Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 17421 til 17440 af 35989
-
At læse et fag op
ForumindlægHej, det skal siges, at jeg ikke skal læse et fag op, men jeg spørger af ren nysgerrighed. Hvis man f.eks. skal læse et fag fra 0 til B, altså både C og B, hvor lang tid tager det? Og hvor hvor lang tid tager det at læse fra C til B? -
Erfaring med at være selvstuderende??
ForumindlægNogle der har erfaring med at være selvstuderende? (gym.uddannelse)? Jeg har lige været selvstuderende i matematik c HF enkeltfag (det gik rigtig godtjeg fik 2 12 taller ) men er nu selvstuderende i samfundsfag c jeg tænkte på om dette umiddelbart er hårdere/sværere? jeg tænker mere på forkell... -
Bevis (f+g)' ) f' + g'
ForumindlægHej ppl. jeg skal altså bevise dette her sværere bevis: (f+g)' ) f' + g' Kan én, give mig beviset med en super forklaring. ? -
Bindings energi .. mystisk
ForumindlægJa, jeg er ved at gennemgå et emne i fysik. Og jeg synes virkelig det med massedefekt, bindingsenergier er mystisk. Jeg har prøvet at set rundt om nettet og herinde, men uden held. Nu til spørgsmålet. Når en kerne bliver dannet får den en bindingsenergi - og hvad præsis er det for en energi? Er d... -
Historie årsprøve!!!
ForumindlægJeg skal op i historie årsprøve i morgen. Jeg har været oppe på skolen i dag, hvor jeg trak opdagelser og kulturmøder. I de ukendte papirer jeg fik udleveret var der tekst om bl.a. Hellige, katolske, kejserlige Majestæt. Bartolomeus de las Casas. Indianermassakren. 1532. Sepúlvedas opfatte... -
KERNEENERGI
ForumindlægHej, jeg skal snart op i fysik og jeg kan bl.a. komme op i kerneenergi... Jeg ved jeg skal lave forsøg til alle emnerne, men hvilke forsøg kan der laves om kerneenergi?? Håber i har nogen ideer:D -
6. og 9. sang i Odysséen
ForumindlægJeg har nogle spørgsmål til 6. og 9. sang i Odysséen. I 6. sang vers 127-135 beskrives Odysseus ved en sammanligning med en løve. Hvordan kan det være, at han sammenlignes med løven, der er styret af sine drifter, når Odysséus selv er styret af logos? I 9. sang (vers 31) siger Odusseus "Aia ... -
Diktat
ForumindlægHej Nogle som har gode råd til diktat og læseprøve?? -
Nogen gode hjemmesider til matematik?
ForumindlægStår og skal til FS10 i morgen kl. 12.30 i matematik og vi må godt bruge internettet, så tænkte om der lige var nogen der tilfældigvis kendte nogle hjemmesider man kunne få brug for :D Det er jo så kun problemregning ;) På forhånd mange tak! -
Hjælp til den opgave. Tandpasta
ForumindlægTandpasta En tube tandpasta indeholder 50 ml. Diameteren i den cirkelformede åbning er 7 mm. Spørgsmål.. Hvis du tager hul på en ny tube tandpasta i dag, hvornår er den så tom? Brug regneark. Kan nogen finde en løsning til den opgave og venligst forklare den m... -
Engelsk grammatik - Video 6 - Afstemningen er afsluttet
ForumindlægFilmen er lavet af Tobias Juhler Maureschat og Ditlev Kiersgaard Frisch fra Virum Gymnasium. I videoen omtales en test. Du kan se testen her. Stem på denne video ved at sende VIDEO 6 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takst) Dette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde ... -
GSK supplering, hjælp!
ForumindlægHej med jer! Jeg var så uheldig, at jeg dumpede tysk B her i sommers. Min lærer var meget ubehagelig og dumpede mig pga, at man ikke må få hjælp til en 24 timers forberedelse. Og det fik jeg altså.. Nu har jeg sådan set "mistet" lysten, fordi han svinede mig til. Jeg har nu ikke opgivet... -
Hjælp... Det haster....!!
ForumindlægHej. Jeg vil gerne spørge jer om hvis man dumper i et fag i folkeskolens afgangsprøver kan man så godt risikere ikke at blive optaget på det gymnasium man har ansøgt på, selvom man er erklæret egnet???.... Hjælp mig er rigtig bekymret.... PS: Har stadig ikke fået svar om hvilket gymnasie jeg e... -
dumpet mat a
Forumindlæghej jeg fik i sommers ud af gym, og har i løbet af min ferie fundet ud af at jeg til næste år gerne vil læse til radiograf, men da jeg har dumpet mat a, men da man skal have mat b for at komme ind skal jeg så tage mat om, bestod godt nok ved årskar. eller er det okay nok med at søge ind på kv.2? ... -
Optaget på studie, men mangler karakter fra sygeeksamen
ForumindlægJeg ansøgte i år med et kladdebevis og kom ind på medicin, KU; De siger jeg er optaget såfremt jeg, efter min sygeeksamen, stadig har det fornødne snit på 10,3. Det regner jeg med at jeg får, men jeg har fået at vide at mit endelige bevis først er færdigt om 3-4 uger, når resultatet af min sygeek... -
Advokat
ForumindlægDaws ALLE ! Nogen der ved eller kender en side, hvoraf der står, hvad én der vil studere jura, skal have i A og B neveau i gymnasium ? Håber i tager det seriøst, og takker på forhånd ! :D -
Studieportalen under FSA 2016 - Snyd eller ej?
ForumindlægHej studieportalen jeg skal til FSA 2016 for 9. Klasse i næste uge. I anledning af dette, vil jeg bare spørger om i ved, om det er "lovligt", at bruge Studieportalen.dk under problemregning? På forhånd, tusind tak. -
Hjælp til synopsis!
ForumindlægHej folkens! Har problemer med hvad jeg skal skrive i disse punkter. *Fordybelsesområdets tekster og andre udtryksformer? *Præsentation af prøveoplæggets sammenhæng med fordybelsesområdet? På forhånd mange tak! -
hormoner / modning af et æg
ForumindlægHormonelle forandringer hos kvinden under ægmodningen? :) og dem der sætter gang i modningen af et æg? -
MAT a opgaver
ForumindlægHEJsa.. Nogen der kan hjælpe mig med nogle matematik a opgaver i morgen kl 10... Skal fremlægge kl 2...
