Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 17141 til 17160 af 111527
  • Menon? Haster lidt:-)

    Forumindlæg
    Hey med jerJeg tænkte på om der var nogle som kunne nævne nogle temaer som endgår i Menon.. det kunne være rart for synes ikke det er så åbentlyst. Men det er nok bare mig:)Mvh. Sara
  • Bøger med til engelsk mundtlig eksamen???

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved om man må tage ens egen bøger med til engelsk mundtlig eksamen højniveau??Gælder det oss ens kopi tekster??Noura
  • hjælp til Karl Marx

    Forumindlæg
    Vi har i år inden for etik og morale kun beskæftiget os med Karl Marx og "Det kommunistiske Manifest" Er vi de eneste der har haft det? Jeg har ledt herinde efter notater til det men forgæves. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? Evt. et hjemmeside eller lignende?
  • Lysets farver

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan komme med en god forklaring på "lysers farver" (substantiv og additiv) :)? På forhånd, mange taK!
  • Regler når man får huen

    Forumindlæg
    Hejsa...Er der nogle som har reglerne for hvornår man skal have hak i studenterhuen osv... Har søgt forgæves efter dem...
  • notater til 3 tekster HASTER

    Forumindlæg
    Hej skal op til eksamen imorgen...og mangler notater til disse tekster som jeg ik forstår helt:* LEGS af Elizabeth Dean(novelle)* BROTHER af Mary Gallagher(drama)* THE WEARY BLUES af Langston Hughes(poesi)MANGE TAK....
  • Hjælp til analyse

    Forumindlæg
    Hej hvis der står fasthold den første oplevelse af filmen ved at du tager notater. ???? Hvad betyder det ?? og så også lige den her please hvilken grundlæggende forståelse er der i filmen ? (ps. film på 1 time)
  • udviklingsroman?

    Forumindlæg
    hvad dækker begrebet "en udviklingsroman" ?
  • Dansk -> engelsk

    Forumindlæg
    Hvordan vil i oversætte det her: 1. Der er ingen grund til ikke at tænke dårligt om vampyre 2. Hvad kan ske om natten, som ikke kan ske om dagen?
  • samtlige løsninger

    Forumindlæg
    bestem samtlige løsninger til F'(x)=0 når f(x)=1/3x^3-1/2x^2-6x...jeg har differ..det til x^2-x-6..og så fandt jeg diskrim..og de to nulpunkter...er det rigtigt...er opgaven nok besvaret???
  • Skriveprogram

    Forumindlæg
    Hej..Jeg er ved at forberede mig til en større matematikopgave, og jeg vil gerne skrive på computeren. Er der en skriveprogram i matematik?På forhånd takNuka
  • Hvordan?

    Forumindlæg
    Hej, hvordan læser man til Historie (mundligt)...
  • Stichomythi vs. Agón

    Forumindlæg
    Jeg er lidt i vildrede med disse to begreber?..hvad betyder de...og hvordan tolkes de i forhold til Antígone??
  • Forberedelses metoder!

    Forumindlæg
    Hej Jeg er som mange andre i gang med eksamenerne og jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan i forberede jer til jeres mundtlige eksamener…
  • old-bog

    Forumindlæg
    er her nogen som sidder med de samme bøger som jeg?homer, iliaden oversat af otto gelsted, og homers iliade??
  • Monsun

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på en ægte og en falsk monsunvind??? HJÆLP! det gælder snart eksamen
  • Odysseen 9. sang

    Forumindlæg
    Er der nogen som har notater til Odysseen 9. sang? Det ville være en stor hjælp! Skal op onsdagpå forhånd tak
  • Rettelser i rødt

    Forumindlæg
    Der er mange brugere herinde, der beder om at få deres oversættelser/fremstillinger rettet. Ville det ikke være en god idé at indføre en ny funktion, som tillader at skifte til rød skrift, så at man tydeligt kan se alle rettelserne?
  • 3D Kurve modeller (Curve models)

    Forumindlæg
    Jeg har ledt på nettet efter gode hjemmesider til at forklare dette emne men uden held. er der nogle der enten har en gammel opgave eller en god hjemmeside, som jeg kan læse?
  • Hvordan husker man det?

    Forumindlæg
    Når man nu står til en eksamen, i et matematisk fag - og derfor ikke har en tekst foran sig.. Hvad faen gør man så for at kunne huske det hele? Selvfølgelig kan man skrive en disposition op, hvillket jeg da også vil gøre. Men hvad så derefter? Hvordan husker I mellemregninger, formler, vinkler.. ...