Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17401 til 17420 af 25907
-
utællige substantiver
Forumindlæg"Evidence" er et utælligt substantiv på engelsk, og det kan bestemmest af talord som many og little og af pronomenerne it, this og that. Det kan vel også bestemmes af "any"? -- PS: hvilke ordklasse kommer "any" i? -
Fejlsætningen ?
ForumindlægPasser denne ? 5. They succeeded to go to France. På engelsk er succeeded (lykkes) personligt. Og når ved et succeeded sætning, hvor et verbum følger efter få den en in+ing-form. They succeeded in going to France. -
Ignaz Semmelweiss
ForumindlægHej, Jeg skriver mit AT projekt om Ignaz Semmelweiss' opdagelse af at vaske hænder - jeg har biologi og engelsk. under biologi delen, skal jeg bare skrive generalt om bakterier i hænderne eller ? På forhånd tak :) -
HJÆÆÆÆLP!!
ForumindlægHej jeg har været til stundentereksamen i engelsk, og jeg er rigtig bange for jeg har misforstået tekst B "Reconciliation" og dermed dumper. Derfor jeg vil høre om der er nogen andre der har skrevet om den tekst og gider at fortælle mig hva den handler om ? På forhånd tak. -
IUPAC navn for HB2(OH)2F
ForumindlægHej, Er der en som kan hjælpe mig med det gængse navn på dansk eller IUPAC navnet for dette stof: HB2(OH)2F Jeg har fundet en reference på engelsk som kalder det (di)oxyfluoboric acid, men ingen dansk oversættelse. Også et CAS-nr. ville være helt perfekt... Hej L. -
hjælp til metoder!!
Forumindlæghowdy alle sammen nogle der kan hjælpe mig med metoder i min at opgave om den engelske industrialisering. jeg er helt på bar bund omkring det og skal til eksamen om 3 dage :s tusind tak på forhånd -
Amish
ForumindlægHej. Mit spørgsmål er: Why were amish forced to move? Har det ikke noget at gøre med det vil have kirke og staten adskilt? Og noget med de vil døbes som voksen? Er der nogle andre ting i ved? I må gerne skrive det, og det jeg har skrevet og det i vil skrive på engelsk. På forhånd tak. :-) -
forholdsord
ForumindlægHej jeg skal lave sætninger, hvor jeg skal huske at bruge et udsangs ord efter et forholdsord. Jeg skal fx gøre det med 1. to be tired of 2. to keep on kan i hjælpe mig lidt. Ps. hvad er et et engelske forholdsord. På forhånd tak :) -
Hvordan bliver du en Amish
ForumindlægHej. Jeg skal her til eksamen i næste uge op i The Amish People i Engelsk. Jeg har søgt på utrolig mange sidder og kan ikke rigtig se nogen steder hvor der står hvordan man bliver en Amish hvis du fx har været kristen før , eller om det rent faktisk kan lade sig gøre. Hvordan bliver man en Amish? -
Racisme
ForumindlægJeg har valgt at skrive om apartheid til min engelsk afgangsprøve men problemet er at jeg ikke ved hvorfor jeg ville skrive om det? Kan i give mig gode ideer til hvad jeg skal svare? -
HJÆLPP APARTHEID
Forumindlæghejj.. er der nogle der evt har en opgave liggende om apartheid på engelsk? også gerne dansk.. skal skrive en disspostion og kan virkelig ikk komme i gang der jeg ikke ved hvad jeg skal skrive som punkter..vplease hjællpppp -
Kid Kill
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i engelsk og det ville derfor hjælpe mig rigtig meget hvis der er en som har et resume af Kid Kill (skrevet af Ed McBain)? Jeg har prøvet at søge på google, men kan ikke finde noget. Håber der er en venlig sjæl som vil hjæpe mig derude :D -
Finansøkonom
ForumindlægHej, har lige et par spørgsmål til finansøkonomi på erhvervsakademiet. Så vidt jeg kan se er stort set alle bøger på studiet på dansk. Læser man kun på dansk, eller er der også noget engelsk? Hvor meget matematik er der? Har man brug for en lommeregner som f.eks TI89? På forhånd tak. -
Bedste måde at læse sig op til BioC
ForumindlægJeg skal til Bio C eksamen, om snart 2 uger, og ville ikke lave den samme fejl som jeg gjorde i engelsk, med at bare læse gramatikken og ikke øve på den... så, hvad vil i mene er den bedste måde at læse op til.. -
Hjælp til analyse og fortolkning
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg kan ikke rigtig komme igang. Jeg skal analyser og fortolke denne her tale: Chicken Tikka Masala Speech. Det er til mundtlig eksamen engelsk på B-niveau. Jeg vil blive rigtig glad hvis der var nogle der ville hjælpe mig igang. -
HJÆLP TIL EKSAMEN IMORGEN!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op i engelsk imorgen, og jeg har om stoffer. Jeg vil fortælle lige om USAs lovgivning omkring stoffer, men der har jeg bare et spørgsmål.. Er det lovligt at tage stoffer herhjemme i Danmark og er det i USA? - Er det bare og have det, det er ulovligt eller også at tag... -
justice and ethics
ForumindlægHej, jeg trak justice and ethics i engelsk. Jeg har svært ved at finde en god tekst indenfor emnet, derfor ville jeg lige prøve at spørge her inde! Tusind tak på forhånd. Med venlig hilsen Edin! :) -
Do the Right Thing
ForumindlægHej folkens. I en engelsk time så vi filmen "Do the Right Thing" iscenesat af Spike Lee. Problemet er, at jeg ikke helt forstod plottet i den. Er der nogen, der kan fortælle mig det? -
Facit til grammatikøvelser?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er HF engelsk selvstuderende og ville bare spørge om, der er nogle, der sidder inde med facit til de grammatikøvelser i bogen "GET IT RIGHT", som er skrevet af Poul Tornøe. Det vil være en stor hjælp for mig, så kan jeg nemlig se, om jeg har forstået tingene korre... -
bestået fag hf?
ForumindlægHej Hvordan kan man bestå eksamensfaget engelsk på hf?? kan man godt få 2 i skrif. og 2 i mundlig, og så bestå. og kan man godt bestå det samlede fag, hvis man ikke bestå mundlig men får 4 i skriftlig?
