Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17381 til 17400 af 41162
-
beregninger på ti-nspire cas
Forumindlæghej .. er der nogen der ved om man kan finde videoer, hvor man kan se hvordan man kan regne på ti-nspire cas . helst foreklaret på dansk ! -
Fortolkning af "Pigen der legede med ilden"
ForumindlægHej. Jeg skal i dansk skrive en rapport om "Pigen der legede med ilden", og ville derfor lige høre, hvordan bogen skal fortolkes? -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket skæbnefortællinger i dansk... Er der nogle som kan komme med nogle bud om hvad jeg kan bruge som eksamens tekst.?..?? -
refleksiv
ForumindlægHej Er der nogen, som kan forklare mig, hvad refleksiv betyder? Fx hvis man nu siger ''Danskerne er blevet mere refleksiv'' På forhånd tak! -
Levende reklame
ForumindlægHej Alle.. Jeg skal op i mundtlig dansk og har trukket fordybelsesområdet "Levende Reklamer" Er der nogen der kender en god en med 'kød i??? Kan ikke rigtig finde en.. :) -
Hjælp med oversættelse
ForumindlægHej.. er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte noget dansk til fransk? det er omkring 300 ord please?? -
Erindring
ForumindlægHej jeg skal lave dansk analyse af en erindring og jeg må selv vælge hvilken en det skal være... Er der nogen, der har forslag til en god erindring?? -
retskrivning
Forumindlæghej, jeg skal op i retskrivning i dansk snart. Jeg ville hører om der er nogen, som ved hvilke opgaver i selve retskrivningen giver flest point. ?? -
B niveau
ForumindlægEr der nogen der kan rette min dansk stil hvis det er muligt? Den er for til imorgen, og jeg har rettet så meget som muligt! -
Parliament
ForumindlægHvorfor, eller hvordan er det lille i kommet ind i det engelske ord parliament? På fransk, parlement, at tale = parler; på dansk, parlament. -
la boîte aux lettres
ForumindlægNogle der har arbejdet med denne her tekst og evt kan give et lille resume med fokus på moderen på dansk ??? -
HJælp til Spansk Aflevering
ForumindlægHar lavet en spansk aflevering, der er ikke dansk oversættelse men kan nogle prøve at rette så godt som muligt.. den er vedhæftet. -
Hvad fortæller figuren
ForumindlægSe venligst vedhæftede fil og vær så sød at forklare mig på godt dansk hvad firguren oplyser om mht. spørgsmålene -
Retskrivning - staves vikingetiden med stort v?
ForumindlægStaves vikingetiden med stort v? Min dansk lærer siger nej, min historie lærer siger ja! What to do? -
Den usynlige
ForumindlægHej... Wahl, Mats: Den usynlige er en svensk krimi oversat til dansk. vi skalæ stille nogle spørgsmål til bogen og svare på dem er der nogle der har lavet dem? -
synopsis - tekst
ForumindlægSkal fordybe mig i et eventyr eller en fabel i min dansk synopsis. Er der nogen der kender en tekst med en god morale eller etik ?:) -
Jeg skal skrive et digt
ForumindlægHej alle derude. Jeg skal skrive et digt, i dansk, og jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gøre det. Det skal handle om barndom. Håber i har nogle ideer -
Eksamen - romantikken
ForumindlægHej med jer. Er der nogle der ved om hvad der er relevant at fortælle om til den folkeskolens afgangseksamen i dansk om romantikken? Skal man indblande Platon, eller kommer man ud på et sidespor så? -
Personkarakteristik i Den Grimme Ælling
ForumindlægEr der nogen der lægger inde med en personkarakteristik af den grimme ælling og/eller flere personer fra historien? Skal bruge den til min dansk eksamen om 2 dage:)) -
Romantikken
Forumindlæghej :) er der nogle der ved om der er nogle emner som man virkelig bare skal ind på? så som platonismen, eller er det irrelevant. Det er til folkeskolens afgangseksamen, i mundtlig dansk..
