Søgning på: fysik noter b niveau. Resultater: 17521 til 17540 af 119027
-
Søstersider
ForumindlægKender i nogle andre sider der ligner denne? Jeg mangler noter og materiale til et par tekster der ikke er her, men det kunne jo være de var et andet sted :) -
Makroproblemer
ForumindlægJeg sidder og er ved at skrive en rapport hvor jeg skal lave en pokkers masse vektorer. Derfor har jeg defineret en ny makro på følgende måde: \newcommand{\vek}[2]{\left( \begin{array}[pos]{spalten} #1\ #2 \end{array} ight)} og skriver så hver eneste gang jeg vil lave en vektor \vekt{x}{y} (... -
Oxidationstrin?
ForumindlægNogen der kort kan forklare mig hvad oxidationstrin er?? -
3-årig mat. eksamen i dag
ForumindlægHej allesammenSå var man til eksamen i dag og synes vi skal oprette en lille tråd om det.Jeg synes det var en af de sværere opgavesæt og var især irriteret over at første opgave var en tekstopgave og ikke en der fik en godt i gang.Men alt i alt tror jeg det gik fint selvom jeg var lidt presset me... -
Kemi rapport
ForumindlægHej Vil høre om der er nogen der vil læse min rapport igennem og rette de fejl der nu må være. Evt. komme med forslag til layout og forbedringer. På forhånd tak! -
Eksamensopgaver (SF)
ForumindlægHey... er der ikke nogle herinde som kan oploade deres besvareler mm. fra studentereksamen sidste år i SF! mange tak! ps. gerne den med hjælpemdler! -
Eksamen i DK
ForumindlægJeg er kommet op i mit hadefag DK på gym. jeg vil høre om der er nogle der har nogle gode ideer til, hvordan man laver en okay eksamen, en lille skitse over hvad jeg skal tage op.. jeg er virkelig lost, hjælp. Bar kom med nogle gode ideer... -
Ilts optagelse, transport osv.
ForumindlægJeg har lige skrevet et stykke på 1,5 side om ilts optagelse, transport og udskillelse fra kroppen. Er der en som kunne tænke sig lige at læse det igennem for at se om det er forståeligt og godt skrevet? -
Oversættelse tekster
ForumindlægHey KUnne godt tænkte mig at blive lidt bedre til oversættelse. Så er der nogle steder hvor man kan finde tekster man kan oversætte... -
Vækst!
ForumindlægUdviklingen i verdens befolkningstal havde i 1960 en årlig vækstrate på 2%, mens den årlige vækstrate i 2004 var 1%. a) Bestem fordoblingstiden for væksten i verdens befolkningstal, hvis vækstraten havde fortsat med at være 2% om året efter 1960. -
rette min opgave og måske give karakter
Forumindlægja det siger sig selv nogle der vil den skal rettes om søndagen helst -
Nogen der vil rette min opgave? haster!!
ForumindlægEr der nogen søde personer der har lyst til at rette min SRO opgave på 6-7 siders brødtekst? Det vil være så sødt!! Jeg vil Sende den til jeres mail, så skriv jeres mail her! håber der er nogen der har lyst til at hjælpe mig! -
krig, medier og teknologi (eng-ke)
ForumindlægHej, som I nok kan læse ud fra mit emnefelt laver jeg at-synops i engelsk/kemi indenfor sidste års emne, krig medier og teknologi... Jeg skal i morgen vælge fag, og før jeg endeligt sætter det sort på hvidt vil jeg gerne have nogle kommentarer til mit porblemformuleringsudkast, synes I emnet vir... -
HHJJJÆÆLP...forklarng
ForumindlægHeey! Jeg forstår ikke denne beskrivelse af "hovedsætning 1" : Første hovedsætning, handler om energiens konstants. Den siger, at den varme, som strømmer ind i et system, er lig med forøgelsen af systemets indre energimængde minus det arbejde, som udføres af systemet. energi omdannes f... -
Hjælp til AT
ForumindlægHej Jeg er på brobygning på stx, hvor vi så skal lave AT- Almen studieforberedelse. Vi har emnet berømmelse & berømmelsens pris. vi har valgt problemstillingen at, kan man blive psykisk klar til at blive berømt?, det er ret svært at finde materialer og kilder til det eller evt film/dokumenta... -
SA-hjælp!
ForumindlægC) Der ønskes en diskussion af fordele og ulemper ved høje mindste lønninger i forhold til at få flere ind på arbejdsmarkedEr der ikke nogle kloge-hoveder, som kan hjælpe mig lidt på vej med dette spørgsmål?"Tusind tak!" -
Reaktionsdygtighed?
ForumindlægHVorfor er det at chlor er et reaktionsdygtigt grundstof? -
AT2
ForumindlægHej derude, vi sidder i en gruppe og har vores AT2, vi har fået emnet "leg og matematik", hvilket to fag er idræt og matematik, vi har fundet på en leg vi kalder "energiløbet", det handler om at løbe 3 km samtidige er der nogle poster man skal forbi, hvor man får et matematisk... -
HJÆLP!! SIDSTE UDVEJ ! Please ..
ForumindlægNogle som har notater eller raporter om de forskellige ting, eventuelt forsøg? Mailen er: [email protected] Svingninger Bølger Lyd lys alkaner alkener alkyner atometsopbygning elektrosystemet periodiske system alkohol nuklider ioniserende stråling tak for hjælpen på forhånd : ) -
ph... hjælp
ForumindlægJeg har lige skrevet opgave i kemi + biologi. Jeg kunne godt tænke mig noget kritik af opgaven. Den omhandler hovedsageligt blodets pH, og hvordan den reguleres. skriv hvis du kunne tænke dig at hjælpe mig. :) Mvh Mia.
