Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17381 til 17400 af 41162
  • beregninger på ti-nspire cas

    Forumindlæg
    hej .. er der nogen der ved om man kan finde videoer, hvor man kan se hvordan man kan regne på ti-nspire cas . helst foreklaret på dansk !
  • Fortolkning af "Pigen der legede med ilden"

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i dansk skrive en rapport om "Pigen der legede med ilden", og ville derfor lige høre, hvordan bogen skal fortolkes?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket skæbnefortællinger i dansk... Er der nogle som kan komme med nogle bud om hvad jeg kan bruge som eksamens tekst.?..??
  • refleksiv

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som kan forklare mig, hvad refleksiv betyder? Fx hvis man nu siger ''Danskerne er blevet mere refleksiv'' På forhånd tak!
  • Levende reklame

    Forumindlæg
    Hej Alle.. Jeg skal op i mundtlig dansk og har trukket fordybelsesområdet "Levende Reklamer" Er der nogen der kender en god en med 'kød i??? Kan ikke rigtig finde en.. :)
  • Hjælp med oversættelse

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte noget dansk til fransk? det er omkring 300 ord please??
  • Erindring

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave dansk analyse af en erindring og jeg må selv vælge hvilken en det skal være... Er der nogen, der har forslag til en god erindring??
  • retskrivning

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op i retskrivning i dansk snart. Jeg ville hører om der er nogen, som ved hvilke opgaver i selve retskrivningen giver flest point. ??
  • B niveau

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan rette min dansk stil hvis det er muligt? Den er for til imorgen, og jeg har rettet så meget som muligt!
  • Parliament

    Forumindlæg
    Hvorfor, eller hvordan er det lille i kommet ind i det engelske ord parliament? På fransk, parlement, at tale = parler; på dansk, parlament.
  • la boîte aux lettres

    Forumindlæg
    Nogle der har arbejdet med denne her tekst og evt kan give et lille resume med fokus på moderen på dansk ???
  • HJælp til Spansk Aflevering

    Forumindlæg
    Har lavet en spansk aflevering, der er ikke dansk oversættelse men kan nogle prøve at rette så godt som muligt.. den er vedhæftet.
  • Hvad fortæller figuren

    Forumindlæg
    Se venligst vedhæftede fil og vær så sød at forklare mig på godt dansk hvad firguren oplyser om mht. spørgsmålene
  • Retskrivning - staves vikingetiden med stort v?

    Forumindlæg
    Staves vikingetiden med stort v? Min dansk lærer siger nej, min historie lærer siger ja! What to do?
  • Den usynlige

    Forumindlæg
    Hej... Wahl, Mats: Den usynlige er en svensk krimi oversat til dansk. vi skalæ stille nogle spørgsmål til bogen og svare på dem er der nogle der har lavet dem?
  • synopsis - tekst

    Forumindlæg
    Skal fordybe mig i et eventyr eller en fabel i min dansk synopsis. Er der nogen der kender en tekst med en god morale eller etik ?:)
  • Jeg skal skrive et digt

    Forumindlæg
    Hej alle derude. Jeg skal skrive et digt, i dansk, og jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gøre det. Det skal handle om barndom. Håber i har nogle ideer
  • Eksamen - romantikken

    Forumindlæg
    Hej med jer. Er der nogle der ved om hvad der er relevant at fortælle om til den folkeskolens afgangseksamen i dansk om romantikken? Skal man indblande Platon, eller kommer man ud på et sidespor så?
  • Personkarakteristik i Den Grimme Ælling

    Forumindlæg
    Er der nogen der lægger inde med en personkarakteristik af den grimme ælling og/eller flere personer fra historien? Skal bruge den til min dansk eksamen om 2 dage:))
  • Romantikken

    Forumindlæg
    hej :) er der nogle der ved om der er nogle emner som man virkelig bare skal ind på? så som platonismen, eller er det irrelevant. Det er til folkeskolens afgangseksamen, i mundtlig dansk..