Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 1721 til 1740 af 35503
  • mat eksamen

    Forumindlæg
    Hey people.. :)jeg ska op til mundtlig matematik eksamen her på tirsdag og er lige gået i gang med at læse beviserne, som jeg kan komme op i.J er lidt bange for eksamen, eller mest bange for spørgsmålet som jeg kommer til at trække og selve de spørgsmål, min lærer kan finde på at spørger.så jeg v...
  • Naturfagsnotater til EKSAMEN!!

    Forumindlæg
    Hej!Jeg er bare så nervøs, for jeg skal snart op i naturfag mundtlig eksamen! Jeg hader naturfag! Jeg har siddet og skrevet nogle notater, men det er bare ingenting i forhold til hvor meget jeg mangler.. Så vil høre om der evt. er nogen herinde som har været tidligere sproglig eller i det hele ta...
  • Eksamen - elektricitet

    Forumindlæg
    Åh nej! Jeg skal til eksamen i fysik/kemi på mandag, og har forberedt mig i de emner, jeg kan risikere at trække - indtil det lige gik op for mig, at jeg også kan trække elektricitet! Jeg er fuldstændig på dybt vand i dette emne, og har ingen noter eller noget. På min skole har vi ikke fysikbøger...
  • ENGELSK EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej :) Har I nogle gode tips til mundtligt engelsk eksamen? Tak på forhånd!
  • eksamen 2007

    Forumindlæg
    nogen der ved om man kan finde facit til kemi eksamen fra 2007
  • NV eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der har gode råd til NV eksamen? skal op imorgen og er meget nervøs. :)
  • Eksamen 2009

    Forumindlæg
    hej, er det nogen der har eksam oplagen for 2009 eller ved hvordan den ser ud og hvad den indholder?
  • AT-eksamen

    Forumindlæg
    Hej venner Jeg vil lige hører om der er nogen der ved, om man dumper studentereksamen hvis man dumper AT, selvom ens gennemsnit er langt over 2,0? Tak på forhånd
  • hastehjælp til eksamen

    Forumindlæg
    hjælp til lærereksamen.Jeg har 48 timers forberedelse og det handler om fliselægning og symetri.Hvem vil være sød at hjælpe mig?Evt kontakt på 20 74 20 85
  • re/om eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 3.g og har været oppe i alle skr. og 2 mundtlige eksaminer. mit spgm er: hvis man er utilfreds med sine karakterer i de mundtlige eller skriftlige, når man får dem d. 15/16, kan man så tage dem om inden sommerferien ? Og hvordan foregår det??
  • HASTER....dansk eksamen..??

    Forumindlæg
    Har hørt at, når man trækker et billed plejer der også at være en tekst med det..Er der ALTID en en tekst med?? og er det en novelle??? Skal man så perspektivere teksten med billedet???P.s prøv at besvare lidt grundigt, tak!!
  • Eksamen snart hjælp

    Forumindlæg
    Hey allesammen vil høre om nogle har nogle førsøg eller note om disse emner: infomation om atomer syldt med energi Loner og salte Syre og baser svingninger atoments opbygninger Kuklider og ioniserednde stråling kerneomdannelse og energi håber nogle kan hlælpe mig tak :)
  • Eksamen i morgen!!

    Forumindlæg
    jeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis I BIOLOGI men har fået et ark hvor der tales om Meyer-Overton korrelationen er der please nogen der vil forklare hvad den går ud på har fundet artiklen på nettet http://www.aktuelnat.au.dk/pdf99_4/an4-7.pdf se side 5 PÅ FORHÅND TAK :)
  • hjælp til eksamen (lyd) haster...tak

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket spørgsmålet Lyd hvor jeg skal komme ind på frekvens, svingningsforhold og diatonisk og kromatisk skala jeg har brug for hjælp til at forstå hvad der skal forstås ved diatonisk og kromatisk skala i denne sammenhæng. På forhånd tak for hjælpen. hilsen Emil Jensen
  • Hjælp til Dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket trykte reklamer i dansk, og har brug for hjælp. Vi må ikke få hjælp af lærer, så tænkte på hjælp her inde. Hvis der nogle der kan hjælpe, kan i så ikke lige skrive?
  • Hjælpemidler til eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal op i Psykologi C mundtligt imorgen tidlig, og jeg syntes at jeg hørte noget om at man godt måtte have sin computer med ind til forberedelsen? (alle mine noter er stortset på min computer), men at man selvfølgelig bare ikke må gå på nettet. Bliver bare helt i tvivl nu... Skal jeg s...
  • matematik eksamen

    Forumindlæg
    Hey Nu er jeg ikke særlig god til at huske alle reglerne i matematik, kender i nogle hjemmesider hvor man kan printe regler ud?
  • Forsøg til eksamen

    Forumindlæg
    Vi går nu igang med et naturfagligt forløb med overemnet strålings indvirkning på levende organismers levevilkår. Vi har valgt underemnet elektromagnetisk stråling. Vi har svært ved at finde nogle forsøg, og vi ville derfor høre, om i har nogle.
  • Sam. eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal op i mundtlig samfundsfag d. 18 og jeg ved ikke hvad der bliver lagt vægt på.??? jeg vil meget gerne have nogle ting om: dansk velfærd og dansk udenrigspolitik og EU: -krigen i irak og afghanistan Eu+ Dansk velfærd
  • mundtlig eksamen.

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan scorer man et to-cifret karakter i mundtlig eng. A? Jeg skal op i morgen og er ret nervøs :S