Søgning på: dansk reportage. Resultater: 17421 til 17440 af 41162
-
NF opgave
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig med dette spørgsmål? Hvad kan vi gøre for at beskytte det danske vandmiljø og hvordan indgår rensningsanlæg i indsatsen? -
Genrekoder
ForumindlægHej jeg sidder og skriver dansk stil og er stødt på problemet: Hvad er genrekoder? håber nogen kan hjælpe Tak på forhånd:) -
f´´(x)
Forumindlæghej, er der nogen der kan forklar til mig hvad vi kan aflæse ud af fortegns variationen for f’’(x) med danske orde ikke mat... -
Edvard Much Analyse Jalousi
ForumindlægJeg har en analyse for i dansk om Edvard Munchs maleri Jalousi, men jeg kan ikke finde ud af om maleriet er ekspressionistisk eller symbolstisk. -
Erhvervsret - ældre dato - 7 bøger 100 kr
Forumindlæg7 (undervisningsbøger) bøger med dansk lovgivning, lovsamling, kompendier (er ca 10 år gamle). Brugt bl.a. på HD studiet. -
Lyrik fra romantikken - hvad skal man have øje for
ForumindlægSkal op i Dansk Eksamen her på tirsdag og mangler lidt uddybende noter til hvad man skal have øje for i romantiske lyriktekster. Er der nogen, som kan hjælpe? -
DHO metode det haster!
ForumindlægHej folkens - skal fortælle hvilken metode jeg har brugt i dansk. Jeg har analyseret en tekst, - nogle som kan hjælpe er på bar bund -
Hurtig spørgsmål
ForumindlægJeg er igang med min dansk Synopse, men denne her spørgsmål forstår jeg ikke helt; "Hvilken medium er digtet hentet fra?" -
OPLÆSNING!
ForumindlægMan skal læse et eller andet op i dansk eksamen i 9. klasse. Er bare ikke sikker på hvor mange anslag det skal fylde... Nogle der ved noget??? -
FORSKELLEN..
ForumindlægHar et spørgsmål.. differences between spoken and written English? Må meget gerne forklares på dansk til mig :) -
En kærlighedshistorie
ForumindlægHey Allesammen Ville høre om der er nogen af jer der kan finde Naja Maria Aidts "kærlighedshistorie" på en hjemmeside. Skal bruge den til min dansk eksamen? Tak :) -
Rettelse
ForumindlægEr der nogen herinde, der har tid til at rette min danske stil ---> ca. 15 linjer? -
Kong lindorm perspektivering
ForumindlægHey! Sidder og skal lave synopse til fsa dansk, og har valgt folkeeventyret Kong Lindorm, men kan ikke lige finde en tekst at perspektivere til... Nogle ideer? :) -
Liberalisme og liberalism
ForumindlægTermet liberalism i USA er anderledes end termet liberalisme i DK. Hvordan kan det være, og hvad kaldes det amerikanske liberalism på dansk? -
GMO og etik
ForumindlægHej jeg skal skrive om brugen af CRISPR på afgrøder, og tænkte om nogle havde et par ideer til en problemstilling. Skal skrive i fagene dansk og biologi. -
Violas barn
ForumindlægJeg skal bruge et uddrag af romanen "Violas barn" til min mundtlige prøve i dansk. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et? -
TI Interactive-guide
ForumindlægHej :) Jeg søger hjælp til hvordan man anvender TI Interactive, kunne godt bruge en manual/guide.. Og hvordan får man programmet til at være på dansk? :) -
det økonomiske kredsløb
Forumindlægmed ugangspunk i det økonomiske kredsløb, hvilke af konsekvenser kan det give den danske virksomhedssektor, hvis den ikke forbedrer sin produktivitet. -
Engelsk A skriftlig Litterært Essay
ForumindlægHej. Hvis man nu vælger at skrive Et Litterært Essay i skriftlig Engelsk A. Er det så ligesom at skrive en litterær artikel i Dansk? Eller? -
Mellemkrigstiden
ForumindlægHej Er der nogle som ligger inde med nogle notater, eller en form for disposition over mellemkrigstiden? Den skal bruges til FSA mundtlig dansk. På forhånd tak
