Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17141 til 17160 af 25907
  • Skal mit essay bygges op i rubrikker eller som sammenhængende skrift?

    Forumindlæg
    Kære studerende og andre godtfolk. Jeg sidder med en analytisk essay i engelsk A, og jeg er i tvivl om, hvorvidt det skal opbygges i rubrikker eller som sammenhængende tekst? Jeg har vedlagt opgavearket her i indlægget.
  • fsa terminsprøve

    Forumindlæg
    Heey er der nogen der har været op i terminsprøve den som hedder 2010 , har ik brug for den der hedder 2009 osv .. men 2010 for jeg er meget nervøs og ville vide i tysk og dansk og engelsk skriftligt hvad der er vi kan skrive om !!! HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP PLEAAAAAAAAASE !!!! :'(
  • Hjæælp .

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har lige fået en eksamens opgave i engelsk, hvor jeg skal analysere og fortolke teksten "The Hurt Man" af Wendell Berry. Har nogen evt. haft den samme opgave og som kan hjælpe mig ? På forhånd tak :)
  • Haster, haster, haster, dumper

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg ville høre, om ikke der er nogen herinde, der før har skrevet en engelsk opgave om "Poetic Justice" af Diana Appleyard. So please help me! Jeg skal aflevere det i dag til lærerens mail. so plzzz..... knus mille
  • Menneskerettigheder i DK

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive et essay om menneskerettigheder i Danmark på engelsk til i morgen. Jeg ved bare ikke helt hvor jeg skal starte og hvad jeg helt præcist skal komme ind på. Min lærer har ikke speciferet noget. Skal jeg så komme med eksempler på menneskerettigheder i Danmark - hvis ja, hvilke s...
  • Forslag til emne - Musik A, Mat B & Ng C

    Forumindlæg
    Hvis der er nogen der har forslag til et emne jeg kunne kaste mig ud i, ville jeg blive rigtig glad. Jeg skal have musik som hovedfag, da mit andet selvvalgte A niveau (engelsk) er udenfor min studieretning (valgfag og dermed ubrugeligt) På forhånd tak. [:
  • African American Identity in Contemporary American Culture

    Forumindlæg
    hej folkens. Jeg skal skrive et essay på engelsk og jeg har emnet African American Identity in Contemporary American Culture. Jeg vil bare spørge om der er nogen der har skrevet et essay om det emne muligvis. Kunne godt bruge lidt lidt
  • SRP i samfundsfag - afroamerikansk feminisme

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive om afroamerikansk (black feminism) og jeg har fagene engelsk og samfundsfag. Jeg tager udengangspunkt i Beyonces nye album "Lemonade". Mit problem er bare hvordan jeg skal få nok samfundsfag ind over emnet. Er der nogen der har nogle forslag?
  • hurtig oversættelse - til d. 11!!

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der en der kan hjælpe mig med denne sætning, den driller lidt :) ? (de skal oversættes til engelsk) - jeg går ovenpå og lægger mig lidt kan man sige: i'll go upstairs and lie down a bit? Hilsen Anna.
  • Oversæt en enkelt sætning

    Forumindlæg
    Hej! Håber der en af jer herinde som kan hjælpe mig med at oversætte en sætning til engelsk; "Til sidst ser vi at deres forhold er på grænsen til at blive ødelagt, grundet akoholproblemer og forskellige interesser." Tak på forhånd
  • Et paragraph? HVORDAN?

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og skal lave et paragraph i Engelsk A af teksten Where The Gods Fly. Men jeg fatter simpelthen ikke hvordan det skal sættes op eller hvad der skal stå i et paragraph. Nogen der kan hjælpe? Synes jeg har søgt google tyndt.
  • Ejefald

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil gerne se om jeg har styr på ejefaldet på engelsk, og vil derfor blive glad hvis nogen gad at kigge på mine besvarelser, og se om jeg har placeret ejefaldet rigtigt eller om der mangler nogen. Tak
  • ordstilling oversættelse

    Forumindlæg
    er der en der lige er et lille geni til engelsk og lige kan hjælpe mig : 1) Er solen gået ned? Det har jeg virkelig ikke lagt mærke til. Is the sun gon dawn? That have I really not (lagt mærke til)
  • Rettelse af opløg

    Forumindlæg
    Hej mennesker! - Ville høre om jeg kunne søge hjælp hos en af jer! Har brug for en der er rigig god til engelsk, til at rette et oplæg jeg skal lave imorgen. Håber en af jer kan hjælpe! På forhånd, tak :-)
  • Tysk i Onenote

    Forumindlæg
    Jeg ved udmærket godt, hvordan man sætter tysk sprog til i OneNote, men ville bare godt vide, om man også kunne markere en hel sektion til at være tysk, engelsk eller et helt tredje sprog, så man hver gang man skriver på et andet sprog er fri for at gøre det hver gang??
  • Freudianske æg

    Forumindlæg
    Nu har jeg prøvet at søge diverse steder, men er stadig ik' sikker på, hvad Over-jeg'et (Super-ego), Jeg'et (Ego) og det'et (Id) hedder på engelsk... Nogen der kan hjælpe?
  • rettelse

    Forumindlæg
    Er der en der vil kigge på min engelske stil og rette den for mig, helst skrive kommentare så jeg selv lære noget af det og retter..? SKal afleverer den imorgen kl 15.. link til opgaven: http://peecee.dk/?id=74618 Det vil være en stor hjælp for mig. takker på forhånd
  • Hjemmeundervisning

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal opereres og i den forbindelse får jeg et fravær fra min HHX på ca. 6 uger. I den forbindelse ønsker jeg mig hjemmeundervisning. Jeg søger en underviser der mindst har en HHX med finans, og du skal være stærk i engelsk og tysk. Jeg bor i Århus-området.
  • Hjælp: comments on the language and point of view

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har læst denne engelske tekst,som hedder: How to Think About the Mind? Hvis der er, kan I hjælpe mig med disse to spørgsmål? -the significance of their youthful relationship -comments on the language and point of view
  • en enkelt sætning

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal formulere den her sætning på engelsk Hamid har også igennem tiden lagt større afstand til de fattige i samfundet Hamid has through also.... to the poor in (the) society En som lige vil hjælpe :)