Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17381 til 17400 af 152759
  • Hydrogen eksamens forsøg

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle forslag til 3 forsøg angående hydrogen? til en 9 klasses fysik kemi eksamen :)
  • Køb af Labatorieudstyr

    Forumindlæg
    Hej.Er der nogle som kender nogle hjemmesider hvor man kan købe kemi- og labatorieudstyr. De skal helst være på dansk.
  • Olivenolie/Triglycerid

    Forumindlæg
    Hej jeg har lavet et forsøg i kemi omkring polære og polære molekyler. Jeg forstår godt hvad det handler om men hvorfor er olivenolie/triglycerid et polært molekyle?
  • pH-værdi Hexan

    Forumindlæg
    Hvad er Hexans pH-værdi? Google er ikke min ven, ej heller Kemi. Håber nogen kan hjælpe :)
  • Beregning af svovlsyre i Vasaskibet

    Forumindlæg
    Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med denne kemi-opgave, da jeg er helt på barbund. Det omhandling reaktionsafstemning og mængdeberegning. På forhånd tak (:
  • ion i en vandig opløsning

    Forumindlæg
    Jeg har læst om dette i min kemi-bog, men forstår det simpelthen ikke.. Er der nogen der vil hjælpe.. - Hvorledes indgår en ion i en vandig opløsning i ligevægtskonstanten?
  • puffersystem

    Forumindlæg
    er der nogen der ude der har lavet den rapport der hedder puffersystemer, øvelse 7 i kemi øvelse bogen??? hjæææælpppp kan ikke lave den
  • Omregningen fra mol/liter til g/100mL

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og knokler med en kemi aflevering og er stød på et problem..Jeg skal omregne et resultat fra mol/liter til g/100mL..Hvordan gør jeg lettest dette?
  • Diazotering og kobling

    Forumindlæg
    Sidder og laver SSO i kemi... Er blevet i tvivl om hvad endelig en diazotering og en kobling er...Nogle der kan hjæpe...??På forhånd tak...
  • glucose

    Forumindlæg
    hjælp...er der ikke nogen der kan hjælpe en stakkel sjæl.skal lave en kemi-rapport der hedder glucoses mutarotation...- og er meget i tvivl om beregningerne...please help mee
  • molekyler og kemiske forbindelser ? :S !!

    Forumindlæg
    Heeej...jeg sidder og repetere lidt kemi..og er blevet lidt i tvivl :S hvad er forskellen imellem et molekyle og en kemiske forbindelse ??
  • Ud over pensum

    Forumindlæg
    Hvilke(t) område(r) inden for kemien er det lettest at finde noget materiale ud over pensum?
  • Emnevalg

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der har nogle gode emner til AT. Fagene er: - Fysik, matematik, biologi/bioteknologi, kemi og idræt. Emnet skal have mindst to af fagene med i.
  • hjæp alkaner

    Forumindlæg
    Har fået stillet følgende kemi spørgsmål Opskriv et empirisk reaktionskema for afbrænding af alkaner, hvordan ser sådan et ud?
  • Hvor mange point skal man have for at få 10?

    Forumindlæg
    Er der nogen, der helt præcist ved hvordan sammenhængen mellem antal point i en skriftlig kemi eksamen og den tilhørende karakter er?
  • SRO hjælp!!!

    Forumindlæg
    Hvis der er nogle, der har forstand på kemi og fysik, så må I meget gerne skrive til mig enten her eller privat... Har virkelig brug for hjælp! Det er til min SRO :(
  • Nogen der kan hjælpe?

    Forumindlæg
    Hej som mange andre skal jeg op i kemi skriftlig på fredag og tænkte på om der var nogen som kunne henvise til opgavesæt, som jeg kan øve mig på. Har lavet dem inde på uvm.dk på forhånd tak:)
  • notater

    Forumindlæg
    hej. jeg skal snart op til fysik kemi prøven i 9.klasse. er der nogle der har gode notater som de kan sende til mig på masih2005@hotmail.com... Takker på forhånd.
  • fag udtryk

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg ville hører om nogen der kender et sted eller ligger ind med nogle fag udtryk fra geografi, kemi og biologi... som en hjælp til eksamen
  • sanilitet

    Forumindlæg
    Hvorfor ændrer sanilitet indholdet i limfjorden sig alt efter årstid? sidder fast i det spørgsmål i en kemi rapport.