Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 17181 til 17200 af 104934
-
Opgaver-download
ForumindlægHvad kan grunden være, til at jeg ikke kan downloade opgaver? Jeg har adobe reader. Jeg har et spørgsmål mere. De opgaver jeg har downloaded herindefra, må jo ligge gemt et eller andet sted på min pc. Hvordan finder jeg dem? -
Linje og parameterfremstilling
ForumindlægHej!Jeg har en matematik-opgave for, hvor der er opgivet ligningen for en linje l. Man kender også parameterfremstillingen for en anden linje m. Man skal undersøge om de to linjer står vinkelret på hinanden...Er der nogen der har en idé om hvordan man gør det?Please hjælp... -
Usyneligt ækvivalenspunkt
ForumindlægJeg har lavet en titrering med 0.1 M NaOH og 0.1 M H2SO4 Men, jeg kan kun se 1 ækvivalenspunkt! Har jeg lavet noget forkert? Og hvis ikke .. Hvorfor kan man ikke se det andet ækvivalenspunkt? Hjælp mig ;D -
projektuge social identitet
ForumindlægNogen der har et produkt eller eksperiment til min projektuge.Vi har om social identitet. Det ville være virkelig sødt af jer da vi er presset og vi ikke har fundet på noget. Overemnet er forskelligheder og vi vil se om der overhovdet er en forskel på danskere og danskere med anden ekstinsk bagg... -
retningsvektorer
Forumindlæger det ved at kigge på to vektorers retningsvektorer, at man kan bestemme om di er parallelle?fx: vek(2,4,4) og vek(1,2,2) er parallelle fordi den ene retningsvektor er faktor to af den anden? -
sådan her??
ForumindlægHvordan ville i sige:Og nu når vi nærmer os et emne der kunne tyde på noget med unge mennesker osv.sådan her:And by the fact, that we are nearing us a topic like young people osv?? -
Er sætningen korrekt?
ForumindlægHej Er den følgende sætning korrekt? "Schon 1940 forderte sie eine Zusammenarbeit mit anderen Ländern in Europa auf" Det er det der "forderte og auf" jeg er i tvivl om. -
retvinklet trekanter
ForumindlægHej Alle! jeg har fået dette spørgsmål og jeg er helt lost på udregningen. HJÆLP ''I en retvinklet trekant med arealet 40 er den ene katete 2 længere end den anden katete. Bestem længden af de to kateter'' -
Hjælp til SRO reaktionskenetik - HASTER
ForumindlægHej jeg skal bevise at det gælder for en anden ordensreaktion at -d[A]/dt = k*[A]^2 Jeg har søgt på nettet og har fundet denne løsning: http://peecee.dk/upload/view/149506 Men jeg forstår det simpelthen ikke... er der en der kan hjælpe??? -
enkelt sætning
ForumindlægI den industrialiserede verden er overvægt et alvorligt problem både hos børne og voksne. In the in industrialized world overweight is a serious probmen both "at???" children and adult.. -
3(a+b)^2-2b(3a+b)
ForumindlægHej jeg skal reducere udtrykket og nu ski kommet lidt i tvivl om hvordan det nu lige er man gør .. der skal først ganges ind i parentesen 3(a+b)^2-2b(3a+b) men skal jeg og så regne i anden med i første led ? en der kan hjælpe lidt ? :) -
STX skifte??
ForumindlægHej, jeg sidder her og er i tvivl om jeg kan skifte fra et 2-årigt stx forløb til et 3-årigt? Går i 1.G lige i øjblikket og tænkte på om jeg kunne skifte i 2.G her på det 2-årige til 3.G på et andet gym?? -
syntese butyl phenyl ether
ForumindlægHejsa. Jeg har en phenol og en butylbromid som ved en syntese med NaOEt giver butyl phenyl ether. Men som et ekstra spørgsmål til opgaven bliver der spurgt om hvilken anden ether der kunne tænkes at blive dannet. Her er jeg helt på bar bund. Nogen der kan hjælpe her? -
Nyttevirkning
ForumindlægHvordan beregner man nyttevirkningen for f.eks en hårtørrer? E_tilført er bare: E = P * t Men hva med den nyttiggjorte energi? Man kan jo ikke benytte E = m * c * T, som man f.eks ville gøre ved en elkedel, og andet der har med vand at gøre. -
NEED HELP!!!
ForumindlægHej nogen der vil hjælpe med dette spørgsmål: Forklar om forskellige energiformer og om omdannelse fra en energiform til en anden. Fortæl om de forskellige energikilder vi benytter i dag. ¨ Altså der er mange former for energi, men fx. dem der står på nettet, står ikke i min bog, altså jo de ... -
Racisme?
ForumindlægJeg skal nu til at skrive en opgave om racisme. Og deri skal besvares et spørgsmål som lyder; "Hvad er racisme ifølge din mening?". I den anledning kunne jeg godt tænke mig at vide hvad jeres mening er om racisme, for at få en anden vinkel på det. :) -
depleteret del
Forumindlæghejsa hvad menes der med en depleteret del? det er når der opstår to fraktioner når uran235 diffunderer gennem membraner flere tusinde gange . den ene del er en briget del og den anden er en depleteret del ? hvad en beriget og en depleteret del ? når der er tale om berigelse af uran235 -
De røde sko
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal op i "de røde sko" af H.C. Andersen i 9. klasses FSA her til sommer. Jeg har rigtig svært ved at finde noget, jeg kan perspektiverer, andet end romantikken. Har I nogle gode forslag? -
Beregning af rente?
ForumindlægHvordan beregner man renter i kr/procent. Den første: Et års rente af 20.000 kr til 2% p.a. er.... i kroner? Den anden: 10.000 kr. giver 300 kr. i rente på et år er... i % p.a.? -
HVORDAN AFGØR MAN OM AT TO MÆNGDER ER ENS
ForumindlægHej derude. Hvordan afgør man om at to mængder er ens, altså det med (fællesmængde, foreningsmængde osv) figuren: er bestående af 2 cirkler, hvor den ene overlapper den anden. Help plzz need it for tomorrow
