Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 17321 til 17340 af 104934
-
Dig og mig ved daggry
ForumindlægHej. Er der nogle som kan hjælpe mig med det her spøgsmål. • Læg berettermodellen ned over dig og mig ved daggry, find en ”Tom skabelon” fra nettet og brug den. Det vil være mest enkelt. Det er fint og helt i orden, at du bruger handlingen fremfor sidehenvisninger i de syv p... -
Hvordan løses denne?
ForumindlægEn punktmængde M begrænses af linjerne med ligningerne x=1 og x=4 samt graferne for funktionerne f og g, der er bestemt ved: f(x)=sqrt(x)+(1/sqrt(x)) og g(x)=sqrt(x) -Beregn arealet af M -Beregn rumfanget af det omdrejningslegeme, der fremkommer, når M roteres 360grader om koordinatsystemet ... -
Reklamekroner
ForumindlægHvordan siger man "reklamekroner" på engelsk?? -
Delingsproblem.
ForumindlægTre personer A, B og C skal dele et beløb. Hvor stor en brøkdel af beløbet får de hver, hvis A skal have dobbelt så meget som B men halvt så meget som C? Hjælp -
Undersøgelse
ForumindlægHejsa! Hvor mange af jer kan eller har læst om 1. verdenskrig? -
spørgsmål
Forumindlæghmm har et spørgsmål vdt statestik. Er beskrivende statestik det samme som diskret statestik? og hvis man på en flot måde skal beskrive hvad frekvensen betyder og gør, når man laver det der skema med hyppighed, frekvens, summmere frekvens osv. hvordan kunne det så lyde? -
PLEASE HJÆLP DET VIGTIG!
Forumindlægvi har snart projekt uge på min skole, og vores "hoved emne" er kulturforskelle i en globaliseret verden. Problemet er at nu skal jeg finde en problemformulering og kan virkelige ikke lige komme i tænkte og noget super godt, så håber nogle af jer har nogle gode ideer hvad jeg kunne skr... -
Dansk mundtligt eksamen - DRAMA
ForumindlægNår man har trukket drama - kan ens selvalgte oplæg også være en video/musik video, eller en kort film? -
litteraturliste
Forumindlægskal jeg også skrive de bøger på jeg ikke har henvist til i mine fodnoter, men som har givet mig baggrundsviden? -
Værdier af tallet t..
Forumindlægopgaven lyder sådan: Beregn de værdier af tallet t, for hvilke |a+tb|=14 og jeg ved at: |a|=6 |b|=2 og koordinaterne til vektor a og b er: a=(6;0) b=(1;1,73) _________________________________________________________ Mit bud: jeg starter med at sætte koordinaterne for a og b ind i ligningen... -
Ekstra RAM
ForumindlægHej. Jeg har en Pavillion dv9000. RAM: DDR II SDRAM 1 GB, 1,8 GHz Hvad for noget ram kan jeg putte i? - og hvor meget? -
hvad er reglerne for at skrive en kronik?
ForumindlægHei.. Jeg skal skrive en dansk stil. Det skal være en kronik om en forfatter. Hvilke regler er der for at skrive en kronik? på forhånd tak for hjælpen! -
Ordforklaring
Forumindlægjeg sidder her med en sætnings - udtryk om du vil, som jeg ikke forstår hvad jeg skal gøre med. En vurdering af perspektiverne efter blokopdelingens ophør. En vurdering af perspektiverne .. Hvad er det lige det betyder? På forhånd tak -
rejsebeskrivelser fra Skotland
ForumindlægJeg leder efter rejsebeskrivelser fra studieture til Skotland. Har du været på studietur til Skotland eller kender du nogen, der har - eller kender du bare til et link, hvor andre har skrevet om det - så smid en besked herind. Mange tak P.S. Jeg er ikke interesseret i beskrivelser af typen &quo... -
hjælp mig :)
ForumindlægNogen der ved hvor man kan finde FS10 2006 henne? -
hjælp
Forumindlægjeg skal analyser nogle tekster og jeg kan ikke finde ud af det, er der ikke nogen som vil hjælp med at analyser dem jeg skal kigge på genre kompostion sprog tema og budskabet argumentation det er meget vigtigt -
Please - nærringsstoffer
ForumindlægHejsa... Sidder mit i biologieksamen (afsluttende), og har brug for lidt hjælp med et spørgsmål... "Forklar hvordan nærringsstoffer havner i vores søer og vandløb, og forklar hvorfor søer er mere sårbare end vandløb overfor en belastning med nærringsstoffer..." Håber nogen kan hjælpe...... -
Opgave B hjææælp
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at løse opgave b -
finde punktmængden
Forumindlæggrafen for funktionen f med forskriften f(x)=9-x^2 og grafen for funktionen g med forskriften g(x)=x+3 afgrænser en punktmængde, der har et areal. 1) Skitsér punktmængden, og bestem punktmængdens areal. Nogle hints til at løse opgaven? -
isolation
Forumindlægy= kvd(x-2) hvordan islerer jeg x her.. en der kan hjælpe?
