Søgning på: fysik a stx. Resultater: 17341 til 17360 af 154720
-
EKSAMEN
ForumindlægHej Er det nogen, der ved om man kan få fat på gamle stx-prøver i skriftlig engelsk sådan så man kan øve sig til eksamen? -
karakterer?
ForumindlægNår man nu skal ud og søge job, efter man er blevet uddannet. Er det så de karakterer fra stx/hhx/htx der bliver lagt mest vægt på, eller dem fra Universtet? -
karakterfastsættelse
ForumindlægJeg går i 2.g på stx og afslutter i år 4 fag .. nogen der ved hvornår årskarakterene til disse fag står fast ? Tak!! -
Leishmania
ForumindlægSkal skrive en stx opgave i biologi om Leishmania. Er der nogen der har nogle guldkorn eller nogen gode sider ? på forhånd tak for hjælpen. -
Bioteknologi eksamnessæt
ForumindlægHejsa :) Er der nogen, der har bioteknologi eksammensæt fra d.14 august 2017 (STX). Hvis i har den, så vil jeg gerne have den tilsendt til min indbakke :) MVH Pokemonorm -
At bestå?!
ForumindlægHvor meget skal der til for at man dumper sin stx? Er det bare et vægtetsnit på under 2, eller er det et krav for, hvor mange eksamner/årskaraktere man maximum må dumpe? -
fif til mundtlig
ForumindlægEr der nogle der har gode ideer til at strukturerer mundtlig eksamen eller hoppe fra emne/ bevis til et andet emne som kan løfte niveauet ? Stx. -
Karakter
ForumindlægHej dem som gik i 1.g STX sidste år, kan I huske hvornår har i fået jeres først standpunkt karakter, den anden og årskarater?!:) -
Årets sidste aflever. en der please vil se den igennem?
ForumindlægJeg er har nu omsider færdigskrevet årets sidste dansk aflevering (3.g STX). Er der ikke nok en der vil se dne igennem og kommentere på den? -
HHX udregning af karaktergns.
ForumindlægHej.. Nu har jeg fundet en masse linkt til hvordan man udregner sit gennemsnit på STX.. men er der nogen som har et link til HHX? på forhånd tak :D -
antal afleveringer pr. uge?
ForumindlægHej jeg tænkte på hvordan er regler omkring antal afleveringer, eller hvor mange elevtimer man må bruge på opgaver om ugen? på stx eller htx? -
Eksamen i 3g
ForumindlægNogle der har forstand på eksamener på STX 2010? Hvor mange skal man op i hhv. skriftlige og mundtlige eksamner igennem gymnasieperioden? -
Eksamen, perspektivering
ForumindlægHej,er der nogle, der har erfaring med, hvor lang tid man har til at fremlægge sit oplæg til mundtlig spanskeksamen STX? Hvad perspektivering, hvor lang tid er passende til det? På forhånd tak :) -
Eksamenssæt søges!
ForumindlægHej:) jeg søger tidligere stillet bioteknologi eksamenssæt. Helst fra HTX men STX kan også gå. -
hjælp.. (!)
ForumindlægHey people ... Er der én af jer som tilfældigvis ligger inde med besvarelsen til matematik B (stx) eksamenssættet fra 2009 ? Og i så fald, kan denne så sendes til mig? :-) -
Gymnasium
ForumindlægHej, når man skal tage en optagelsesprøve, for at komme ind på stx. Hvad for nogen opgaver er det så man får? Er det folkeskole niveau eller? på forhånd tak! ;) -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg går i 1.g på STX og engang til efteråret skal jeg op til to eksamener i NV og AP, og det jeg vil spørge er, hvordan de to prøver foregår helt præcist? Tak på forhånd. -
krav til kronik
ForumindlægHej, når man skal skrive en kronik i stx, SKAL man så bruge Toulmins argumentationsmodel? Er kronikken utilstrækkelig hvis man anvender andre former for argumentationsanalyse? som fx appelformer. På forhånd tak. -
Uddannelsen til Bankrådgiver
ForumindlægHey alle. Jeg vil meget gerne være Bankrådgiver i fremtiden. Jeg ved det kræver en HHX eller Stx - Men er der et snit MAN skal have, for at komme ind på uddannelsen? På forhånd tak! -
Tysk i gymnasiet...
ForumindlægEr det obligatorisk at vælge tysk på STX, eller kan man også tage fransk? Jeg har haft fransk siden 6.klasse og vil gerne fortsætte....
