Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 17121 til 17140 af 34450
-
Det nye paradis af mogens lyhne
Forumindlægjeg skal snart til eksamen... nogle der har noget på fremtidsteksten "det nye paradis" af mogens lyhne.? -
Watson og Crick metode
ForumindlægHej alle. AT-eksamen i næste uge, og skal finde ud af hvilken metode de brugte og hvordan. Har søgt og søgt, men kan ikke komme frem til noget. Det er ang. Tjernobyl. /Knus -
Normalität
ForumindlægHeey Jeg skal op til tysk eksamen, og et af de 6 emner er Normalitát. Hvad kan i forbinde under dette emne? Evt. nogle stikord? -
Levis reklame - hvornår er den fra?
ForumindlægHej jeg er en pige der skal op til eksamen i trykte reklamer. Har valgt en reklame fra levis, men kan simpelthen ikke finde ud af hvornår den er fra? Er der nogen der kan hjælpe? -
Produkt til historie.
ForumindlægHej, Vi skal op til mundtlig eksamen i historie, hvor vi har om emet Cubakrisen. Vi mangler lidt idéer til et produkt, så ville bare høre hvis I havde idéer som I ville dele med os. -
vedr at være student
ForumindlægHej jeg har et forespørgsel, hvis man nu dumper i 1 eller 2 fag til eksamen, i 2 år til hf? KAN MAN SÅ IKKE VÆRE STUDENT PGA DET? Eller er det snittet man kigger på? -
Skal op i Bio-C, op ved tavlen eller ned og sidde?
ForumindlægHej Jeg skal op i bio eksamen snart, så jeg vil gerne spørger om det er bedst at sidde ned eller stå ved tavlen, og hvad er nemmest.....? -
skabelon
ForumindlægEr der nogen herinde, som har en nogenlunde skabelon man kan arbejde udfra i samfundsfag? skal lave nemlig have lavet en disposition, til min eksamen. :-) -
Kom med dit bud .. Skriftlig mat A 2012 HTX
ForumindlægBoys and girls, er der nogen derude som har lyst til at dele deres besvarelser fra mat a skriftlig eksamen HTX ? :) -
SOS - Somebody who is good in english? Need some help :)
ForumindlægEr der en som er frisk på at give respons på en opgave .. faktisk er det eksamens opgave fra onsdags .. Er bare lidt i tvivl om grammatikken er helt korrekt .. eller om det er en sammenhængdende tekst :( -
Analyse af livskrampe Torben Lange
ForumindlægHej alle! Er der evt. nogen der ligger inde med en analyse af livskrampe? Skal nemlig til eksamen her lige om lidt, og er lidt på bar bund. Hjælp modtages med kyshånd. Rikke :) -
Hjææææælp!
ForumindlægHvad fanden gør man når man mister sin tekst som man skal op i til eksamen. Den hedder "Arbejde til alle" Og jeg kan simpelthen ikke finde den på nettet? Hjæææælp! -
hvorfor er det relevant at undersøge eller påvise enzymer og proteiner
Forumindlæghvorfor er det relevant at undersøge eller påvise enzymer og proteiner? skal brug det til eksamen, hvis nogen kan svar på den :) -
Grammatik i oversættelse
ForumindlægHej, er der nogen, der kunne kigge det her igennem for mig? Det er ikke en del af en aflevering, men noget jeg har oversat frivilligt, da jeg er meget nervøs for min nærtforestående eksamen. -
Gamle /nye testamente.
ForumindlægReligion 9 kl. det gamle/nye testamente hvad er typiske eksamens spørgsmål til netop testamenterne ?? -
hjælp med at finde tekst/reklame el. lign.
ForumindlægHej jeg skal op i fransk eksamen og skal have en tekst som jeg skal perspektivere til, det skal handle om fritid (helst unge) og det skal være på fransk. på forhånd tak. -
Hjælp til reklameanalyse
ForumindlægJeg skal op til eksamen og har trukket reklamer Jeg har valgt denne reklame https://gyazo.com/a9304680dad2347d85a3d2973c16f2c5 Jeg har brug for hjælp til at finde linjer og symboler. Tak på forhånd :) -
HJÆLP til perspektivering!
ForumindlægHej. Sidder og skal sammenligne folkevisen "Germand Gladensvend" med folkevisen "Agnete og Havmanden" til min kommende eksamen. Kunne godt bruge et par eksempler! Tak på forhånd :-) -
Illustreret viden som kilde
ForumindlægHej, Jeg skal senere i dag op i AT eksamen, hvor jeg skal beskrive lidt kilder. Hvordan vil I se "Illustreret viden" som en kilde? Pålidelig, upålidelig - og hvorfor? -
differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)
Forumindlæghey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen?
