Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 17321 til 17340 af 34369
-
magnetisme opstår hvordan ?
Forumindlæghvordan opstår magnetisme inde i en magnet . altså hvordan tiltrækker den f.eks. en jernstang? har eksamen i morgen i 9. klasse så det skal gå tjep hehe :) -
økologi - fotosyntese
ForumindlægHej Jeg skal snart til biologi eksamen og skal lige have styr på det sidste. Spørgsmålet går på hvad en protongradient er? På forhånd tak! Signe -
Magnetisme
ForumindlægHej skal til eksamen i morgen. Kan godt lave forsøg med magneter og sådan, men hvis jeg får spørgsmålet: " Hvad er magnetisme " ?? Hvad kan an svare på det ? -
Etik og morale?!!
ForumindlægHej alle - jeg skal op til filosofi eksamen snart. Så jeg vil høre hvad forskellen er på etik og morale.. Kender i en difinition på dem begge vil det være dejligt.. på forhånd tak :) -
islandsk saga? hvad er det
Forumindlæghej har eksam på mandag, mega travlt hvad er islandske saga? kan ik finde i minnoter om det, menjeg ved vi har haft den emne tak på forhånd -
Højre-venstre skala
ForumindlægSom overskriften lyder, mangler jeg en højre-venstre skala til min kommende eksamen. Det skal være en af de nye, hvor altså Ny Alliance er med. -
HJÆLP!!!
Forumindlægheeej.. er der nogen som kan forklare mig forskellen på kalkulationsrenten og den interne rente og evt. give et eksempel?? Det er investeringer jeg har om til mundtlig eksamen.. -
Retorik??
ForumindlægHej folkens .. Jeg skal op til eksamen i mundtlig dansk, men er lidt på røven. Mangler nemlig: et retorisk analyseskema som man kan gå efter Nogle der har det? Det haster meget -
hjælp
ForumindlægJeg har virkelig brug for hælp til at lave eksamen dispositioner i matematil B niveau.Især i stastistik og intégralregning. Mvh...Mathilde -
hjælp analyse af edvard munch maleri
Forumindlægjeg mangler min notet til døden ved roret er malet af edvard munch . hvis der er nogen der kan hjælpe mig, for skal op til eksame på tirsdag -
primære og sekundære enegikilder
Forumindlæghej jeg gerne vide noget om primære og sekundære energikilde og skal bruge det til eksamen... så hvis der nogen der ved noget om vil jeg blive meget glad for svar. -
Hjælp, Elektrolys af saltsyre
ForumindlægSkal til eksamen på torsdag i folkeskole i fysik&kemi (FSA), men forstår ik helt, hvad skal jeg putte i karet og i de to glasse? -
eksempler på syre base reaktioner
Forumindlæghej ville lige høre om der ikke er nogen der har nogle gode syre-base reaktioner? skal bruge dem da jeg skal til eksamen i morgen :P -
TDC CASE
ForumindlægHey jeg skal op i TDC eksamen om nogle dage, og er total meget på den... Er der nogen der har det samme problem som mig, så kunne vi evt. udveksle oplysninger...... -
Nogle som vil rette tysk-oplæg?
ForumindlægSøger nogle der lige er hurtig til at kigge grammatikken igennem på ca. to sider. Det er et tysk oplæg til mundtlig eksamen. -
Muskelarbejde
ForumindlægSkal til eksamen i morgen, så vil meget gerne have hjælp med et spørgsmål. forklar ændringerne i musklernes aerrovbe og anaerobe kapicitet ved træning? tak -
etik
ForumindlægPå hvilken måde griber man bedst muligt en etik-tekst an, hvis man trækker en sådan til eksamen? -
Diskussionen i historie, må den være fremtidig?
ForumindlægSom skrevet står; kan jeg diskutere eksempelvis velfærdssamfundet i dag og fremtiden, når jeg skal til eksamen? -
Terminsprøve - IØ
ForumindlægHejsa. Jeg skal til terminsprøve i IØ A om lidt over en uge og kunne godt tænke mig at se et eksempel på en opgaveformulering. Dette kunne også være fra en skriftlig eksamen. Er der en derude med en formulering? Mvh Louise -
dH-vand
Forumindlæghej allesammen...... jeg sidder lige og læser op til kemi eksammen... vandets hårdhed måles i dh, men hvad hedder det. hedder det bare hårdhedsgrader eller noger ander....
