Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17461 til 17480 af 77388
-
Essay Tabernarren
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive et essay i 9. klasse. Kan nogle skrive krav, regler og genre træk til mig tak. :D -
Hjælp" og "Haster
ForumindlægHEJ jeg går i 9 klasse og skal snart have projektopgave men hvillken emne kan værer godt at arbejde med -
Engelsk opgave, rettelser
ForumindlægNogen der vil rette mine gramatiske fejl i min engelsk opgave, 1 side ? Fra 9. klasse , ikk spor svær eller noget :) -
Ideer til projektopgave
Forumindlæghej jeg skal snart have projektopgave. mit overemne er Forandring og konsekvnes. Er der nogen der har nogle ideer til hvad jeg kunne have om? og jeg går i 9. klasse?` på forhånd tak -
FORDYBELSESOMRÅDE ONDSKAB
ForumindlægHej Jeg går i 9 klasse og har trukket Ondskab til mit fordybelses område. Er der nogen som kender gode tekster til emnet? -
Gode råd til mundigt engelsk?
ForumindlægNogle der har nogle gode råd til den mundtige engelsk prøve i 9. klasse? Hvor svært er det at få god karkaterer? -
Dansk stil, vurdering.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige lavet en dansk stil, nu kunne jeg godt tænke mig jeg fik en vurdering af jer. Jeg går i 9 klasse, så det er på det niveau. :) -
Hvis nu....
ForumindlægHEJ. Når jeg har gået i folkeskole, og skal ud af 9. klasse, vil jeg gå i gymnasiet. Mit spørgsmål er, hvor meget i gennemsnit skal man have for at gå i gymnasiet. -
projektopgave
Forumindlæghej jeg er en pige i 9 klasse, og vi skal lave projektopgave hvor overemnet er forandring og konsekvenser. Og ved ikke hvad mit underemnet skulle være? -
Projektuge
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med at finde et spørgsmål til Koreakrigen? På forhånd det skal bruges i 9. Klasse projektuge? -
Fsa - spørgsmål og tvivl!!
ForumindlægHvorfor er f.eks. Gammastråler farlige for en? Hvad er halveringstiden, og hvad kan man bruge den til? Hvad er en foton?er ioniserede stråler farlige for en? Hvorfor? Det er folkeskoleniveau, 9. Klasse :).. -
Hjælp-Folkevise
ForumindlægHej,, allesammen..- R der nogen som vil fortælle mig hvad folkevise er., sådan helt konkret..??? Har kigget på Wikipedia., men vil du ikk9; fortælle det på 9. klasse niveau..:d -
matematik hjælp
ForumindlægAntallet af elever i grundskolens 8., 9. og 10. klasse steg fra 75919 til 81987 i 2003. Hvad er den gennemsnitlige årlige procentvise stigning? -
Svar fra prøver
ForumindlægHey, er der nogen der ved, hvornår vi får svar og karakter tilbage for vores afgangseksamen i 9. klasse? Mvh -
TIL I MORGEN , HASTER !
Forumindlæghey :D , er der nogen som går i 9 klasse og har bogen a piece of cake 3 ? for har lige brug for noget hjælp med at oversætte ? -
forsøg i atom- og kernefysik
ForumindlægHej Min datter skal op i 9. klasse fysikprøve i morgen og eftersøger idéer til forsøg med atom- og kernefysik. Er der nogle gode forslag ?? -
Kreativt produkt
ForumindlægHej vi er to 9. klasses elever som har projektuge. Vores emne er Selvmord og Selvskade. Har I nogle idéer til et kreativt produkt? -
Geografiprøve, hvornår og hvordan?
ForumindlægHej :-) Er der nogen der ved, hvordan en prøve i geografi kommer til at se ud? Altså 9. klasse afgangsprøven. Hvordan den er bygget? På forhånd tak -
Hvornår skal verbet tilsidst?
Forumindlæghej, Jeg skal til skriftlig terminsprøve i morgen (9. klasse), og jeg er stadig ikke helt sikker på, hvornår man skal sætte et verb tilsidst. Er der nogle, som kan hjælpe mig? :) -
HJÆLP MANGLER IDER
ForumindlægHej, jeg går i 9 klasse og har om sult i projekt uge. men jeg mangler et produkt. er der nogen der har nogle ideer til et produkt om sult.
