Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17461 til 17480 af 176853
  • Dansk IT-eksamen 2006

    Forumindlæg
    Hej derude i landet!Nogle, som allerede har været til IT dansk eksamen i år?
  • Historie Eksamen Fremgangsmåde

    Forumindlæg
    Hej alle sidder her med historie eksamen, men er virkelig i tvivl om hvordan man skal gribe det an, er der ikke nogle der kan hjælpe
  • Energistrømme i skoven - eksamen i morgen

    Forumindlæg
    Hejsa.. Hvad er energistrømme i skoven?? Håber på hurtig hjælp pga. eksamen i morgen....!
  • SAMFUNDSFAG EKSAMEN PÅ HHX

    Forumindlæg
    Hvordan foregår samfundsfag B eksamen på HHX? Og hvad skal man gøre for at knække 10 eller 12?
  • Biologi B eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville bare høre om der er nogle der ved om vi skal inkluder en af vores rapporter til eksamen. :-)
  • Idræt eksamen - noter

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, som har begreber/teoretikere-noter til idræt? Skal til mundtlig idræt-eksamen i morgen, så det ville hjælpe! Tak
  • TIL DEM DER HAR VÆRET TIL EKSAMEN I SAMFUNDSFAG!

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg ville lige høre om, hvordan jeres eksamen har gået? Hvad er det læreren og censoren særlig ligger mærke til?
  • TYSK EKSAMEN PÅ FREDAG - HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op til tysk mundtligt eksamen i folkeskolensafgangsprøve i 9. klasse, på fredag. Jeg er mega nervøs for hvad de vil komme til at spørge om til eksamen. - Hvad er de typiske spørgsmål man kan blive spurgt i? - Hvad blev I spurgt i til eksamen? - Ekstra noter til eksamen eller an...
  • Hjælp til Eksamen Socialrådgiver modul 1

    Forumindlæg
    Hej jeg søger en der kan hjælpe mig med forberedelse til socialrådgiver Modul 1 eksamen
  • mundtlig dansk eksamen spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej, for man dårligere karakter hvis man fx kun snakker i 8 min i dansk mundtlig eksamen i 9klasse
  • Analyse af chin up - Mat A

    Forumindlæg
    Jeg skal i SRP skrive indenfor Krop og Sundhed A og Matematik A, hvor jeg skal analyserer bevægelsen Chin Up, hvor du skal hive dig selv op i en stang. Jeg skal bruge Vektor Funktioner og sammensatte bevægelser til at analysere bevægelsen.. En eller anden der kan hjælpe mig igang? http://www....
  • TERMINSPRØVE

    Forumindlæg
    Hej derude. I morgen tidlig skal jeg til terminsprøve og dertil kunne jeg godt bruge nogle noter eller gode råd, da matematik ikke er min stærke side :) Jeg har det på 2. år og på B-niveu. kan nogen hjælpe? VH Niels :)
  • Mundtlig dansk eksame - det står i avisen

    Forumindlæg
    Hej venner, Jeg har lige trykket her i mandags til dansk mundtlig eksamen. Jeg trak det står i avisen, jeg har næsten aldrig hørt om det før. Vi har kun gennemgået det i sårn 5-10 minutter engang for noget tid siden. Nogle der ved hvad jeg specifik skal gøre. Skal jeg finde en atikel fra e...
  • "A good hanging "

    Forumindlæg
    Hej alle Er der nogle som har læst Ian Rankin's tekst " a good hanging" som er i stand til at kunne svare på et spørgsmål til hovedpersonen Rebus. på forhånd tak
  • mandela a long walk to freedom

    Forumindlæg
    Heeeey Jeg skal lave spørgsmål til filmen "Mandela a long walk to freedom" er helt blank for hvilke spg jeg kunne stille. Tusind tak på forhånd.
  • Engelsk A STX - Eksamenssæt - Forår

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg er særligt interesseret i Engelsk A STX eksamensopgave sæt til forår. Nogen, som ved, hvor jeg kan finde dem, eller som ligger inde med dem??? - Hvilke mulige opgaver kunne man skrive? På forhånd tak :-)
  • Matematik STX A August 2008

    Forumindlæg
    heej er der nogle som har besvarelsen til dette sæt Matematik STX A August 2008, da jeg har lavet den og gerne vil sammenligne .. ? :) har søgt, men kan ikke finde den nogen steder..!! tusind tak for hjælpen :)
  • FRANSK studentereksame maj 2008 A

    Forumindlæg
    Hej deruude :D JEg tænkte er der ikke nogen der kan hjælpe med en fransk aflevering ?? DEt er en eksamsopgave fra 2008 på A-niveau :( Håber der er nogen der har lavet den og vil hjælpe mig med den ... Tak på forhånd :D
  • Kan man ophøje musik til A på sommerkursus?

    Forumindlæg
    Hej! :-) Jeg har nu musik B i 3.g, og vil høre om jeg har mulighed for at ophøje musik til A-niveau på et sommerkursus eller noget, for det vil jeg rigtig, rigtig gerne!? På forhånd tak.
  • Find forskrift ud fra a og 1 koordinatsæt

    Forumindlæg
    Hej SP! Jeg har følgende spørgsmål: Bestem forskriften ud fra den linære funktion h, hvis grafen går igennem (-3,1) og er parallel med g(x) 2x+5 Jeg har her fået det til, at forskriften må være f(x)=2x + 7. Dog siger facit f(x)=2x -5 Hvilken er korrekt? På forhånd tak