Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 17161 til 17180 af 34519
-
Kom med dit bud .. Skriftlig mat A 2012 HTX
ForumindlægBoys and girls, er der nogen derude som har lyst til at dele deres besvarelser fra mat a skriftlig eksamen HTX ? :) -
SOS - Somebody who is good in english? Need some help :)
ForumindlægEr der en som er frisk på at give respons på en opgave .. faktisk er det eksamens opgave fra onsdags .. Er bare lidt i tvivl om grammatikken er helt korrekt .. eller om det er en sammenhængdende tekst :( -
Analyse af livskrampe Torben Lange
ForumindlægHej alle! Er der evt. nogen der ligger inde med en analyse af livskrampe? Skal nemlig til eksamen her lige om lidt, og er lidt på bar bund. Hjælp modtages med kyshånd. Rikke :) -
Hjææææælp!
ForumindlægHvad fanden gør man når man mister sin tekst som man skal op i til eksamen. Den hedder "Arbejde til alle" Og jeg kan simpelthen ikke finde den på nettet? Hjæææælp! -
hvorfor er det relevant at undersøge eller påvise enzymer og proteiner
Forumindlæghvorfor er det relevant at undersøge eller påvise enzymer og proteiner? skal brug det til eksamen, hvis nogen kan svar på den :) -
Grammatik i oversættelse
ForumindlægHej, er der nogen, der kunne kigge det her igennem for mig? Det er ikke en del af en aflevering, men noget jeg har oversat frivilligt, da jeg er meget nervøs for min nærtforestående eksamen. -
Gamle /nye testamente.
ForumindlægReligion 9 kl. det gamle/nye testamente hvad er typiske eksamens spørgsmål til netop testamenterne ?? -
hjælp med at finde tekst/reklame el. lign.
ForumindlægHej jeg skal op i fransk eksamen og skal have en tekst som jeg skal perspektivere til, det skal handle om fritid (helst unge) og det skal være på fransk. på forhånd tak. -
Hjælp til reklameanalyse
ForumindlægJeg skal op til eksamen og har trukket reklamer Jeg har valgt denne reklame https://gyazo.com/a9304680dad2347d85a3d2973c16f2c5 Jeg har brug for hjælp til at finde linjer og symboler. Tak på forhånd :) -
HJÆLP til perspektivering!
ForumindlægHej. Sidder og skal sammenligne folkevisen "Germand Gladensvend" med folkevisen "Agnete og Havmanden" til min kommende eksamen. Kunne godt bruge et par eksempler! Tak på forhånd :-) -
Illustreret viden som kilde
ForumindlægHej, Jeg skal senere i dag op i AT eksamen, hvor jeg skal beskrive lidt kilder. Hvordan vil I se "Illustreret viden" som en kilde? Pålidelig, upålidelig - og hvorfor? -
differentialkvotienter og stamfunktioner HVILKET skal man kunne uden ad (STX B-niveau)
Forumindlæghey skal snart op i skriftlig matematik, og vil gerne terpe nogle stamfunktioner og differentialkvotienter... hvilket skal man kunne UDEN AD til b-niveau eksamen? -
Produkt i Samfundsfag
ForumindlægMin ven og jeg er helt blank på hvilket produkt vi kan have til vores eksamen i samfundsfag. Vores emne er "subkulturer" -
Hvad er det liiige jeg skal?
ForumindlægHejsa.. Jeg skal til mundtlig eksamen i kristendom, men jeg ved ikke hvad det er jeg skal gøre, jeg skal lave en problemstilling og et produkt, men hvordan skal den problemstilling se ud? På forhånd, tusind tak -
Hjælp medie fag!!!
ForumindlægHej håber i vil hjælpe. Jeg skal op til medie fag eksamen c. Og kan trække gyser eller dokumentar Nogle der kan komme med ideer -
HJÆLP til fortællersynsvinkel hurtigt!
Forumindlæghej jeg skal til eksamen på onsdag og jeg sidder med et eventyr og jeg er i tvivl om hvad de forskellige fortællersynsvinkler hedder. så hvis der nogen der vil hjælpe kunne det være godt ;). -
Privatlære Kemi B
ForumindlægHej Jeg skal op til kemi B eksamen d. 20/6-2016. Da jeg er skide dårligt til det fag, leder jeg efter en der kan hjælpe mig -
Skriftlig tysk
ForumindlægHej! Jeg skal til skriftlig eksamen i morgen og tænke på, om der var nogen, der kunne få sig selv til at kigge vedhæftet igennem. Det ville være en stor hjælp :) -
Modsætningsanalyse
ForumindlægHey, dansk eksamen snart, nogen der kan hjælpe??! Hvordan laver man en MODSÆTNINGSANALYSE? Tak på forhånd, Mvh Taia og Nynne -
Hjælp til retningen af tysk!
ForumindlægHej! jeg leder efter en person, der vil hjælpe mig med at rette min tysk eksamen? Den fylder kun 1. siden!
