Søgning på: bestem tallet p'(15), og forklar, hvad dette tal angiver. Resultater: 17121 til 17140 af 144397
-
Tyngdekraft, gravitation
ForumindlægEr der nogen forskel mellem tyngdekraft og gravitation? -
Simpelt spørg.
ForumindlægHej alle sammen har lige et spørgsmål: kan man konstruere en formel, der udtrykker forbindelsen mellem svingningstiden T og de tre variable M, L og udsvingets størrelse? Hvis det er tilfældet, så hvordan? Vil nemlig gerne lære det! På forhånd tak! -
Oversættelse af spørgsmål
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med at oversætte følgende spørgsmål: "Was hältst Du von Jürgens Kritik an Ilonas Rede?" -
skat
ForumindlægMarginalskatten er som bekendt på 63 %. Er det plus arbejdsmarkedbidraget på 8%?? -
?
ForumindlægHej. jeg får at vide at en halvcylinder har rumfang er givet ved v(x)= 19*p*x-(x/2)*x^3 p er pi og det skal måske også siges at sammenhængen mellem længden og radius er givet ved l: 38/x-x så skal jeg gøre rede for at rumfanget er givet ved den formel.. hvordan gør man det? -
betydning af taal
ForumindlægHej Er der nogen, der lige ved, hvad taal betyder? -
rap tupac
ForumindlægThis song is about social injustice in the world and now slavery has changed form but is still present. I guess it reminds me of the black eyed peas song: where is the love....anyway im not a big fan of rap but this is still a great song with great lyrics. Gospel means good news and this is Pac... -
Cubakrisens utfall
ForumindlægVar Cubakrisens utfall et resultat av en russisk feilberegning? -
Forkort af brøk
ForumindlægHej alle i kloge hoveder. jeg har siden i går siddet med en matematik opgave, men har bare ikke kunne finde ud af den på nogen måder. det handler om at forkorte en brøk som er: ax^2-(a^2+a)x+a^2/2x^2-2(a-1)x-2a jeg vil være så taknemlig hvis nogle kunne hjælpe mig med at løse den. På forhån... -
Reaktionstid
ForumindlægEr der nogen som kan fortælle mig lidt om eventuelle forskelle mellem højre og venstre fods reaktionstid? Det skal bruge til en opgave som jeg er i gang med at skrive! -
Rettelse af stil !!!
Forumindlæghvem gider ret min stil....???:-) -
Mega kort spørgsmål!
ForumindlægKan jeg skrive følgende således op? Eller må jeg ikke bruge dobbelpil? http://peecee.dk/?id=83902 -
Protoniseret
ForumindlægHej Hvad vil det sige hvis et stof er protoniseret? Tak, på forhånd -
Merit for dumpet eksamen?
ForumindlægHvis man har dumpet en eksamen og droppet ud fra det pågældende uddannelsessted - er det muligt at overføre den karakter til det nye uddannelsessted, så jeg ikke behøver tage den samme eksamen det nye sted? -
Markedsføring
ForumindlægHej Jeg er i gang med SRP om Volvo og deres markedsføring. Hvis jeg skal starte med at skrive om deres parametermix, er det så kun de 4 p'er? Når jeg så skal skrive om deres markedstrategier. Hvilke ting kan jeg så skrive om? Pleace hjælp. Maria -
brøk
ForumindlægJeg tænkte når man har en brøk der fx hedder: (30x/10) og man vi gange den med 3: 3(30x/10) er det så både tælleren og nævneren man ganger? SÅ der nu står: 90x/30 eller er det op til en selv, hvad man vil gange? -
haster
Forumindlægjeg har 60 får og der kommer en mand i 9 dage og køber nogle. hvor mange køber han hver dag, men det antal han køber skal hele tiden være et uligtal -
HASTER! En sætning skal oversættes
ForumindlægHej, jeg skal op til latin eksamen imorgen og der er en sætning der driller lidt. Jeg har hørt at sætningen "unam plus quam" skulle oversættes til "engang", men kan ikke rigtig finde det nogen steder. Så ved ikke hvor troværdigt det er... Kan jeg ikke få hjælp til sætningen? ... -
Hvad er fri vilje?
ForumindlægVi er to piger, der er ved at lave et projekt om fri vilje, og derfor kunne vi godt tænke os at høre jeres meninger for at få nogle forskellige synspunkter. - Hvad er fri vilje? - Er den frie vilje hvad der gør os menneskelige? - Har vi fri vilje eller er det bare en illusion, hvorfor/hvorfor ... -
Hjælp søges til mundtlig matematik - BETALT ARBEJDE
ForumindlægHej alle Jeg har meget svært ved mundtlig matematik, og skal til eksamen på B-niveau på HHX om 1 uge. Et af emnerne har jeg ekstra udfordringer ved, og det er differentialregning. Er der nogen, som kunne have tid og overskud til at hjælpe mig med at besvare nogle af eksamensspørgsmålene omkrin...
