Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17201 til 17220 af 41162
  • uddannelsessystem

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal fortælle om det danske skolesystem contra det amerikanske skolesystem til eksamen. Nogen som ved hvad jeg skal lægge vægt på og fortælle? På forhånd tak :) Anne
  • konklusion??

    Forumindlæg
    Når man i en dansk analyse (af f.eks. novelle) skal skrive en konklusion, hvad er det så helt præcist man skal skrive dér? Og hvad er det man skriver i fortolkning? På forhånd tak :D
  • Samfundsfag: uddannelsessystem

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal fortælle om det danske skolesystem contra det amerikanske skolesystem til eksamen. Nogen som ved hvad jeg skal lægge vægt på og fortælle? På forhånd tak :) Anne
  • Metode: Et dukkehjem

    Forumindlæg
    Hvilken metode bruger jeg når jeg i dansk analysere bogen "Et dukkehjem" men henblik på datidens samfund?
  • Rettelse af min stil

    Forumindlæg
    Goddag Er der en venlig sjæl derude, som vil gerne rette min dansk stil på 4½ side? Det ville være et kæmpe hjælp for mig. Tak på forhånd
  • kender i ?

    Forumindlæg
    kender i en tekst der handler om racsisme.. min veninde skal bruge den til hendes dansk eksamen nu her :D -hjælp hende, hvis i kender en tekst.
  • Levering af? lieferung auf??? Tysk handelsbrev

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte et dansk handelsbrev til tysk. Hvordan oversætter man levering af? hvilket forholdsord bruger man? Levering af T-shirts
  • sætninger - oversættelse.

    Forumindlæg
    Jeg skulle oversætte nogle få sætninger fra dansk til eng. Er der nogen af jer, der måske vil bruge lidt tid på at kigge dem igennem? På forhånd tak :)
  • ekstemporaltekten ??

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil spørge om ekstemporalteksten - den man skal oversætte til dansk; altså er det den samme tekst hele klassen oversætter eller er der forskellige tekster? Tak :)
  • Analyse model til krimi !! HASTER!!

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen som ligger inde med en analysemodel til en krimi..? Har virkelig brug for det, da jeg skal op i dansk på onsdag... Så please... P.S. På forhånd tak
  • AT problemformulering hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg har valgt Erhversøkonomi og Dansk sammen og vil vælge emnet Uber kan dog ikke komme i tanke om en problemformulering så mangler noget hjælp
  • Notat.

    Forumindlæg
    Nogle som har skrevet et notat til AFR hvor i præsenterede em argumentatio for, om statsministeren i dag skal udskrive en folkesaftemning om dansk deltagelse i eurosamarbejdet eller ej?
  • gør rede for procntvis stigning i forskellige tidsrum?

    Forumindlæg
    Hey et af mine eksamen spørgsmål lyder på: for procntvis stigning i forskellige tidsrum? Hvad kan man skrive om det? :) ( på dansk tak) :D
  • Historie eksamen - demokrati

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville høre om der er nogle andre der lige som mig har trukket noget om det danske demokratis fødsel? og hvad i evt har tænkt på af problemstillinger osv.?
  • hjælp til tysk!

    Forumindlæg
    hej, har virkelig brug for hjælp til at oversætte en kort dansk tekst til tysk? håber nogen derude der kan hjælpe!
  • mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op i mundtlig dansk imorgen, puha! men hva kan man egentlig resikere at trække helt bestemt?
  • Sproget i teksten

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan hjælpe mig med at forstå handligen af et uddrag. Sproget er gammel dansk hvilket gøre det svært for mig at forstå
  • valuta

    Forumindlæg
    100 svenske kroner koster 84,84 danske kroner hvad svare 72 kr til svenske kroner..??
  • Enevældes påvirkning i dag

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke helt finde ud af, om det danske samfund i dag egentligt bærer præg af, at der har været enevælde for godt og vel 300 år siden?
  • Min mors hånd af pia tafdrup (haster!)

    Forumindlæg
    Hey er der nogle som ved hvad budskabet med digtet er? pleaz svar, jeg skal op på tirsdag i dansk mundtlig prøveform B. hilsen peter09