Søgning på: SO2 - Studieområde del 2. Resultater: 17241 til 17260 af 198015
-
UV-stråling
ForumindlægHvilke radioaktive stoffer kommer der fra UV-stråling, alfa, beta eller gamma? Eller er det noget andet? -
Tutor statistik HA Almen
ForumindlægJeg søger en tutor til statistik i uge 45 eller 46 -
Oversæt
ForumindlægJeg er personligt virkeligt ringe til spansk, og det her skulle efter sigende være en rigtig nem opgave, så jeg tænkte om der var nogen der kunne være interesseret i at hjælpe med at oversætte teksten siden jeg ikke selv kan, alt form for hjælp ville være en stor hjælp :-) Hola! yo soy Maribel y... -
Hvilken fordeling kan jeg antage at data følger?
ForumindlægHej Jeg har nogle data som jeg skal foretage en hypotesetest på, men jeg er ikke klar over hvilken fordeling mine data følger. Jeg har lavet et normalfraktildiagram, men diagrammet viser at data ikke kan antages at være normalfordelte. What to do? -
Ribosom som katalysere dannelsen af en peptidbinding
ForumindlægHej, i biologi skal jeg svare på spørgsmålene " Et ribosom katalyserer dannelsen af en peptidbinding mellem to aminosyrer. Men ribosomet adskiller sig fra enzymer, fordi det udover aminosyrer også består af en anden type molekyler. Hvad består ribosomet også af? Hvad kaldes katalysatorer, de... -
Maple hjælp - eigenvectors kun reelle tal
ForumindlægHej, jeg skal i en opgave finde egenværdier og egenvektorer til en matrix der er i R5. Resultatet må ikke indeholde komplekse værdier. Kan man i maple bruge komandoen "Eigenvectors" og fortælle den at den kun skal give de relle svar? -
USA - Fællesdel
ForumindlægOpgave 1.a Jeg skal ud fra en iberalistisk grundhldning argumentere imod Obamas plan for jobskabelse, som den kommer til udtryk i uddraget nedenfor. Plan for jobskabelse: - Hårdere beskatning af de 5% rigeste. - Skattelettelser for 95% af alle amerikaner. 500 dollars årligt for enlige og 1000... -
AP-notater
Forumindlæghej.. jeg tænkte på om nogen derude, havde nogle gode Ap-notater, som de gerne vil sende?? det ville være super. -
Akademisering af folketinget
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en opgave i samfundsfag om akademisering af folketinget, hvor jeg skal indrage både deltagelses- og konkurrencedemokrati. Udfra de to vinkler skal jeg komme fordele og ulemper ved akademisering af Folketinget. Håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig ! På forhånd m... -
fp9 maj 2021 engelsk eller fp9 dec 2021
ForumindlægEr der nogen der har fp9 maj 2021 engelsk eller fp9 dec 2021? -
Gamma stråling
ForumindlægHej! Er der en der ved hvor meget bly der skal til for at stoppe gammastråling?? -tak på forhånd -
læseprøve
ForumindlægHej nogen der har lavet 9klasse fp 9 læseprøve? god strategier til at får når at lave alle de 5 sider ? -
Synopse Putin og krigen i Ukraine
ForumindlægHej Jeg har trukket emnet essay og havde tænkt at snakke om putin og krigen i ukraine. Jeg skal aflevere min synopse i denne uge - er der nogen som har lavet lignende eller som har gode forslag? -
Redegørende afsnit - hvor langt mht. fysik A og historie A?
ForumindlægHej Er der en begrænsning på hvor lang redegørelsen må være ift. at jeg skriver SRP i fysik A og historie A? -
Mundtlig eksamen - synopsis/problemformulering
ForumindlægJeg har her til morgen været oppe og trække emne i IØ B eksamen, hvor jeg trak opgave 6 Strukturpolitik, hvor jeg er lidt på bar bund mht. hvordan jeg skal lave min synopsis og hvordan min problemformulering skal lyde? Min bilagsoversigt ser sådan ud: "Vækstplan betyder ej ekspansiv finan... -
Opgavesæt?
ForumindlægHej Er der nogen, som har mat A opgavesæt liggende som vil lægge dem ud? Jeg har fra 14. august, 22. maj men den fra 27. maj kan jeg ikke finde. Så hvis i har den og eller andre så må i meget gerne lægge dem ud! På forhånd tak! -
Kosmologi
ForumindlægHej! hvad er størst? En galaxe eller en stjernehobe. jeg tror det er en galaxe men er ikke 100% sikker -
KOM/IT valgkamps plakat
ForumindlægDe plakater der bliver sat op på gaderne, når der er valgkamp. Bruger de USP/ESP eller ISP? -
Dissektion af svinehjerte
ForumindlægI min rapport i biologi, har vi lavet en dissektion af et svinehjerte, hertil skal vi besvare nogle spørgsmål. Et af spøgemsålene lyder således: “Find venstre hjertekammer. Hvor pumpes blodet hen, når det forlader venstre hjertekammer og gennem hvilket blodkar? “ Hvad jeg ikke forstår her, er... -
Eksamensæt
ForumindlægHej, er der en eller flere der har mat a eksamensæt som jeg må få? Gerne nogle af de nyeste.
