Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17161 til 17180 af 27764
  • Prag 1968 - hjælp!

    Forumindlæg
    Hej oh du hjælpsomme sjæl!Skal skrive 3.g's-opgave om foråret i Prag og har styr på det meste, men er i tvivl om, hvad der ville være oplagt at analysere på...?På forhånd mange tak.
  • Hjælp til psykologi

    Forumindlæg
    Hej mennesker! Er der nogen der ved, hvor jeg evt. kan finde informationer om "ondskabens psykologi"? Skal bruge dette i min analyse af "Lord of the Flies".. På forhånd tak :-)
  • Per højholt

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver om 60'erne. Er der nogle som ligger inde med en god analyse, af et digt, af Per højholt. Mangler inspiration og kan intet finde...:-) Hjælp
  • FALD

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville hører om der er nogen der har læst "Tarjei Vesaas: Fald? Og om der var nogen der kunne komme med et par hints til mig, om teksten. Jeg sidder nemlig lidt fast i min analyse af den...På forhånd tak!
  • Kulturelle udfordinger

    Forumindlæg
    Jeg sidder lige nu og skriver SRP, og skal give en analyse af de kulturelle udfordringer en dansk virksomhed står overfor ved etablering på det spanske marked. Nogen der har nogle idéer?
  • Rum and coke..

    Forumindlæg
    Hej..Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ?Ville blive glade for respons!Mvh Chili
  • Engelsk stil, højniveau.! (Rum and Coke)

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ? Ville blive glade for respons! Mvh Chili
  • jesper wamsler - novelle

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af nevellen "de spiller ludo" af jesper wamsler. Nogle råd til hvad jeg skal skrive.... synes den er ret "flad"
  • DSSO- Krimi

    Forumindlæg
    Hejsa! Imorgen får jeg udleveret min problemformulering. jeg skal analysere en krimi! R der nogen der kan komme med fif til hvad der er typisk ved en krime?På forhånd tak!
  • Hjælp:(

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg ville lige spørger om der er nogle der vil hjælpe mig med at oversætte nogle danske sætninger til spansk? det handler om en film analyse, jeg skal nemlig oversætte det:(
  • "The Kite", af William Somerset Maugham

    Forumindlæg
    Jeg ville høre om der var nogen som havde noget baggrundsinformation omkring ovenstående engelske forfatter. Eventuelt også noget information eller en analyse af hans novelle "The Kite". På forhånd mange tak!
  • tilværelsens ulidelige lethed

    Forumindlæg
    hejsa... bebe om der er nogle der har noget om tilværelsens ulidelige lethed.(analyse, referat, personkarakteristik osv) please meld jer hurtigs muligt!! knus mig
  • Sidste års opgave

    Forumindlæg
    Hej med jer på studieportalen!Jeg ville høre om i ved, hvad eksamensopgaven i engelsk sidste år hed. Altså hvad den novelle hedder, som man skal analysere. Er der evt. nogle, som har skrevet den eller har kendskab til den?Mange tak for hjælpMvh Michael
  • HJÆLP - Det haster!! please

    Forumindlæg
    Jeg sidder med min eksamensopgave og mangler sidste opgave nu. jeg skal analysere og skrive et portræt. hvordan gør man det? håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :)
  • Spørgsmål!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at analyserer et maleri af Jeorg Immendorf: Cafe Deutchland 1978. Der er bare dette spørgsmål, som jeg ikke helt forstår: Hvilke handlinger indgår de i? Nogle som evt. kunne uddybe? På forhånd tak (-:
  • Erik Den Rødes saga

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville bare gerne vide om der er nogle der har et link eller lign. til Erik den rødes saga? jeg kan simpelthen ikke finde den nogle steder... Hvis det ikke er meget at bé om ville jeg også gerne have en analyse og fortolkning af den.
  • Gennemgang af synopsis

    Forumindlæg
    Hvad så venner, en af jer der gider at gennemgå genne her analyse skabelon, og redegøre en forklaring for, hvad jeg skal i punkterne, efter side 1. Altså fra og med den der hedder "Disposition". Tak!
  • Mitt liv som hund! Hjælp!

    Forumindlæg
    Vi skal lave en analyse af filmen " Mitt liv som hund" Synes bare ikke jeg kan finde noget symbolik eller noget i den. Er der nolge der har set den, og måske vil hjælpe mig?
  • Brev til månen....

    Forumindlæg
    Hey!Jeg skal analysere et afsnit af Ib Michaels roman "Brev til månen." Og undre mig meget over hvad navnet kommer af? Har det ik en sammenhæng med Pjerrot?
  • Litterær artikel - Retoriske virkemidler - Ulla Dahlerups tale

    Forumindlæg
    Hej herinde. Jeg har fået til opgave at skrive en litterær artikel om Ulla Dahlerups tale, så den skal jo analyseres og fortolkes.. Jeg vil selvfølgelig gerne opnå et 12-tal, så jeg vil gerne bede jer om at komme med gennemgående gennemgang af, hvordan en litterær artikel skal opstilles og gode...