Søgning på: matematik a eksamen. Resultater: 17401 til 17420 af 178710
  • Carta a Dios

    Forumindlæg
    Nogle som har en dansk oversættelse af teksten "Carta a Dios" (et brev til Gud)Det ville være en stor hjælp :)
  • ERIK JØRGENSEN - AFSÆTNING A HASTER!!!!

    Forumindlæg
    Hej .. jeg har fået en eksamensopgave i afsætning A - Erik Jørgensen.. Mangler inspiration. Nogle der har lavet denne opgave????
  • INTERNATIONAL ØKONOMI MUNDTLIG A

    Forumindlæg
    Hej folkens. Er der nogen herinde, der var oppe til mundtlig International økonomi A? Temaet: Dansk Økonomi II
  • Tutor - Samf A- odense!

    Forumindlæg
    Søger en tutor fra Odense der kan ruste mig godt sammen til samfundsfag A, både skriftligt og mundtligt..!!! Skriv!
  • Valg af fag - A eller B

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen ;) Nu er det desværre tid til at vælge de fag man gerne vil arbejde med. Mit spørgsmål er : Jeg har studieretningen kemi A bio B og psykologi C Jeg skal tage udgangspunkt i kemi. Jeg kan vælge kemi + (fysik A, eller biologi B) er det mulig at vælge kemi A fysik A og bio B? .. e...
  • A opgave 8.12

    Forumindlæg
    Hjemmeservicefirmaet Vika A/S Roskilde Hvem kan hjælpe mig med den, jeg kan slet ikke komme igang. Hilsen Anne
  • Opg. 18.15 i VØ A ?

    Forumindlæg
    Hej alle! Er der nogle som har lavet opgave 18.15, i VØ A - bogen? Jeg mangler den, og vil blive MEGET taknemlig, hvis der er nogen som har den..
  • Kemi A - med netadgang

    Forumindlæg
    Er der nogen som har Kemi (Vejledende opgavesæt 3) A, november 2016 htx liggende et sted
  • Rondo A/S

    Forumindlæg
    Hej, Vores lære har givet os en lille Opgave for som er Rondo A/S Nogle som kan hjælpe mig med opgaven ?? Hvis ja, om der er en der kan sende den. På forhånd tak.
  • Optik/Fysik A

    Forumindlæg
    Hvis man trækker "Optik" i fysik på A, hvad skal man så komme ind på, hvad er væsentligt at huske. Håber I kan hjælpe mig? Kh Ditte Tak på forhånd
  • Dansk A - eksamenssæt - STX

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg er særligt interesseret i Dansk A STX eksamensopgave sæt. Nogen, som ved, hvor jeg kan finde dem? På forhånd tak :-)
  • Rondo A/S HJÆLP!!!!

    Forumindlæg
    Hej folkens, er der nogen af jer som har lavet eksamenssættet for 2008 som omhandler Rondo a/s? Skriv endelig tilbage hvis i kan hjælpe :) På forhånd tak!
  • Biologi A rettelse

    Forumindlæg
    Hej med jer, er der en venlig sjæl der vil hjælpe/ rette min biologi A opgave? Har virkelig brug for hjælp Vh Søs
  • Fransk på A niveau!

    Forumindlæg
    Bonjour eller rettere sagt bon soir folkens. Hvilke emner plejer man at have i fransk på A niveau? og hvordan er fransk på A niveau? hvad for nogle ting lærer man om i fransk på A niveau? fx grammatik/lign. etc. snakker om fransk i STX. Jeg spørger disse ting, da jeg står og øver mig lidt på fra...
  • Teknologi A rapport

    Forumindlæg
    Hej Ville høre hvad der skal være i en Teknologi A rapport. Det er jo ikke helt det samme som Teknologi B. Evt. nogle der har en rapport til at ligge?
  • A noter

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for kapitel noter i virksomhedsøkonomi på A niveau ligger du tilfældigvis inde med nogle vil jeg være meget glad for at modtage dem. tak på forhånd..
  • Build a Bear

    Forumindlæg
    Hej sp. Jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med den danske opgave tekst til Build a Bear? Send meget gerne til: al.olsen@hotmail.com
  • Bulid a Bear

    Forumindlæg
    Hej sp. Jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med den danske opgave tekst til Build a Bear? Send meget gerne til: al.olsen@hotmail.com
  • Build a Bear

    Forumindlæg
    Hej sp. Jeg ville høre om der er nogle der ligger inde med den danske opgave tekst til Build a Bear? Send meget gerne til: al.olsen@hotmail.com
  • Hvad betyder I i fx I^A og I^B?

    Forumindlæg
    Der findes blodtype A, B AB og O, men så er der betegnelserne IA IB etc. Hvad står det I for?

Søgninger relateret til matematik a eksamen