Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17501 til 17520 af 27764
  • Karakteristiske træk ved en eksponentiel vækstmodel

    Forumindlæg
    Heej :) Spørgsmålet lyder: Redegør for, hvorledes de karakteristiske træk ved en eksponentiel vækstmodel kan beskrives og analyseres ved hjælp af differentialregning. Nogen der har nogle ideer til hvad man kan skrive? Tak
  • Historiebegreber

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som kan nogle begreber fra Historie omkring analyse og vurdering af kilder? evt. også lidt metode, det skal bruges i min vurdering af et skønlitterært værk set som historisk kilde.
  • SRP - Strategisk planlægning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skriver SRP i fagene afsætning (hovedfag) og virksomhedsøkonomi. Jeg skal i 2. del af min opgave lave en strategisk analyse af de interne of eksterne forhold hos min virksomhed (SELECTED) I 3. del af opgaven skal jeg vurdere på de strategiske udviklingsmuligheder. Til 2. del af op...
  • Historiebegreber

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som kan nogle begreber fra Historie omkring analyse og vurdering af kilder? evt. også lidt metode, det skal bruges i min vurdering af et skønlitterært værk set som historisk kilde.
  • Negativ afkastningsgrad

    Forumindlæg
    Vi er igang med en regnskabsanalyse og har gennemgående en negativ afkastningsgrad. Hvordan analysere man på det? Nettoresultat er positivt pga financielle poster. Hvis der er tale om en interesseorganisation, kan man vel godt ønske en AG på 0?
  • T.kr Betydning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og er i gang med at lave en analyse af et årsregnskab i virksomhedsøkonomi. Men er lidt i tvivl om hvad T.kr betyder. Altså der står nøgletal i t.kr. men er det kr i tusinde eller kr. i millioner?
  • Abduction

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er ved at skrive et essay hvor jeg skal analyse and interpret Abduction by Shelagh Delaney. Er der nogen som kan hjælpe mig, er gået helt kold? [email protected]
  • Abduction af shelagh delaney

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en analyse og fortolkning af short storyen "abduction" er der eventuelt nogen der har skrevet en opgave i det samme, så jeg eventuelt kan få nogle ideer.. haster
  • Litterær artikel af Eveline

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal skrive en litterær artikel af Eveline til i morgen og jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal komme ind på i analyse og fortolkning. Nogen der kan hjælpe? Svar gerne hurtigst muligt, tak! :)
  • Abduction - Shelagh Delaney

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal analysere Shelagh Delaynes Abduction. Er der nogle der har lavet denne opgave og kan give mig lidt inspiration? Jeg hænger fast og ved ikke hvor jeg skal begynde og slutte.
  • Ond i sulet

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg undre mig over hvorfor en analyse af "Ond i sulet" er blevet slette? For jeg var godt i gang med, at læse den igennem. Jeg har en opgave der skal afleveres snart:)
  • TO TING MAN ALDRIG KAN VIDE NOVELLE

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har analyseret novellen "to ting man aldrig kan vide" af dorthe de neergard?? Ville være en stor hjælp. - og hvis der nogen der eventuelt har læst den, er der nogen gode perspektivering muligheder man kan perspektivere til?
  • Hosekræmmeren.- St.St.Blicher

    Forumindlæg
    Har lige læst den. Og jeg har analyseret, fortolket osv. Dog kender jeg ingen tekster/historier, jeg kan sammenligne den med. Nogle der har nogle bud?
  • Apollontemplet

    Forumindlæg
    Nogen, der ligger inde med nogle oplysninger om Apollontemplet? Hvornår det blev bygget, analyse af templet osv, eller nogle links til sider, der kunne være til hjælp? Har søgt, men synes ikke jeg har kunnet finde noget. Tak
  • Bioinformatik

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har lavet et PCR-forsøg, hvor vi først skulle bestemme om primerne var specifikke ved en bioinformatisk analyse. Er der nogle der kender nogle fejlkilder forbundet med bioinformatik?
  • teenager in love

    Forumindlæg
    jeg sidder fast i mit emne i dansk som er lyrik, jeg har valgt at analysere "teenager in love" nogen der har gode råd?
  • indledning?

    Forumindlæg
    hej jeg vil gerne lave en god indledning til en del af en analyse og fortolkning af en novelle. hvad kan den indeholde og hvad skal jeg gøre for at få den til at være god? P.S 1.g
  • Besjælling

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg er i gang med at lave en analyse af et digt, og skal bl.a. ind på besjælling. Mit spørgsmål er: Hvad er meningen med at bruge besjælling i en tekst? Tak for hjælpen på forhånd :)
  • Hjælp til tekstanalyse

    Forumindlæg
    Jeg går på gymnasiet og skal lave en tekstanalyse af Steen Langstrups gysenovelle Huset. Og er der noget jeg ikke er god til så er det analyser. Kan nogen sætte mig igang. Hilsen Agse
  • Møbelbranchen i Nordjylland

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal skrive om "Møbelbranchen i Nordjylland" i mit studieretningsprojekt, og i den forbindelse blandt andet lave en analyse af konkurrencesituationen i den nordjyske møbelbranche. Er der nogen, som har nogle links eller lignende ? :)