Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 1701 til 1720 af 65692
-
Spansk - grammatik 2010
ForumindlægDersom jeg ikke har indblik i studieportalens facetter, indsender jeg dette link til de spanskstuderende, som hverken har rist eller ro! Imedens jeg befinde mig på siden, kan I måske være mig behjælpelige med at finde det rigtige spor til et evt. forestående link. Uhh, ja værsgoo: http://users.... -
FSA 2010 engelsk skriftlig
ForumindlægHej, jeg skal have terminsprøver i engelsk i morgen. Er der nogle, der kender eksamensoplæggene fra sidste år til stilen?(-: -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej, Er der nogen, som ved om det er muligt at gå op til mundtlig eksamen på STX uden ens lærer, altså hvor det kun er censor, som er tilstede? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle...Tænkte på om der er nogen der ved, om der er et eller andet sted man kan se tidligere opgavesæt til skriftlig eksamen? I 1.g ?Hilano -
Eksamen sæt
ForumindlægEr der nogen det har eksamen sæt fra matematik B HTX april 2016 -
HHX Matematik b eksamen august 2013 opgavesæt med besvarelse
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i morgen. Jeg ved hvilken opgave det er, men jeg kender ikke besvarelserne. -
Studiestart sommer 2010
ForumindlægHej jeg begynder at læse jura på ku til sommer. Mit spørgsmål er om der nogle der ved hvornår studiestart, rusture osv ca kommer til at ligge? Jeg skal ud og rejse til sommer og kommer hjem ca 15 august, er det tidsnok i forhold til at kunne deltage i alle arrangementer? -
HJÆLPE EKSAM
ForumindlægER Nogen der har været op i fs10 klassse -
Atletik på STX?
ForumindlægHej, jeg vil gerne vide om der er atletik på STX :)? -
MATEMATIK A
ForumindlægHej. Er der en hjemmeside hvor man kan finde facit til tidligere eksamenssæt i Matematik A? -
STX SØGNING!!!!!!
ForumindlægHey folkens Er der nogle her inde som der kan fortælle mig, hvilket gymnasium (STX) er det bedste at gå på, som ligger ved københavn området? tak på forhånd :-) -
Matematik på Gym
ForumindlægHej allesammen. Eftersom jeg har interesse for matematik vil jeg gerne hører om der var mulighed for man kunne lærer det matematik man har på STX?? Kunne bøger med formler være en mulighed? :) -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægHejsa derude er der nogen som kan vedhæfte matematik eksamenssættet fra sidste år? På forhånd tusind tak :) -
Fra STX til HTX
ForumindlægHej.Jeg er en dreng på 17 som er startet på STX. Jeg har dog ombestemt mig, og har fået mere lyst til HTX. Er der nogen der ved om jeg kan skifte fra STX til HTX når grundforløbet slutter? Det ville være brandærgerligt, hvis jeg skulle vente til næste år. -
Hvad sker der hvis man dumper sin skriftlige eksamen i matematik - b-niveu?
ForumindlægHej, jeg frygter jeg dumper min skfriflige eksamen i morgen... hvad sker der hvis man dumper den? MVH - Hanne :) -
Have kopiret tekst med til Eksamen?
ForumindlægMå man have kopiret tekst fra feks. bøger med til eksamen? Mvh Mads:) -
Vejledende eksempler HF C 2010
ForumindlægHej! Er der en herinde der kan hjælpe mig med opgave 1.019 i bogen "vejledende eksempler på eksamensopgaver 2010"? -
Nogen der har købt AT-bogen 2010?
ForumindlægEr der nogen herinde der har købt AT-bogen 2010? Hvis i har, så vil jeg bare hører ad om den er værd at købe og om i vil anbefalde den.. -
noter til eksamen
ForumindlægHej folkens der skulle vel ikke være nogle der havde nogle maskinskrevne noter til matekatik, gerne nogle som kan bruges til eksamen.. jeg tænker på Matematik A. -
Dansk A STX 3.g rettelse af kronik
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg er meget usikker på min dansk opgave som jeg fik skrevet til eksamen i sidste uge. Derfor vil jeg meget gerne have en af jer til lige at give et kig på den, og en ca. karakter. Giv meget gerne besked med en mail, så sender jeg opgaven :-)
