Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17341 til 17360 af 25907
-
Haster!
ForumindlægHej. Jeg leder efter en engelsk stx B-niveau årsprøve, uden hjælpemidler. Jeg skal snart op til en terminsprøve så jeg vil gerne øve mig. Send et link hvis I ved hvor jeg kan finde en. - På forhånd tak. -
Ekssamenssæt 2009 August Eng.A
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan fortælle mig hvilke tekster der er i eksamenssættet August 2009 Engelsk A? - er der desuden nogen der kan fortælle mig i hvilket eksamenssæt "the hurt man" var? :) Mvh Julia -
100 meter løb
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en opgave om 100 meter løb i engelsk. Jeg synes det er svært at finde noget på nettet - så kan I ikke fortælle mig alt hvad i ved om 100-meter løb, og måske give mig nogle gode link? Håber i kan hjælpe - tak! -
Anbefal en sang
ForumindlægHeej :D Jeg skal vælge en sang på ENGELSK. Den sang skal jeg så fremlægge om. der skal være historie i sangen. den skal handle om noget man kan fortælle om, udtryk sin mening.. håber I har en idé.. venlig hilsen Sara -
halveringstid for Pa-234
ForumindlægNu har jeg læst nogle opgaver herinde, fra folk der siger at halveringstiden for isotopet Pa-234 er 71 sek. Men når jeg kigger på et engelsk nuklidkort står der 6,70 h. ?? Er der nogen der vil hjælpe mig? -
kan I se forskel?
ForumindlægDarwins bog: "ARternes opridensel" er udkommet 5 gange, da den er omskrevet lidt. Men har det den store betydning for fx det der står her? Ændrer det konteksten? Jeg er nemlig ikke særlig god til engelsk :s http://darwin-online.org.uk/Variorum/1859/1859-490-c-1860.html -
Udtale
ForumindlægJeg arbejder med keltiske/celtic myter. Jeg er blevet i tvivl om den engelske udtale. Normalt ville det hedde seltik (e, i, y), men det, man hører, er udtalen keltik, hvad der derfor lyder mest rigtig i mine øre. Hvad er korrekt? Venlig hilsen Steen. -
forskel?
ForumindlægDarwins bog: "ARternes opridensel" er udkommet 5 gange, da den er omskrevet lidt. Men har det den store betydning for fx det der står her? Ændrer det konteksten? Jeg er nemlig ikke særlig god til engelsk :s http://darwin-online.org.uk/Variorum/1859/1859-490-c-1860.html -
Irlands velfærd
Forumindlæghej alle sidder og laver lidt forberedelse til min studietur til Irland. Vi skal derover med fagene engelsk og samfundsfag, men mit problem er at jeg ikke kan finde ud af hvilken velfærdsmodel Irland har det kunne virkelig være fedt hvis der var nogle der kunne hjælpe.. på forhånd tak C.T -
Oversættelse af talemåder
ForumindlægHvordan vil I oversætte følgende talemåder/ordsprog til engelsk? - Livet er ikke lutter lagkage - Livet er ikke en dans på roser - I store træk (De to første kan muligvis oversættes til 'life is no fairy tale', men er der nogle andre bud?) -
et godt liv -HASTER!
Forumindlæghej alle sammen! :D hør, jeg skal skrive engelsk stil og emnet er "a good life" .. men jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om og hvad sjeg skal skrive!? Har I nogle ideér, eller kan definere JERES gode liv? på forhånd tak <3 -
Præstationsfremmende midler
ForumindlægJeg sidder med en svær læselig engelsk artikel omkring præstationsfremmende midler. Vendningen "ergogenic" bliver ved med at vise sig. F.eks. står der "The ergogenic potential of sodium bicarbonate appears(...) Nogle der har en ide om hvad dette betyder? -
AT emne
ForumindlægHej, Jeg skal skrive AT om videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 i Samfundsfag og Engelsk. Vi skal arbejde i grupper da jeg "kun" er 2.ger. Vi har ikke kunnet finde et emne som er spændene. Er der nogen der har nogle gode idéer ? -
Stilistiske virkemidler (eng) opg.
ForumindlægHej, I en engelsk eksamens opgave der får man en opgave der hedder noget lign, med at finde de sproglige stilistiske virkemidler i en tekst, fx med hensyn til billedsprog, ordvalg osv. Er der nogen som har et eksemple på denne slags opgave? Er lidt på bar bund :/ Tak på forhånd. -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej.. jeg går og tænker og tænker over hvad jeg skal skrive om!? Er der nogen der har nogle gode forslag?? :) Har engelsk A, Tysk A, filosofi C også kan vi selvfølgelig også vælge dansk og historie.. -
Evangelical churches
ForumindlægHej alle derude.. Jeg er så småt startet på et engelsk essay hvor hovedoverskriften er : evangelical churches in the usa Men jeg har svært ved at overskue den, så ville hører om der er nogen af jer der har opgaven eller læst artiklen earthly empires som har en god inspiration? -
SRP
ForumindlægNogle der vil hjælpe og se om der er en rød tråd i min SRP opgave? Ville også være dejligt hvis man også vil rette inden for grammatiske og sproglige fejl. Fagene er historie(A) og Engelsk(A). Tager mod betaling -
Beatgeneration?
ForumindlægJeg skal skrive en engelsk stil om beatgeneration og synes at wikipedias beskrivelse er meget uforståelig. Er der nogen, der kan skrive en beskrivelse af hvad beatgeneration er? Og hvad har det med baby boom, consumerism, beatles?' På forhånd tak -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive SRP i engelsk og religion om Scientology-bevægelsen og tænkte på om der var nogen der gad give en hjæpende hånd med korreturlæsning? Det vil jeg sætte stort pris på hvis det kunne lade sig gøre:) tak på forhånd -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive SRP i engelsk og religion om Scientology-bevægelsen og tænkte på om der var nogen der gad give en hjæpende hånd med korreturlæsning? Det vil jeg sætte stort pris på hvis det kunne lade sig gøre:) tak på forhånd
