Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17321 til 17340 af 25465
-
Er der en der vil læse min SRP?
ForumindlægHej :) Er der en der kunne tænke sig, at læse min SRP og evt. kommenterer på den/retter fejl? Det ville være super lækkert! Den er skrevet i fagene engelsk og historie, emnet sendes gerne som besked. Ønsker alle en rigtig dejlig juleferie og god jul :) -
English speech
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en engelsk tale om Usa's indflydelse på danmark i min genneration. Stilen skal være på omkring en side. Jeg mangler virkelig inspiration og ideer, håber der er nogle der kan hjælpe?????? -
Sleeping beauty/Little Briar-Rose original tekst?
ForumindlægHej jeg skal bruge original teksten Sleeping Beauty/Little Briar-Rose af Brødrene Grimm på engelsk? http://classiclit.about.com/library/bl-etexts/grimm/bl-grimm-briarrose.htm fandt denne, men er ikke helt sikkert på det er den rigtige, ellers nogen der har den liggende på computeren ? Vh -
hej allesammen!!
Forumindlæger der en der kan kigge på min engelsk opgave som jeg har skrivet færdi...den skal bare godkendes af jer i må gerne sende jers email til mig, så jeg kan sende den opgave til jer ..tak på forhånd -
HJælp retning Engelskstil.
ForumindlægHej vil du ikke være sød at rette min engelsk stil om nelson Mandela! DEn skal skrives som om jeg var NElson MAndela, bare lige bort set fra når han dør. Du må også godt lige hjælpe mig med at korte den af, gerne 200 ord!! Tak på forhånd -
Essay- Hjælp!!
ForumindlægHej, håber der er nogen der kan hjælpe.. Vi skal skrive et essay i engelsk om at være teenager.. har ingen anelse om hvad jeg skal skrive/komme igang med det.. nogen der evt har nogle ideer? det ville være rigitg dejligt:-) -
Ordstilling med kann ich og ich kann
ForumindlægHej :) Jeg skal rette i min tyske stil, men jeg kan ikke huske om ordstillingen er ligesom på dansk eller engelsk? Hedder det: In die Schule kann ich eller In die Schule ich kann? Tak på forhånd :) -
SRP om evolution i USA
ForumindlægHej, jeg skal skrive SRP inden for biologi A og engelsk B, hvor jeg overvejer at skrive om den store modstand mod evolution i USA. Men ville høre om hvad man helt præsic kunne skrive om inden for det. Er meget i tvivl om der er nok fyld. Mange tak på forhånd:-) -
Søges: Lektiehjælp/engelskundervisning i Risskov
ForumindlægTil min datter (6. klasse) søger jeg lektiehjælp i grundlæggende engelsk et par timer om ugen. Det er en fordel, hvis du bor i Vejlby Risskov. Ellers bor vi tæt på Grenåbanen/Torsøvej og bus 13. Hilsen Thomas -
Lektiehjælp søges i Ry området (Skanderborg, Silkeborg)
ForumindlægTil fagene matematik, dansk, engelsk og gerne DJ undervisning (vi har mixerpult) Til Mads som går i femte klasse, og er 12 år. Dygtig i fagene men ønsker at blive bedre. -
Hvordan skriver man en blog?
ForumindlægHej, jeg har en aflevering som er et eksamens opgave i Engelsk fra sidste år, hvor jeg skal skriver en blog om Nike. Jeg har aldrig skrevet en blog før, derfor vil jeg spørge om der er nogen kan hjælpe mig med at forklare hvordan man skriver et blog generelt? :) -
Optagelsesprøve på STX
ForumindlægHej :) jeg skal tage en optagelsesprøve på Frederiksberg Gymnasium og jeg skal op i engelsk, dansk og metematik skriftligt.. Jeg vil lige spørge dem så har taget prøven, om hvad man kan komme op i? jeg har 40 min til hvert fag :D Tak på forhånd :) -
hvad betyder denne sætning?
ForumindlægHvad betyder dette? helt ned i børnesprog tak :) Og Baggrunden for disse kampe og senere krige mellem de arabiske stater og Israel er kort sagt pga. De dybe overensstemmelser om det legitime grundlad for den jødiske indvandring under det engelske mandat over Palæstina (1920-1948) -
Optagelseprøve
ForumindlægHej, skal til optagelseprøve d. 2/4-14. Jeg skal op i Mat/Fys/Kemi, dansk og engelsk. Er der nogen der ved, hvad man skal øve. Jeg har heller ikke fået at vide om jeg skal op i skriftlig eller mundtlig, så er lidt forvirret. Det ville være en stor hjælp, hvis der var nogen der kunne hjælpe. På f... -
En ukendt tekst til mundtlig eksamen (HHX A)
ForumindlægHej Jeg søger nogle ukendte tekster jeg kan trække til mundtlig engelsk, da jeg sidder og gerne vil øge det at komme op i en ukendt tekst. Jeg har prøvet Google, dog uden held. -
Rettelse af stil
ForumindlægHej alle. Jeg søger en venlig sjæl der kunne tænke sig at rette min engelsk opgave. Den er på ca.800 ord og skal afleveres søndag aften. Ved det er med kort varsel, men håber på svar hurtigst muligt. Mvh. -
Hjælp
ForumindlægHej SP, Er der en, der vil være sød at rette min engelsk stil på ca. 1 side med 1,5 linjeafstand? Hvis I har tid og lyst må I meget gerne skrive til mig, så skal jeg nok sende stilen til jeres indbakke. God påske -
International efterskole i danmark
ForumindlægHej alle. Er der nogen af jer der kender en international efterskole (altså hvor man taler engelsk), her i Danmark. Jeg vil gerne gå efter sommerferien, hvor jeg er 14 og skal gå i 8. klasse. Håber i har nogle foreslag! -
Oversættelse af sætning?
ForumindlægHej, hvordan siger man dette på engelsk? : Denne fortællertype giver læsren et personligt perspektiv på novellen. Jeg har oversat det til: This type of narrator gives the reader af personal perspective on the short story. Men ser det rigtigt ud? Tak på forhånd. :-) -
Mundtlig eksamen- outline
ForumindlægHej. håber nogen der kan hjælpe mig med det her, :-) Til min mundtlig engelsk eksamen, skal jeg tale om death penalty, og jeg ved ikke hvad jeg skal skrive mere om.?? Jeg har skrevet lidt om historien bag det.. :-) ville være dejlig hvis nogen kunne hjælpe med det..
