Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 17141 til 17160 af 34519
  • HJÆÆÆÆÆLP!!!

    Forumindlæg
    hvordan laver man en synopsis til Dansk mundtlig eksamen, da man trak kampagner og har valgt støt brysterne at tale om????
  • synopsis??

    Forumindlæg
    hvordan laver man en synopsis til Dansk mundtlig eksamen, da man trak kampagner og har valgt støt brysterne at tale om????
  • Separation af de variable

    Forumindlæg
    Hej :) Hvordan vil I kort og præcist (med ord til en AT-eksamen) beskrive separation af de variable som metode? Det er en analytisk metode, som man kan benytte til at..... På forhånd tak! :-)
  • Hvad skal en salgsmappe indeholde?

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i salg og service på HG, og skal lave en salgsmappe i forbindelse med opgaven. Men hvad/hvor meget skal denne indeholde. Det drejer sig om et projekt med en blomsterbutik.
  • Velfærdsstaten - Problemstilling

    Forumindlæg
    Hej. Skal aflevere en problemstilling med velfærdsstaten, som jeg måske skal op i eksamen i, her kl 23.59 senest og kan slet ikke finde på noget.. nogen der kunne hjælpe? på forhånd tak.
  • Tilstandsformer

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen som kender nogle forsøg man kunne lave hvis man trækker tilstandsformer til 9. klasses eksamen i kemi???
  • Nervøsitet.. Aaaaarh !

    Forumindlæg
    Hola.. ! Ville bare spørge om der var nogen som har nogle gode råd/tips, til hvordan man undgår nervøsitet ved eksamer?!
  • Noget om Dantes guddommelige komedie??

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger med nogle rigtig gode noter om Dantes guddommelige komedie?? Skal til eksamen den 10. januar, så det haster virkelig!! Please, det ville være en huge hjælp..
  • Engelsk Hjælp!

    Forumindlæg
    Hejsa. En der vil læse min norter til eksamen i Engelsk?. Samt. min Disposition? Og give nogle fornuftige kommentar? Tak på forhånd.
  • den grimme ælling. HJÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Hej er der plz nogen som kan hjælpe mig med at beskrive tid og sted i den grimme ælling. skal bruge den til eksamen. det ville være super fedt. tak på forhånd
  • Oplæsning - Latter

    Forumindlæg
    hej allesammen Er der nogen som har en idé og begrundelse for hvor i Latter af Naja Marie Aidt jeg skal læse op til eksamen
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Heey skal op til eksame i it hvor vi skal lave en eksamesprojekt i faget. Så vil lige høre om der nogen der kan hjælpe eller har lavet et før.
  • Det nye paradis af mogens lyhne

    Forumindlæg
    jeg skal snart til eksamen... nogle der har noget på fremtidsteksten "det nye paradis" af mogens lyhne.?
  • Watson og Crick metode

    Forumindlæg
    Hej alle. AT-eksamen i næste uge, og skal finde ud af hvilken metode de brugte og hvordan. Har søgt og søgt, men kan ikke komme frem til noget. Det er ang. Tjernobyl. /Knus
  • Normalität

    Forumindlæg
    Heey Jeg skal op til tysk eksamen, og et af de 6 emner er Normalitát. Hvad kan i forbinde under dette emne? Evt. nogle stikord?
  • Levis reklame - hvornår er den fra?

    Forumindlæg
    Hej jeg er en pige der skal op til eksamen i trykte reklamer. Har valgt en reklame fra levis, men kan simpelthen ikke finde ud af hvornår den er fra? Er der nogen der kan hjælpe?
  • Produkt til historie.

    Forumindlæg
    Hej, Vi skal op til mundtlig eksamen i historie, hvor vi har om emet Cubakrisen. Vi mangler lidt idéer til et produkt, så ville bare høre hvis I havde idéer som I ville dele med os.
  • vedr at være student

    Forumindlæg
    Hej jeg har et forespørgsel, hvis man nu dumper i 1 eller 2 fag til eksamen, i 2 år til hf? KAN MAN SÅ IKKE VÆRE STUDENT PGA DET? Eller er det snittet man kigger på?
  • Skal op i Bio-C, op ved tavlen eller ned og sidde?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i bio eksamen snart, så jeg vil gerne spørger om det er bedst at sidde ned eller stå ved tavlen, og hvad er nemmest.....?
  • skabelon

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde, som har en nogenlunde skabelon man kan arbejde udfra i samfundsfag? skal lave nemlig have lavet en disposition, til min eksamen. :-)