Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17121 til 17140 af 41162
-
Avisernes holdninger
ForumindlægHej alle. Er der nogle som har eller ved man kan finde en oversigt over de danske avisers holdninger, politiske holdninger mm.? Mvh. Malene -
Skal til optagelsesprøve
ForumindlægJeg skal til i HHX optagelsesprøve, er der en der ved hvilke slags tekst man få _Dansk _Tysk _Engelsk _Matematik -
TYSK OVERSÆTTELSE HJÆLP
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl som vil rette min tysk oversættelse? på forhånd mange tak. Jeg vedhæfter den danske og min tyske oversættelse / malene -
Norwegian Wood analyse og fortolkning
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor jeg kan finde en analyse og fortolkning til romanen Norwegian Wood af Haruki Murakami? (dansk udgave - forlaget Klim 2005) -
Tysk sætning
ForumindlægHvordan ville i formulere denne sætning fra dansk til tysk Han befandt sig i Brasilien for at besøge sin familie. -
Tysk sætning
ForumindlægSætning 1) Men manden, han lige havde lært at spille, var dygtig. Jeg ville høre hvordan i ville oversætte denne sætning fra dansk til tysk -
Afghanistan krigen
ForumindlægHej Er der nogle der har en bred viden indenfor Afghanistan krigen og omkring de danske soldater, deres rolle og formål, som vil hjælpe mig? -
AT eksamens hjælp
ForumindlægHej! er der nogen der kender nogle gode noveller eller danske tekster om hvordan man reagerede på telefonen da den kom til danmark? tak på forhånd! -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej Jeg har lavet en oversættelse fra dansk til engelsk på 5 linjer, og ville høre om der er nogle, som kunne kigge på det og evt. rette? -
SRP HJÆLP MOD BETALING
ForumindlægJeg skal bruge en person der hjælpe med min SRP i faget afsætning og dansk/innovation/engelsk. Det bliver mod betaling. -
Ekstrem høj P/I, men meget lav K/I?
ForumindlægJeg sidder på disse børsrelaterede nøgletal for Danske Bank. I år 2011 var K/I = 0,53 og P/E = 44,7 Hvordan er dette muligt? -
læse kronik igennem
ForumindlægHej! :) Er der mon en venlig sjæl derude der vil læse min kronik igennem og komme med noget respons? Det er fra dagens terminsprøve i dansk.. -
spørsmål om sproget
Forumindlægnrå man taler dansk derhjemme , og man er arbere. Forældrene bryder sig ikke om dett derhjemem er det ikke at man overstrider forældrenes normer -
Analyse af en sang om døden
ForumindlægHej venner, skal analysere en sang som handler om døden, om 12 timer, nogen der kan hjælpe?! :/ Sangen/forfatter skal være dansk. -
Eksamen
ForumindlægHej der er ikke tilfældigvis en der ligger inde med Eichendorff"Die Zwei Gesellen" på dansk eller E.T.A. Hoffmann "eine Spukgeschichte" -
Hjælp til eksame
ForumindlægNogle der ved hvad man kan trække til eksame i folkeskolen- i dansk mundtlig.? og en ting til hvordan analyser man en ungdomsnovelle? på forhånd tak :D -
Folk fra Chile
ForumindlægHvad kalder folk fra Chile sig selv? Ville være dejligt, hvis jeg både kunne få det på spansk (deres sprog) og dansk. På forhånd tak. -
sproghistorie og sociolingvistik
Forumindlæghej derude.. har lige et spørgsmål .. jeg skal op i mundlig dansk, og der er blevet opgivet sproghistorie og sociolingvistik? hvad er det vigtiste at kunne, inden for de to emner?? på forhånd tak -
Berettermodellen
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med berettermodellen til "Spasser" fordi jeg nok hara lavet det forkert da jeg er usikker på mit dansk-niveau. -
Rette psyko. opg.
ForumindlægEr der en venlig sjæl herinde der godt kunne tænke sig at rette min psykologi/dansk opg. Lige se om tingene giver mening? Det skal afleveres please..
