vide, hvornår der ikke er flere chlorid - ioner tilbage i opløsningen. Det ville betyde meget med en detaljeret og grundig forklaring,...
  • nationalepos

    Forumindlæg
    Hvad betyder : Oralitet; nationalepos? har sagt det er genren i homers illiaden, er det rigtigt? :)
  • privat underviser i engelsk. Århus

    Forumindlæg
    hej. jeg leder efter en der kan hjælpe mig med at blive bedre til at snakke og forstå. da jeg skal på noget kursus om 4 måneders tid, hvor der kun bliver undervist i engelsk. jeg tænker at det skal være mellem 2-4 timer ugenligt. og vigtigst af alt det skal være billigt. er du god til at lære...
  • Analyse af Åge og Else

    Forumindlæg
    Er der nogle der ligger inde med en analyse og fortolking af Åge og Else? :-)
  • 2. forsøg skriftligt?

    Forumindlæg
    Hej med jer!Jeg er sku dumpet, for første og sidste gang! Men nu er spørgsmålet så om jeg kan få lov til at gå om? Det er skriftlig engelsk, teksten var helt fucked i år, selvfølgelig ikke derfor jeg dumpede. Men kan man gå om skriftlig?
  • læsetekst

    Forumindlæg
    Når man vil sige læsetekst hedder det så bare readingtekst??
  • oldtidskundskab

    Forumindlæg
    Hej... Nogen der kan hjælpe med disse to spørgsmål???1. Hvornår levede Homer??2. Hvornår blev Odysseen skrevet af ham??Hjælp... Anybody..
  • HJælp det haster virkeligt

    Forumindlæg
    HJÆLP... til oversæt til tysk fra engelsk.... ( vi har et emne fag som er sammen koblet med tysk og engelsk) ..Please folkens i må hjælpe mig ellers er jeg på den... jeg er lidt lost i det her...- Citér 13 timer og 13 minutter siden af Zimi Andrei Arshavin Arshavin is a very good footballer. He g...
  • Hjælp til tysk synops om turisme i tyskland

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil gerne have hjælp til min tysk synops som skal være færdig torsdag den 24 april 2016. Mit overemne er indblik i tyskland og underemnet er tursime i tyskland. Jeg mangler derfor både en skabelon til en tysksynops og hjælp til hvad jeg kan skrive om. Håber jeg hurtigt kan få hjælp.
  • Dokumentaren mellem fakta og fiktion

    Forumindlæg
    Er helt blank hvad angår denne stil, som skal afleveres imorgen fredag, har været syg, så har ikke haft tid nok til at få den lavet.. Nogen som kunne sende sin opgvave til mig som inspiration? Den skal bare ikke være fra nettet, eller findes der.. ville jeg virkelig være taknemlig for!!
  • Hvordan laver man en analyse of fortolkning?

    Forumindlæg
    Hej alle :D Det er første gang jeg skal lave en analyse og fortolkning i folkeskolen. Ville bare høre om der var nogle som kunne hjælpe mig med at komme i gang? Det er romanen "Med ilden i ryggen" af Martin Petersen. Mange tak på forhånd :)
  • Gør kort rede før

    Forumindlæg
    Hej alle! Har fået et spørgsmål som jeg skal svare på, det lyder sådan: Gør kort rede for fordøjelsessystemets opbygning. Vil det sige jeg skal fortælle helt konkret hvad der sker, når man starter med at tygge maden eller?... Og hvor "kort" er en kort beskrivelse? Mvh.
  • Talepapir

    Forumindlæg
    hvad skal der stå i talepapiret? skal det være noget nyt jeg skal skrive (altså andet end det jeg har skrevet på min synopsis)?