Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 17321 til 17340 af 142867
-
Fsa 1998 matematik
Forumindlæghej, nogle som har facit til fsa matematik 1998 december ?.. skal bruge den senest mandag. på forhånd tak. -
Sprog&kulturel identitet
ForumindlægHej!!! Skriver en kronik om sprog&kulturel identitet. JEg har brug for hjælpe hurtigst muligt, please! Er der nogen som har skrevet stilen, men ikke har lagt den ude på nettet offentligt og gerne vil sende den til mig privat? Håber så meget at nogen kan hjælpe mig!! Jeg er virkeligt på den! -
ÅRSPRØVE
ForumindlægHej, jeg tænkte når man skal i årsprøve, er det så nogle eksamensæt fra sidste år eller??? -
HTX eksamen b matematik???
Forumindlæger der nogen herinde som skal til eksamen i matematik b på htx??? -
Case HG
ForumindlægOM TDC Er der nogle der ved hvad standardsystemer er? please skriv -
Termins prøve i spansk....
ForumindlægEr der nogle der har været til terminsprøve i spansk...? -
Nogen som har noter til International Økonomi?
ForumindlægHejsa Er der mon nogen, der har noter til International Økonomi, som jeg gerne må låne? Jeg ser frem til at høre jer. -
Notater til fysik
ForumindlægHej. Det eksaminstid, og vi har alle eksaminer. Håber I klarer den godt derude til prøverne. :) Jeg har snart en fysik eksamen (mundtlig c niveau) og ville høre om nogle havde notater til følgende, som de kunne hjælpe mig med. - Lys beskrevet som bølger (gitterligningen, Brydning og reflekt... -
vejledende løsninger
ForumindlægEr der nogle der sidder med de vejledende løsninger til IØ a ? -
Analyse Moderne eventyr
ForumindlægHej Hjælp!!!!!! Jeg skal lave en analyse Moderne eventyr Funklende øjne, Forfatter Etgar Keret. Jjeg vil ikke præcis hvad skal jeg lave. Kan I hjælpe mig??? :-) Mvh Emily -
Antal liter vand
ForumindlægJeg er ikke god til regning, så derfor brug for hjælp: 500 liter sauce skal køles ned fra 90 grader til 10 grader med postevand, der har en temperatur på 8 grader. Hvor mange liter vand der skal til for at køle ned fra 90-10 grader? Kan tiden også regnes - hvor længe tager det at nedkøle ... -
"Gokartkørsel" Hjælp
ForumindlægHej ville høre om der er nogen der ligger inde med en færdig lavet eksamensopgave der hedder gokartkørsel fra december 2011? -
Dan turell
ForumindlægPå anvist arbejde", Dan Turèll 1. Giv eksempler på jeg-fortællerens indstilling til arbejde, og det at arbejde. 2. Karakterisér radiofabrikken – herunder bl.a. det sociale, samt akkordarbejdet – og jeg-fortællerens holdninger til denne arbejdsplads. 3. Lav en personkarakt... -
analyse af en novelle
ForumindlægHvorfor kan jeg ikke komme ind og kigge på en novelle-analyse skrevet af en anden??? Jeg er jo oprettet som bruger herinde. Med venlig hilsen Johnny Vinholdt -
Hjælp!!!!
ForumindlægHej håber virkelig i kan hjælpe skal lave en billedeanalyse af billedet "Italiensk landsby hattemagere", men jeg ville bare spørge om nogle af jer herinde som har en meget god billedeanalyse model som jeg kan benytte... tak på forhånd .. :) -
Harmonisk svingning
ForumindlægEn funktion er givet ved f(x)= sin(x)/2 + 1/4 x tilhører [0;2pi] a) Bestem funktionens nulpunkter b) Angiv funktionens amplitude og værdimængde c) Bestem en ligning for tangenten til grafen i punktet P(Pi/3, f(pi/3) -
Harmonisk svingning
ForumindlægEn funktion er givet ved: f(x)=4sin(x)-2 x tilhører [0;3pi] a) Beregn koordinaterne til skæringspunkterne mellem funktionens graf og x-­aksen. b) Angiv funktionens amplitude og værdimængde c) Bestem ved beregning forskriften for den stamfunktion F til... -
Analyse af et dukkehjem
ForumindlægHEj er der en som analyseret bogen " ET DUKKEHJEM " .. Please hjælp kan nemlig ikke finde ud af deet !!! -
O2 og CO2´s betydning for frøspiring
ForumindlægJeg lavede et forsøg i skolen, med at rulle nogle vatkugler sammen i nogle karsefrø, hvorefter jeg hang dem ned i nogle kolber med hver deres væske. Den 1 kolbe var der H2O i, den anden KOH og den sidste KPyr. Jeg skal nu lave en rapport over forsøget og har problemer med disse spørgsmål: Er CO... -
Analyse af Jokeren (1994)
ForumindlægHey alle sammen Jeg skal snart aflevere danskstil, og en god karakter kunne være rigtig lækkert :-P Jeg skal lave en analyse og fortolkning af Kjell Askildsens "Jokeren" hvor jeg bl.a. skal karaktisere fortælleren og give en genremæssig perspektivering. Igennem min læsning kan jeg sagte...
