Søgning på: engelsk brev. Resultater: 17441 til 17460 af 25907
-
89 ord for meget i eksamensstil?
ForumindlægHej, jeg har været til eksamen i dag i engelsk skriftlig B-niveau på STX. Man måtte skrive 700-1000 ord, men jeg skrev 1089 ord. Kan der på nogen måde komme sanktioner ift den endegyldige karakter? Mvh Sophie -
Hvem retter min eksamen?
ForumindlægHey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.? -
Hvem retter min eksamen?
ForumindlægHey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.? -
Hvem retter min eksamen?
ForumindlægHey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.? -
Lær teksten udenad?
ForumindlægHej Er der nogle, der har et godt råd til, hvordan man lærer sin tekst til den mundtlige prøve udenad? Jeg skal til mundtlig tysk i morgen og mundtlig engelsk på fredag, og jeg kan ikke huske, hvad jeg skal sige ud fra mine stikord. -
Retning af 1 sætning
Forumindlæger i tvivl om jeg skal sætte noget efter off i denne sætning Sætningen på dansk: Hvad laver du så når du har fri Sætningen på engelsk: (mit bud) Then what are you doing when you’re off? -
Ikke-litterært / non-fiction essay
ForumindlægHej SP Er der nogen der ligger inde med "Ikke-litterært essay, Trin for trin vejledning: Engelsk essay - Model til ikke-litterært / non-fiction essay"? Har virkelig brug for den, og det ville være rigtig sødt hvis der var nogen der ville dele den med mig :) -
Hvordan siger man "den tyske version" på tysk?
ForumindlægHej Hvordan siger man "den tyske version" på tysk? Er det "die deutsch version"? Eller er det "die deutsche version"? Har samme spørgsmål med "den engelske version", men går ud fra at det er samme regel Håber i kan hjælpe:) -
Ret en fejl
ForumindlægEr i fuld gang med at øve til engelsk skriftlig eksame, er der nogen af jer, som kan se fejlen i denne sætning? 1) The Aborigines were treated good by the new governor -
Hjælp til emne?
ForumindlægJeg skal skrive SRO i fagene Historie/Engelsk og vil gerne skrive noget om kvindesyn, men der er et tons af emner inder for det, så jeg tænkte om der var nogle der havde nogle gode emner om kvindesyn ? :) -
readers expectations
ForumindlægHej! Jeg har trukket mundtlig engelsk og ville lige hører om der er nogle der har ideer til hvad man kan fortælle under emnet Readers' Expectations og evt. hvad der er vigtigt at have med, samt vigtige ord? På forhånd tak! -
Samf eller his til dødsstraf?
ForumindlægJeg står i den situation som så mange andre, at vi skal i gang med SRP. Jeg har valgt emnet dødsstraf i USA og har selvfølgelig valgt engelsk. Men nu kommer det svære, skal jeg kombinere det med historie eller samfundsfag b-niveau? -
Ved ikke hvad jeg vil !
ForumindlægHej folkens :) Jeg er nu 2.g'er , jeg ved helt seriøst ikke hvad jeg vil efter 3.g (min studieretning er: Samfundsfag A, Engelsk A og Matematik B) Har i nogle forslag til hvad jeg kan blive ?? -
Levn og beretning
ForumindlægHej Jeg skal op til AT eksamen her på fredag i fagene engelsk og historie, og har lidt svært ved at forstå levn og beretning. Nogle der kan give nogle eksempler? Jeg skriver om apartheid . -
Levn og beretning
ForumindlægHej Jeg skal op til AT eksamen her på fredag i fagene engelsk og historie, og har lidt svært ved at forstå levn og beretning. Nogle der kan give nogle eksempler? Jeg skriver om apartheid . -
Tidsånd i England under 1. vk
ForumindlægHej alle, Er der nogle der har noter el. lign. omkring tidsånden i England ved beg. af 1. verdenskrig og krigens udvikling? Alt kan bruges, også nogle hurtige, få stikord. - i faget engelsk! -
INSPIRATION?
Forumindlægnogle der har den fedeste ide til hvad jeg kan skrive om i SRP? i fagene Dansk og Engelsk jeg vil gerne skrive litterære analyser, men mangler et overordnet emne, et værk og/eller noveller? håber der er nogle kreative hoveder der kan hjælpe :) -
HJÆLP MIG!!!
ForumindlægHej, jeg skal op i engelsk i morgen og skal tale om at flytte hjemmefra, men jeg har virkelig svært ved at komme på noget at sige, så er der ikke nogen af jer der kan hjælpe mig med vigtige ting man skal huske eller andet?(: Tusind tak på forhånd(: -
idé til et abstract?
Forumindlæghej! jeg har fået den fantastiske opgave af min engelsk lærer at skulle skrive et abstract. men har ikke nogen opgave at skrive udfra.. så er der nogen der har nogle idéer til et emne jeg kunne skrive om? med venlig hilsen Anna ! :D -
Hjælp omkring inertimoment
ForumindlægHej Jeg har vedlagt "problemet" som en word fil. Teksten som er i filen er på engelsk og er et uddrag fra min lærebog (4 linjer). Er der en venlig sjæl derude, som gider at skære det ud i pap for mig, og fortælle, hvad der egentlig menes med uddraget. Tak på forhånd!
