Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17461 til 17480 af 176853
-
Dansk IT-eksamen 2006
ForumindlægHej derude i landet!Nogle, som allerede har været til IT dansk eksamen i år? -
Historie Eksamen Fremgangsmåde
ForumindlægHej alle sidder her med historie eksamen, men er virkelig i tvivl om hvordan man skal gribe det an, er der ikke nogle der kan hjælpe -
Energistrømme i skoven - eksamen i morgen
ForumindlægHejsa.. Hvad er energistrømme i skoven?? Håber på hurtig hjælp pga. eksamen i morgen....! -
SAMFUNDSFAG EKSAMEN PÅ HHX
ForumindlægHvordan foregår samfundsfag B eksamen på HHX? Og hvad skal man gøre for at knække 10 eller 12? -
Biologi B eksamen
ForumindlægHej. Jeg ville bare høre om der er nogle der ved om vi skal inkluder en af vores rapporter til eksamen. :-) -
Idræt eksamen - noter
ForumindlægHej Er der nogle, som har begreber/teoretikere-noter til idræt? Skal til mundtlig idræt-eksamen i morgen, så det ville hjælpe! Tak -
TIL DEM DER HAR VÆRET TIL EKSAMEN I SAMFUNDSFAG!
ForumindlægHej alle, Jeg ville lige høre om, hvordan jeres eksamen har gået? Hvad er det læreren og censoren særlig ligger mærke til? -
TYSK EKSAMEN PÅ FREDAG - HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg skal op til tysk mundtligt eksamen i folkeskolensafgangsprøve i 9. klasse, på fredag. Jeg er mega nervøs for hvad de vil komme til at spørge om til eksamen. - Hvad er de typiske spørgsmål man kan blive spurgt i? - Hvad blev I spurgt i til eksamen? - Ekstra noter til eksamen eller an... -
Hjælp til Eksamen Socialrådgiver modul 1
ForumindlægHej jeg søger en der kan hjælpe mig med forberedelse til socialrådgiver Modul 1 eksamen -
mundtlig dansk eksamen spørgsmål
ForumindlægHej, for man dårligere karakter hvis man fx kun snakker i 8 min i dansk mundtlig eksamen i 9klasse -
Analyse af chin up - Mat A
ForumindlægJeg skal i SRP skrive indenfor Krop og Sundhed A og Matematik A, hvor jeg skal analyserer bevægelsen Chin Up, hvor du skal hive dig selv op i en stang. Jeg skal bruge Vektor Funktioner og sammensatte bevægelser til at analysere bevægelsen.. En eller anden der kan hjælpe mig igang? http://www.... -
TERMINSPRØVE
ForumindlægHej derude. I morgen tidlig skal jeg til terminsprøve og dertil kunne jeg godt bruge nogle noter eller gode råd, da matematik ikke er min stærke side :) Jeg har det på 2. år og på B-niveu. kan nogen hjælpe? VH Niels :) -
Mundtlig dansk eksame - det står i avisen
ForumindlægHej venner, Jeg har lige trykket her i mandags til dansk mundtlig eksamen. Jeg trak det står i avisen, jeg har næsten aldrig hørt om det før. Vi har kun gennemgået det i sårn 5-10 minutter engang for noget tid siden. Nogle der ved hvad jeg specifik skal gøre. Skal jeg finde en atikel fra e... -
"A good hanging "
ForumindlægHej alle Er der nogle som har læst Ian Rankin's tekst " a good hanging" som er i stand til at kunne svare på et spørgsmål til hovedpersonen Rebus. på forhånd tak -
mandela a long walk to freedom
ForumindlægHeeeey Jeg skal lave spørgsmål til filmen "Mandela a long walk to freedom" er helt blank for hvilke spg jeg kunne stille. Tusind tak på forhånd. -
Engelsk A STX - Eksamenssæt - Forår
ForumindlægHej :-) Jeg er særligt interesseret i Engelsk A STX eksamensopgave sæt til forår. Nogen, som ved, hvor jeg kan finde dem, eller som ligger inde med dem??? - Hvilke mulige opgaver kunne man skrive? På forhånd tak :-) -
Matematik STX A August 2008
Forumindlægheej er der nogle som har besvarelsen til dette sæt Matematik STX A August 2008, da jeg har lavet den og gerne vil sammenligne .. ? :) har søgt, men kan ikke finde den nogen steder..!! tusind tak for hjælpen :) -
FRANSK studentereksame maj 2008 A
ForumindlægHej deruude :D JEg tænkte er der ikke nogen der kan hjælpe med en fransk aflevering ?? DEt er en eksamsopgave fra 2008 på A-niveau :( Håber der er nogen der har lavet den og vil hjælpe mig med den ... Tak på forhånd :D -
Kan man ophøje musik til A på sommerkursus?
ForumindlægHej! :-) Jeg har nu musik B i 3.g, og vil høre om jeg har mulighed for at ophøje musik til A-niveau på et sommerkursus eller noget, for det vil jeg rigtig, rigtig gerne!? På forhånd tak. -
Find forskrift ud fra a og 1 koordinatsæt
ForumindlægHej SP! Jeg har følgende spørgsmål: Bestem forskriften ud fra den linære funktion h, hvis grafen går igennem (-3,1) og er parallel med g(x) 2x+5 Jeg har her fået det til, at forskriften må være f(x)=2x + 7. Dog siger facit f(x)=2x -5 Hvilken er korrekt? På forhånd tak
