Søgning på: matematik a eksamen. Resultater: 17221 til 17240 af 178710
-
Teorier om klimaændringer - eksamen
ForumindlægHej. Har lige været oppe og trække "Teorier om klimaændringer" i Naturgeografi på B niveau og har nu 24 timer til at udarbejde en synopsis og gøre klar til fremlæggelse. Har sammen med spørgsmålet: "Hvilke forskellige teorier er der om årsager og konsekvenser af klimaændringer&quo... -
Eksamen cellens biologi
ForumindlægHej jeg har svært ved at læse mig frem til dette spørgsmål, er der nogen der kan hjælpe? Hvad er fordelen ved komplekse celletyper i forhold til primitive celletyper? -
Spørgeskema til afsluttende eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg er en studerene på 1 års HTX, og jeg er igang med mit afsluttende projekt på kom/it C. Jeg har on økologi, og har brug for lidt hjælp til besvarelse af et spørgeskema (: Håber virkeligt at der er nogen der lige vil bruge to minutter på at besvare dette (: http://obsurvey.com/S... -
Akut sygdom før eksamen
ForumindlægJeg har fået en voldsom hævelse i munden som følge af en visdomstand. Denne hævelse af bevirket feber, svimmelhed og hovedpine. Jeg skal til dansk i morgen, men er i tvivl om, om jeg kan gå op FØR sommerferien, så jeg kan blive student med de andre. På forhånd tak! -
Eø eksamen på c-niveau
ForumindlægUps.. Må indrømme at jeg har sovet lidt i timen. Jeg har ingen problemer med regnskabet, det er nærmere analyse modellerne..Porter, swot osv... Ved faktisk ikke hvad de alle sammen hedder. Er der nogen der kan briefe mig? Og måske lidt info om de enkelte modeller... et link ville også være helt i... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg har trukket "Kvinders vilkår" og skal finde en novelle, kortfilm, maleri eller lignende, som jeg skal analysere. Er der nogle af jer, der kender nogle gode oplæg. Oplæggene skal selfølgelig vise/omhandle kvinders vilkår. På forhånd tak -
Dansk eksame imorgen !!!
Forumindlægtjhghjh -
Søger tysker (hjælp) til eksamen!
ForumindlægHej, I næste uge skal jeg op til mundtlig tysk i 2.g. Det er 24 timers forberedelse og starter onsdag d. 17/6 kl. 8.00. Derfor søger jeg hjælp til udformelse af min præsentation onsdag d. 17/6 i 2-4 timer. Bor lige nord for København. -
Emne til fysik eksamen
ForumindlægEr der nogen der har et forslag til nogle forsøg man kan lave indenfor emnet idrætsfysik? -
Biologi eksamens 2005
ForumindlægHej. Er der nogen der har besvaret opgaver fra eksamenssættet i biologi -august 2005? -
Matb eksamen opgave 1.F.
ForumindlægHey. Jeg vil meget gerne have hjælp til den sidste opgave. Det er MatB jeg har på HTX som 2g. http://img508.imageshack.us/img508/3787/ffjz3.jpg Nogle herinde der evt. kan hjælpe Tak på forhånd :) -
mat B eksamen - sandsynlighedsregning ?
ForumindlægHvad vil være godt at komme ind på og hvordan kan man starte, hvis man trækker et spørgsmål med sandsynlighedsregning? er virkelig lost på det område, så håber nogen kan hjælpe. -
FYSIK EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej med jer.. PLEASE HJÆLP.. Er der nogen af jer kloge hoveder, der kan svare mig på, hvad rødforskydning og fart er og, hvordan det dog kan hænge sammen med Hubbles lov? -
Hjælp til mundtlig eksamen i dansk!!
ForumindlægHej med jer. Jeg sidder og kigger pensum igennem, da jeg skal op i mundtlig dansk i morgen, og nu dukkede der nogle begreber op, som er fuldstændig smuttet ud af mit hovedet og ud af mine noter. Kan I hjælpe? Det drejer sig om: Sociolingvistik, sociolekt, dialekt, ungdomssprog, domænetab og newss... -
VØ A eksamensopgave 2014
ForumindlægNogle der ligger inde med besvarelsen til virksomhedsøkonomi A eksamensopgave fra maj 2014? Det ville være en kæmpe hjælp! -
A Heavier Burden!
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en stil, som hedder A Heavier Burden? Vil meget gerne ha lidt inspiration... HASTER -
Ielts og Engelsk A niveau
ForumindlægHejsa, Er der nogen her som ved om man behøver en Ielts test når man har en bestået Engelsk A-niveau ? -
kerneværdier for Build-A-Bear
ForumindlægHej :) Hvilke kerneværdier har Build-A-Bear? :) - efter din mening. -
Teknologi A - What to do?
ForumindlægHvad skal jeg komme ind på i min fremlæggelse i teknologi A ? Hvilke begreber er vigtige at kunne? -
Lindab a/s
Forumindlægnogen der ligger inde med en aflvering om Lindab A/S eller kender til deres virksomhee
