Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 17281 til 17300 af 179351
-
Skriftlig eksamen
ForumindlægSå er rettevejledningen til skriftlig samfundsfag 2006 offentlig gjort. Ligesom mange andre brænder jeg efter at se om jeg har gjort det rigtigt. Men jeg kan ikke finde den på nettet. Nogen der ved hvor den ligger? -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej Jeg står og skal lave en engelsk disposition. Jeg kan vælge mellem overemnerne: -American history (Er jeg rimlig sikker i) -Young people (Er jeg rimlig sikker i) - Teorisme - Norten Ireland ( bliver opgivet, men har slet ikke haft om emnet endnu) - School Shootings (Er jeg rimli... -
datalogi eksamen
Forumindlæger der nogen der kan forklare det her, altså med normal dansk sprog... Synopsen kan bl.a. indeholde en uddybende problemformulering, skitser af struktur på løsningsforslag med stikord, skitser af skærmdesign, skitser til implementering og herunder overvejelser om data- og programstruktur, overv... -
HASTER - eksamen imorgen
Forumindlæghej derude. Jeg sidder og skal til mundtlig kemieksamen imorgen og har mega panik over et emne som hedder møntanalyse. jeg skal gennemgå hvordan man finder kobberindhold i en 50'øre, og i den forbindelse skal jeg afstemme alle reaktionerne. Den første reaktion volder mig ret store problemer: ... -
Fysik eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i fysik om få dage, og tænkte på om nogen kunne give mig nogle råd til hvordan man kan forhøje sin karakter? Forstået på den måde, at det er jo en god ide at lave et powerpoint program (har 24 timer til at lave opgaven), men eftersom jeg ikke er en haj til det, er der så no... -
Dansk Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i dansk mundligt. Mit Fordybelsesområde er Ungdom. Og jeg skal arbejde med genren Novelle. Jeg vil gerne arbejde med en tekst der kan perpektiveres til: "Glansbilleder" af martha christensen eller "Tabernarren" af Bent Haller Så jeg tænk... -
Tysk eksamen
ForumindlægHejsa Jeg har lige været oppe og trække mit emne, og fik temaet: "Die Mediengeneration" med følgende to tekster: Daumenbotschaften og Süchtig nach Bits ud Bytes. Alt hjælp godtages mes kyshånd -
Hjælp til disposition til eksamen
ForumindlægHej! Vi har fået opgivet vores eksamensspørgssmål, så jeg ville høre herinde om der var nogen der havde en god ide til, hvordan en disposition kunne se ud i forhold til disse: spg. 1) Teori : Atomer (øvelse Kobber plus Dibrom) du skal tale om: Atomets struk... -
Eksamens projket
ForumindlægHey alle Nogen der har nogle gode ideer til at produkt mod hovedpine? Eller nogle andre problemstillinger indenfor hverdagen som vil gøre ting nememre og hurtigere? -
Bilag til eksamen
ForumindlægHej! I forbindelse med 24-timers forberedelseseksamen; hvilke bilag kunne man så trække til eksiminationen? Nogle erfaring? Mvh. Anna -
Hjælp tysk eksamen,
Forumindlæghjælp jeg har en tysk tekst som jeg skal forberede til i morgen, den hedder Der Finale ZooK fra focus. er der nogle som har læst denne, jeg fatter minus af den -
HJÆLP til eksamen imorgen!
ForumindlægSamf på B-niveau: Mit tema hedder: "På vej til et markedsdemokrati" Har så nogle artikler omkring Thornings problemer ang. de reformer hun vil have igennem (hun kan ikke gøre det, og samtidig få den gevinst ud af det hun ønsker, pga. Venstre enhedslisten og R). Har tænkt mig at ... -
EKSAMEN PÅ MANDAG
ForumindlægBiologi søger forsøget : vurdering af Bmi og æble/pære ratio og forsøget: osmose forsøget med kartofler :) Håber nogen kan hjælpe mig før mandag . -
Eksamen i morgen , haster!
ForumindlægHeey .. ville høre om der er nogle der har nogle gode noter omkring landbrug i naturgeografi... jeg er gået lidt død i min tekst og kan ikke rigtige forstå meningen.. håber meget på at der kommer nogle inden kl 22. -
Hjælp til dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til dansk afgangseksamen her om en måneds tid. Jeg har et digt, eller sang, "Stjernekrig" skrevet af Elisabeth Gjerluff Nielsen, men hvis der er nogen, som gider at hjælpe mig, ville jeg blive glad. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om digtet er et dramatisk eller episk dig... -
Samfundsfags eksamen - hjælp
ForumindlægJeg skal skrive en opgave om EU og de fire dansk forbehold, og jeg mangler en ordentlig problemformulering. Nogen idéer? Hjælp!! -
EKSAME I MORGEN !!!
ForumindlægHey alle... Hvad skal jeg gøre ? .. Jeg skal til samfundsfagseksamme og er helt vildt nervøs ? Er bange for dumpe ? Nogen der kan give nogle råd ? -
AT-Eksamen
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg skal op til AT på mandag. Jeg beskæftiger mig med 11. september og overvågning, i fagene historie og samfundsfag. Jeg kunne godt tænke mig, at høre nogen bud på hvad man kan sige om fagenes sammenspil, fagenes og dets muligheder/begrænsninger, evt. hvilke andr... -
AT-eksamen
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg skal op til AT på mandag. Jeg beskæftiger mig med 11. september og overvågning, i fagene historie og samfundsfag. Jeg kunne godt tænke mig, at høre nogen bud på hvad man kan sige om fagenes sammenspil, fagenes og dets muligheder/begrænsninger, evt. hvilke andr... -
engelsk eksamen
ForumindlægNogen der har en analyse af My Friends The Tristan Islanders ? :)
