Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17201 til 17220 af 41162
-
uddannelsessystem
ForumindlægHej.. Jeg skal fortælle om det danske skolesystem contra det amerikanske skolesystem til eksamen. Nogen som ved hvad jeg skal lægge vægt på og fortælle? På forhånd tak :) Anne -
konklusion??
ForumindlægNår man i en dansk analyse (af f.eks. novelle) skal skrive en konklusion, hvad er det så helt præcist man skal skrive dér? Og hvad er det man skriver i fortolkning? På forhånd tak :D -
Samfundsfag: uddannelsessystem
ForumindlægHej.. Jeg skal fortælle om det danske skolesystem contra det amerikanske skolesystem til eksamen. Nogen som ved hvad jeg skal lægge vægt på og fortælle? På forhånd tak :) Anne -
Metode: Et dukkehjem
ForumindlægHvilken metode bruger jeg når jeg i dansk analysere bogen "Et dukkehjem" men henblik på datidens samfund? -
Rettelse af min stil
ForumindlægGoddag Er der en venlig sjæl derude, som vil gerne rette min dansk stil på 4½ side? Det ville være et kæmpe hjælp for mig. Tak på forhånd -
kender i ?
Forumindlægkender i en tekst der handler om racsisme.. min veninde skal bruge den til hendes dansk eksamen nu her :D -hjælp hende, hvis i kender en tekst. -
Levering af? lieferung auf??? Tysk handelsbrev
ForumindlægJeg skal oversætte et dansk handelsbrev til tysk. Hvordan oversætter man levering af? hvilket forholdsord bruger man? Levering af T-shirts -
sætninger - oversættelse.
ForumindlægJeg skulle oversætte nogle få sætninger fra dansk til eng. Er der nogen af jer, der måske vil bruge lidt tid på at kigge dem igennem? På forhånd tak :) -
ekstemporaltekten ??
ForumindlægHej, jeg vil spørge om ekstemporalteksten - den man skal oversætte til dansk; altså er det den samme tekst hele klassen oversætter eller er der forskellige tekster? Tak :) -
Analyse model til krimi !! HASTER!!
ForumindlægHej.. Er der nogen som ligger inde med en analysemodel til en krimi..? Har virkelig brug for det, da jeg skal op i dansk på onsdag... Så please... P.S. På forhånd tak -
AT problemformulering hjælp
ForumindlægHej jeg har valgt Erhversøkonomi og Dansk sammen og vil vælge emnet Uber kan dog ikke komme i tanke om en problemformulering så mangler noget hjælp -
Notat.
ForumindlægNogle som har skrevet et notat til AFR hvor i præsenterede em argumentatio for, om statsministeren i dag skal udskrive en folkesaftemning om dansk deltagelse i eurosamarbejdet eller ej? -
gør rede for procntvis stigning i forskellige tidsrum?
ForumindlægHey et af mine eksamen spørgsmål lyder på: for procntvis stigning i forskellige tidsrum? Hvad kan man skrive om det? :) ( på dansk tak) :D -
Historie eksamen - demokrati
ForumindlægHej. Jeg ville høre om der er nogle andre der lige som mig har trukket noget om det danske demokratis fødsel? og hvad i evt har tænkt på af problemstillinger osv.? -
hjælp til tysk!
Forumindlæghej, har virkelig brug for hjælp til at oversætte en kort dansk tekst til tysk? håber nogen derude der kan hjælpe! -
mundtlig eksamen
Forumindlæghej, jeg skal op i mundtlig dansk imorgen, puha! men hva kan man egentlig resikere at trække helt bestemt? -
Sproget i teksten
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med at forstå handligen af et uddrag. Sproget er gammel dansk hvilket gøre det svært for mig at forstå -
valuta
Forumindlæg100 svenske kroner koster 84,84 danske kroner hvad svare 72 kr til svenske kroner..?? -
Enevældes påvirkning i dag
ForumindlægJeg kan ikke helt finde ud af, om det danske samfund i dag egentligt bærer præg af, at der har været enevælde for godt og vel 300 år siden? -
Min mors hånd af pia tafdrup (haster!)
ForumindlægHey er der nogle som ved hvad budskabet med digtet er? pleaz svar, jeg skal op på tirsdag i dansk mundtlig prøveform B. hilsen peter09
